1.6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by andrei View PostNu avea cum sa fie 1,4 MPi, sigur. Ce ai vazut tu, injectia se taia in sarcina la 4900 rpm sau in gol?
o sa incerc sa regasesc filmuletul ca sa nu mai vorvesc doar din amintiri.
Leave a comment:
-
Nu avea cum sa fie 1,4 MPi, sigur. Ce ai vazut tu, injectia se taia in sarcina la 4900 rpm sau in gol?
Leave a comment:
-
nuuu, mai mult ca sigur era un DIESEL ca doar la alea taie sub 5000rpm injectia
Leave a comment:
-
Din moment ce puterea maxima se obtine la 5500 RPM la benzinar, cum sa taie benzina la 4900RPM????Poate era un 1.4 cu limitator pe el!
Leave a comment:
-
Originally posted by Stuke View PostCe am observat la loganul meu.....Imi taie benzina in 7000 rpm!!!Am si martori!!!(nu am resoftare sau ceva de gen asta). Am renuntat sa mai turez motorul chiar pana la rosu, il cred ca poate dar am ajuns la concluzia ca trebuie respectat ca sa te "respecte", sa nu te lase cand ti-e lumea mai draga.
Leave a comment:
-
Ce am observat la loganul meu.....Imi taie benzina in 7000 rpm!!!Am si martori!!!(nu am resoftare sau ceva de gen asta)
Leave a comment:
-
Motorul e asamblat la Mioveni, cu piese turcesti, spaniole, romanesti si din alte tari.
Leave a comment:
-
Btw un sfat pentru cei care scot limitarea de viteza, nu am citit chiar prin toate paginile dar nu am rabdare pentru inca 6 pagini. Nu scoateti limitarea. 1. Motorul nu e facut pentru tratamente dure. 2. Daca vreti sa depasiti viteza data de producator, fiti siguri sa aveti cauciucuri foarte bune facute pentru viteze mari si frane foarte bune.
Si marcile straine sunt limitate din aceleasi considerente. Si DACIA putea sa o lase sa mearga pana la 210-220 Km/h insa insemna frane pe disc si pe spate si cauciucuri si mai bune, ceea ce creste costul de achizitie al masinii.
Leave a comment:
-
Liam...lasa ca ii fac o remapare si atunci nu imi mai pun intrebarea de ce consuma mult.cat consuma ea asta e, masina merge bine asta conteaza sunt mult de motor atat.bafta
Leave a comment:
-
Originally posted by ICEMAN View PostEu zic ca daca vrei sa depasesti cum trebuie, opresti A.C.-ul, luminile, inchizi geamurile pt. aerodinamica, arunci lucrurile nefolositoare din masina, apesi acceleratia, te lasi un pic in fata ca sa schimbi centrul de greutate, iti faci un pic de avant si daca ai pasageri in masina sa-si faca si ei avant, strangi un pic din fund, si rogi si pasagerii sa faca la fel,.... si cred ca poti incepe depasirea aia......)))
Leave a comment:
Leave a comment: