s-au facut loganuri ambition 1.6mpi cu cutii jr5. exista jr5-uri cu rapoarte identice cu jh3-urile. diferenta intre jr5 si jh3 o face actionarea, la jr5 e pe cabluri. ambreiajul cred ca poate fi actionat oricum, nu e musai sa fie hidraulic
JR5(de pe MCV) vs. JH3(de pe Sedan)
Collapse
X
-
pai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
tu nu ca nu intelegi... doar ca nici macar nu citesti ...
jr5 e un jh3 imbunatatit , si este pe cablu nu pe tija ...s-a pus pe logan diesel si pe mcv/van etc.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.
mai simplu -te uiti la schimbator si o sa vedeti ca daca vibreaza maciulia e pe tija.daca nu vibreaza si nu simtiti nici cand puneti mana pe maciulie inseamna ca e pe cablu.la majoritatea masinilor care au schimbatorul pe tija maciulia vibreaza ca dracu.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.God is my copilot
Comment
-
ti-am scris mai sus ...ca JR5 se pune pe diesel si pe mcv/van ... daca ai asa ceva ...da ai JR5Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
eu am cabluri nu pe tija. care e explicatia ? si cine a zis ca jr5 rezista la max 200 Nm sa stie ca este fals in totalitate. inseamna ca daca la dci 85 ii fac un chip si il duc in 240 nm ii sparg cutia cu a 5 a ?Last edited by alessandro; 11 February 2010, 21:43.
Comment
-
16v sedan nu are nicio cutie pe cabluri are pe tija.Daca vorbesti de diesel ... se schimba situatia.
Cum ai ajuns la concluzia ca e pe cabluri ? Asa ai vrea sa fie ?
Mai sunt ceva modele refuzate la export care au primit cutie pe cabluri , aia ar fi singura explicatie.Last edited by Cristi_Xp; 12 February 2010, 01:45.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by marx View Posteu am cabluri nu pe tija. care e explicatia ? si cine a zis ca jr5 rezista la max 200 Nm sa stie ca este fals in totalitate. inseamna ca daca la dci 85 ii fac un chip si il duc in 240 nm ii sparg cutia cu a 5 a ?
Daca ABC = JR5 inseamna ca are timoneria pe baza de parghie (cablu) si ambreiaj hidraulic. (ABC = familia cutiei)
XYZ reprezinta modelul (unde da vorbim de un maxim de cuplu suportat)
(XYZ = tipul cutiei).
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment