1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andrei
    replied
    Asa e, K4M de pe Twingo e VVT, de aia are 133 CP.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Vanos, vvt, vtec...Aproape aceeasi chestie. Ideea e sa modifici unghiul de atac al camelor, metoda insa e diferita. Rezultatul e tot ala, aproximativ, dar difera sitemele de corectie.
    k4m-ul de 133 de cai are vvt. Si nu e totoia, e renou

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Cei de la BMW aveau asa ceva pe motoarele de M3 cu cel putin 10 ani inainte , sistemul parca se numea VANOS

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    VVTI = valve variabile.
    Nu numai toyota se bucura de aceasta tehnologie.
    PS: VVTi e marca inregistrata Toyota?

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Originally posted by andrei View Post
    Nu o sa apara asa ceva, atata timp cat apare VVT-i-ul...
    VVT-i-ul e de la toyota...Legatura?

    se pare ca va iesi in cele din urma si un K4M de 130CP. Am citit pe undeva un interviu cu cineva de la Dacia sau RNRO... Nu mai stiu unde pe net si l-au intrebat daca si cand va apare o versiune sport pt logan sau sandero.
    raspuns: nu stiu inca nimic despre data de lansare.
    reporterul: deci va fi lansata la un moment dat?
    raspuns: nu comentez, singurul lucru pe care pot sa il spun este ca va exista o versiune de 1.6 16V imbunatatita
    ......
    mai departe de atat ce sa mai zici?

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Nu o sa apara asa ceva, atata timp cat apare VVT-i-ul...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    S-au gandit altii inaintea nostra. De cativa ani, bmw doteaza mini cooper s cu 1.6 16v turbo. Spectacol cu cutia de chibrite 175CP, 240Nm de la 1800 la 5000rpm... Daca nu va ajunge, kit-ul john cooper works duce motorul la 200CP, cuplu de 260Nm, pe aceeasi plaja de turatii.
    cat despre caroserie si sasiu, de multa vreme nu se mai fac masini cu sasiu si caroserie separata, in afara de unele suv-uri. Avem caroserii autoportante, adio sasiu...Iar daca a suportat un motor de 2000cmc, 240CP, in testele din 2005 cand se gandeau sa bage loganul in IRC, la clasa S2000, eu zic ca ar merge un 1.6T. Dar cu alte roti si alte frane.

    Leave a comment:


  • floman
    replied
    V-ati gandit cum ar fi un logan de 1.6 16v cu turbina, sa il faca supraalimentat....Oricum nu cred ca in cazul in care s-ar face un asemenea motor caroseria si sasiul ar suporta...Nush voi ce parere aveti? ( ma refer la cei care sunt mult mai experimentati decat mine :P)

    Leave a comment:


  • vladberca
    replied
    Un esp ar fi rezolvat problema, insa, cum nu este disponibil, un condus preventiv pe drumurile publice este binevenit... Pacat ca nu avem in toata tara macar 3km de circuit sa ne putem "juca" mai in siguranta cu "dulapioarele" noastre

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Scuza-ma csebalyn dar puteai sa ai si 100 de airbaguri ca tot dracu ala era .

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Aha...Eu cu 10km/h am proptit-o intr-o rapa, pe iarba uda...Si aveam abs, 4 airbaguri, suspensii eibach si gume bfgoodrich de ploaie. De la 70 la 10km/h am ajuns in cativa metri, dar pe iarba uda, degeaba ai toate alea. Mai bine mergem mai incet...

    Leave a comment:


  • vladberca
    replied
    @crispred: intr o curba, pe urcare,ploaie, 2 benzi, fiind pe banda din stanga si incercand sa trec destul de repede de un polo aflat pe prima banda, am avut surpiza sa l vad intrand putin pe banda a doua, fara sa ma observe... Curba fiind stransa, banda de coborare ocupata, n am mai avut cum sa l ocolesc si am franat. Volanul fiind rotit, datorita virajului, mi a derapat masina la 90 grade, n am mai putut s o redresez si am iesit in "decor".. Masina s a rostogolit de 2 ori.. Am fost surprins de reactia masinii pt ca aveam abs.. Pt. Ca aveam centura pusa n am patit ceva f rau..
    la noul model am comandat si airbag uri laterale.. O sa i schimb si arcurile si amortizoarele, cele stock fiind mult prea moi..

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    @helgiu: Cu motorul rece, injectia se taie mai repede.

    Leave a comment:


  • crispred
    replied
    Originally posted by vladberca View Post
    Lancerul clasic are un plus la designul exterior; in interior nu exceleaza; motorul are performante mai slabe decat cel de pe logan (16v)... Masina nu mai este chiar noua (conceptual).. Peste 2 zile imi soseste logan ph2, 1.6 16v laureate, abs, 4 airbag uri, etc... Acesta este al 2 lea logan, am mai avut un laureate plus 1.4, de care am fost f multumit.. Pana m am rasturnat cu el
    cum ai reusit sa te rastorni ?

    Originally posted by darksid3 View Post
    Cu prima iesire pe autostrada am sa filmez cum se duce un 1.4 in treapta 5 peste 4900 RPM!
    uite in avataru meu la 1.6 8v
    Last edited by andrei; 20 September 2008, 19:43.

    Leave a comment:


  • viorelu
    replied
    ...Si presupun ca afecteaza garantia treburile astea...Sau nu baga de seama mesterii de pe acolo?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google