If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Repet intrebarea lui Andrei. In gol sau in sarcina?
In a 5-a la deal cu ceva greutate nu poate motorul sa mai urce - asta nu nseamna ca e limitat ci doar ca nu mai poate.
Care este turatia la care se taie injectia la valvare 6500 RPM?
Eu cred ca e vorba de altceva (atata timp cat n-am vazut clipu) : la ~4900 rot/min NU taie nimic la 1.4 in tr 5, pur si simplu nu se mai duce mai mult (pe ceas arata cam 170-180)
In tr inferioare (tr 2 resp 3) se poate duce la 6000, cu remapare (cel putin in tr 2) se duce la 6500-7000
Acum facem numai poluare, dar trebuie sa spun: de obicei ma uit la turometru cand merg la drum (ma preocupa turatiile mult) si spun clar: la ~5000-5100 rot/min la 1.4 ai 180 pe ceas. Eu am mers cu 175 si aveam 5000 ''in cap''
PS: pe autostrada (cel putin in Austria , Germania) poti sa treci de 5000.
As dori sa achizitionez si eu noul logan laureate 1.6_16v; am vazut ca se poate pune la aceasta varianta si abs si airbaguri laterale, nu vad cu ce ar fi mai buna varianta prestige ce ar avea in plus fata de laureate, poate ma lamureste ( sfatuieste ) si pe mine cineva, va multumesc.
Are in plus jenti, alta tapiterie, mp3, geamuri electrice spate si citez :"armonie bej", adica bord in 2 culori : griul acela inchis in partea superioara, si bej in partea inferioara a bordului.
Daca poti, i-ati prestige.
Daca bani sunt un impediment, si cumperi masina cu banii jos, alege laureate.
Ce-am vazut eu este ca daca iti faci o configuratie full pe laureate iesi mai scump decat un prestige (aka 10588 eur laureate vs 10338 eur prestige). Am inclus in suma garantia suplimentara de 2 ani (295) si pachetul legislativ de 38 eur.
in plus ai si o pele trasa pe volan. Nu stiu cum poate arata bordul in culoarea cacaniu da ma rog pe configuratia full iesi mai ieftin cu 250 euro.
o alta kestie nasoala la prestige banuiesc ca va fi perioada de asteptare (cred ca va vi cu mult mai mare decat la laureate)
Am vazut la geneva sandero pe bej, si arata OK, da partea proasta ca la noi la cat praf e trebuie sa iti faci abonament si la spalat interior.
Eu cred ca va merita prestige, e totusi mai ieftin decat laureate-ul la aceleasi dotari.,
Desi personal astept alt 1.6 16v, adica cel de 133 de caluti, sunt curios daca pe acela vom avea discuri spate
Salut, motorul de 1.6 16v duce 6500 ture, aici se taie injectia in oricare dintre trepte, daca motorul este rece adica sub 4 liniute la temperatura atunci injectia este taiata la 5500, sincer sa fiiu am logan din 2006 noiembrie sunt multumit de ea mai ales la cum am mers si cat am omorato,iar daca ar fii sa aleg acuma sa mai imi iau o masina in jur de 10.000 asi opta pt lancerul clasic am fost in showroom si era la 12000
Lancerul clasic are un plus la designul exterior; in interior nu exceleaza; motorul are performante mai slabe decat cel de pe logan (16v)... Masina nu mai este chiar noua (conceptual).. Peste 2 zile imi soseste logan ph2, 1.6 16v laureate, abs, 4 airbag uri, etc... Acesta este al 2 lea logan, am mai avut un laureate plus 1.4, de care am fost f multumit.. Pana m am rasturnat cu el
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment