1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • darksid3
    replied
    Nu au de unde sa-si dea seama daca vei folosi un filtru de ulei Renault si vei lucra curat, adica fara sa murdaresti scutul de ulei scurs sau in dreptul filtrului de ulei...eventual poti spala motorul inainte de revizia la dealer ca sa fi sigur ca nu sunt urme

    Leave a comment:


  • SSO
    replied
    da "monstrii" astia de la service isi pot da seama ca am schimbat uleiul? de exemplu stiu o statie ITP care face treaba buna si ma gandesc sa schimb uleiul la ei si dupa aia ma duc la revizie.Exista un sigiliu ceva pe la filtru? sau cum isi pot da seama...ca sa nu pierd garantia?

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by JREwing View Post
    Cretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.
    In cazul asta schimba acum uleiul si-l mai schimbi la revizie..cat despre ce ulei ar fi potrivit, exista un thread special despre uleiuri unde n-ai cum sa nu-ti faci o idee...asta daca n-o ai deja

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    revizia fa-o cum scrie in carte, la un an sau 20000km, care vine prima. uleiul shimba-l cand vrei, oricum ti-l vor schimba si la revizie.

    Leave a comment:


  • SSO
    replied
    cu a mea fac acum 6000, si mi-am propus ca la 10000 sa-l schimb, adica peste vreo 3 -4 luni (cred).Masina am cumparat-o in prin decembrie anul trecut.Ma gandesc cum sa fac? sa-i fac si revizia acum cand ii schimb uleiul sau pot sa-i schimb numai uleiul la reprezentanta si revizia la iarna...voi cum ma sfatuiti?

    Leave a comment:


  • JREwing
    replied
    Cretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    peste 80% din cei din Service-uri sunt niste cretini...din pacate. Schimba uleiul acum si il mai schimbi la revizia de 20.000 daca esti sigur ca FACI 20.000 pana sa faca masina un an

    Leave a comment:


  • JREwing
    replied
    Salutare. Ca tot e vorba de ulei: spuneam ca am cam 10100 km (masina noua, primul ulei). Dupa ultimul drum lung facut, am verificat uleiul dimineata inainte de a pleca. E cam negru... Am vorbit la reprezentanta si mi-au spus ca schimbul se face la 20000 km. Experientele mele anterioare cu uleiuri imi spun ca totusi ar trebui sa schimb uleiul. Ce ma sfatuiti cei cu mai multa experienta la Loganuri si ce uleiuri merita sub aspect calitativ? Ca oricum ma costa, indiferent ca-l schimb acum sau la 20000. Mersi.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    vaporii de ulei pot sa vina de la capacul distributiei, daca dupa o forja sanatoasa lasi masina in soare, pe canalul de respiratie vapori ulei din admisie, acel ulei iese inspre filtru, motorul fiind oprit si deci nimeni in zona sa-l aspire

    Leave a comment:


  • Stuke
    replied
    Vapori de ulei pe filtru de aer???cam greu de crezut!mai bine zis: speli motorul cu ceva chimic?

    Leave a comment:


  • SSO
    replied
    Cine ma poate lamuri si pe mine va rog! am niste vapori de ulei (see attach) ! a mai patit cineva asa ceva ? trebuie sa-mi fac griji? nici nu stiu sigur ce poate fi acolo cred ca ceva legat de admisie aer, corectati-ma daca gresesc
    Attached Files

    Leave a comment:


  • speed_shock
    replied
    asta nu mai stiu
    am testat si eu sa vad asa cum ati spus voi cu gps mio c520(poate conteaza si gps-ul)

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    depinde la cati sateliti era conectat GPS-ul la momentul respectiv ... si puterea semnalului.

    dar diferenta doar de 7KM/h intre vitezometru si GPS e cam mica la viteza aia. eroarea ar trebui sa fie ceva mai mare... (la mine la 160 aveam o abatere de ~11KM/h)

    S.

    Leave a comment:


  • speed_shock
    replied
    ok..ms
    apropo cu viteza la 205 km/h pe bord pe gps imi arata 198 km/h (oare e viteza reala)???

    Leave a comment:


  • 66CYP
    replied
    Am avut si eu aceasta minora problema la turometru, recunosc ca in prima faza am crezut ca s-a intamplat ceva dar dupa ce a revenit la turatia normala si nu am mai reusit sa repet faza m-am linistit, la celalalt care l-am avut aveam problema cu temperatura imi cresteau toate liniutele dar daca dadeam drumu la dezaburire luneta se rezolva.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google