A mea (Partener) a venit cu Michelin de la mama ei. Bunicele pe uscat, mediocre pe ploaie. Sunt cam dure.
1.6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by Logan RS View PostAveti versiunea noua de prestige?Masina a venit dotata cu schimbator imbracat in piele?
Comment
-
Originally posted by SSO View PostAsa zic ei ca volanul si schimbatorul ar fi imbracate in piele, dar sincer nu cred ca este piele...nu prea seamana...in schimb arata mul mai bine decat celelate versiuni si placut la atingere
Comment
-
Volanul si maneta schimbatorului de viteze sunt din piele la versiunea Prestige.
Comment
-
Volan si schimbator din piele,asemanatoare cu cele de megane.
Am refuzat kormoranele,a doua zi au echipat-o cu michelin si apoi am luat masina.
De la VC m-au informat ca au echipat toate variantele fabricate cu acel lot de kormorane,am refuzat sa cred asta.
SCHIMB ULEI-am ulei de la un amic care pune si el la solenza,e universal de la reprezentanta volvo,merge 50.000km la camioane si e din 2007,se merita sa pun si eu?
Alt amic la folosit pe 1.4 si la 12.000 km ,cotroland joja parea schimbat de 2000km.
Comment
-
Da, uleiu ala pt motoarele de camioane/tiruri e garantat multi kilometrii, dar eu zic sa mergi pe ulei dedicat pt motoarele noastre.
Uleiu ala de camioane e gandit sa isi faca treaba bine alte regimuri de turatii (1500-2500 rpm) nu la 2500-6000 rpm. Nu spun ca ''sughita'' motorul 1.6 sau 1.4, dar daca ai de unde alege, baga ce trebe in motor.
Ar merge eventual la dizal bagat oloi de ala, am vazut ca mai baga baietii la tedeiuri ))
Comment
-
Pana la urma e treaba ta ce bagi in motor.
Numa' vezi ca 1.6 16V mai are si tacheti hidraulici (culbutori) nu stiu cat de bine ii face un ulei de camion. Sa nu te trezesti pe la 50-60000 km ca trebuie sa cureti circuitu de ungere ca nu-ti mai urca ulei in rampa.
Uleiu ala de camion, ce indicativ are? (0W40, 5W40...?).
Comment
-
care este diferenta dintre motorul de pe ph2 si cel de pe ph1 deoareca am vazut pe dacia.ro sunt alte performante fata de cele din inainte: cum ar fi viteza maxima este 181 fata de 183 si acceleratia 0-100 in 11,3 fata de 10,2 inainte. greutatea masini banuiesc ca a ramas aceasi.
Comment
-
PH2 fata de PH1
1) Alt soft, alt catalizator, E5 fata de E4
2) Servo electro-hidraulica fata de hidraulica
3) Clapeta de acceleratie electronica fata de cablu
4) Greutate ceva mai mare, consum ceva mai mic si performante mai slabe'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment