1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @stuke: intreaba-l pe virtualmansorin, cunoscut si sub porecla de "150 cu a 3-a la 7000" el parca foloseste 10-60(sper sa nu zic vreo prostie) full sintetic...si n-are decat 110000km iar motorul trage la fel ca-n prima zi. nu zgomote, nu fum...ceas!
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Foarte tare asta ,,cunoscut si sub porecla de "150 cu a 3-a la 7000"'' eu nu am reusit decat 125! si 130 dupa modificari!
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • 140 merge maxim cu limitare la 7000
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • La 135-140 pe tr III eu am cam 6700 rpm.
          Data viitoare o sa filmez pt cine nu crede.

          Comment


          • OFF topic: Eu te cred Octavian , cu motoru 1.4 stoc la 6000 rpm am 125 km/h in a 3-a si cand ajunge acul la 125 se taie injectia ... nicessss
            sigpic

            Comment


            • mai, voi discutati pe bune o porecla... va dati seama ce ati ajuns?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Cristi a inceput, el e de vina ))
                1.6 16V cat poate pe tr III ?

                Comment


                • Cam 130 - 135 la vre-o 6000. Merge si pana la 6500 - 7000 da n-am incercat.
                  Probabail la limitare are vre-o 145 - 150
                  Last edited by Shaloo; 13 February 2009, 13:43.
                  fara linkuri externe

                  Comment


                  • 7000?... nu e limitat la 6500?

                    Comment


                    • Mie mi-a taiat alimentarea undeva la vre-o 6700(daca am vazut bine) in treapta a II-a. Aveam undeva la vre-o 95 km/h. In treapta III nu i-am dat pana acolo asa ca nu stiu ce viteza poate avea...
                      fara linkuri externe

                      Comment


                      • In tr II a am observat si eu chestia asta ca poti sa treci detasat de 6500 rpm!
                        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                        Comment


                        • e o vibratie a acului, motorul e limitat la 6500rpm. ecu injectie citeste de cateva sute de ori/secunda turatia motorului, nici nu apuci sa-ti dai seama cand face o data "du-du" in limitare de cate zeci de ori a fost oprit si pornit motorul pt bubuitura aia singura...daca softul "stie" ca la 6500 trebuie sa decupleze, apai acolo decupleaza...doar daca e mai rece sau sarcina e mica (de ex tr1), atunci decupleaza ceva mai repede. nu vrobim de motoarele cu chiptuning...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • ce mi se pare ciudat ...ca desi cutiile au aceleasi rapoarte...la toate motorizarile ,valorile la anumite turatii difera de la masina la alta ))))) ,tunate -netunate,benzina de 95 sau S100 )
                            Last edited by Cristi_Xp; 14 February 2009, 09:59.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Pai daca au aceleasi rapoarte cum sa fifere viteza?
                              Poate din cauza cauciucelor, unu le are mai mici in diametru, altu le are tock...altu si-a pus ceasuri smechere, altu le are stock.. cred eu )
                              Am vazut pe iutub (desigur..) multe clipuri unde turatia la o anumita viteza nu corespunde cu realitatea nicicum ~ 200rpm diferenta (umblase la ceasuri)

                              Comment


                              • Pai de exemplu la mine la 1.6 16v in treapta III la 3000 rpm am 65 km/h. La 1.6 MPI are cam 60 tot la 3000 rpm in treapta III. Puteti face experimente sa vedeti diferentele dintre motorizari.
                                Chiar sunt curios ce diferente sunt intre motorizari si daca faceti experimentu sa postati aici sa stim si noi.
                                fara linkuri externe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google