...Si presupun ca afecteaza garantia treburile astea...Sau nu baga de seama mesterii de pe acolo?
1.6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by vladberca View PostLancerul clasic are un plus la designul exterior; in interior nu exceleaza; motorul are performante mai slabe decat cel de pe logan (16v)... Masina nu mai este chiar noua (conceptual).. Peste 2 zile imi soseste logan ph2, 1.6 16v laureate, abs, 4 airbag uri, etc... Acesta este al 2 lea logan, am mai avut un laureate plus 1.4, de care am fost f multumit.. Pana m am rasturnat cu el
Originally posted by darksid3 View PostCu prima iesire pe autostrada am sa filmez cum se duce un 1.4 in treapta 5 peste 4900 RPM!Last edited by andrei; 20 September 2008, 19:43.
Comment
-
@helgiu: Cu motorul rece, injectia se taie mai repede.
Comment
-
@crispred: intr o curba, pe urcare,ploaie, 2 benzi, fiind pe banda din stanga si incercand sa trec destul de repede de un polo aflat pe prima banda, am avut surpiza sa l vad intrand putin pe banda a doua, fara sa ma observe... Curba fiind stransa, banda de coborare ocupata, n am mai avut cum sa l ocolesc si am franat. Volanul fiind rotit, datorita virajului, mi a derapat masina la 90 grade, n am mai putut s o redresez si am iesit in "decor".. Masina s a rostogolit de 2 ori.. Am fost surprins de reactia masinii pt ca aveam abs.. Pt. Ca aveam centura pusa n am patit ceva f rau..
la noul model am comandat si airbag uri laterale.. O sa i schimb si arcurile si amortizoarele, cele stock fiind mult prea moi..
Comment
-
Aha...Eu cu 10km/h am proptit-o intr-o rapa, pe iarba uda...Si aveam abs, 4 airbaguri, suspensii eibach si gume bfgoodrich de ploaie. De la 70 la 10km/h am ajuns in cativa metri, dar pe iarba uda, degeaba ai toate alea. Mai bine mergem mai incet...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
V-ati gandit cum ar fi un logan de 1.6 16v cu turbina, sa il faca supraalimentat....Oricum nu cred ca in cazul in care s-ar face un asemenea motor caroseria si sasiul ar suporta...Nush voi ce parere aveti? ( ma refer la cei care sunt mult mai experimentati decat mine :P)"Only God can judge me"
Comment
-
S-au gandit altii inaintea nostra. De cativa ani, bmw doteaza mini cooper s cu 1.6 16v turbo. Spectacol cu cutia de chibrite 175CP, 240Nm de la 1800 la 5000rpm... Daca nu va ajunge, kit-ul john cooper works duce motorul la 200CP, cuplu de 260Nm, pe aceeasi plaja de turatii.
cat despre caroserie si sasiu, de multa vreme nu se mai fac masini cu sasiu si caroserie separata, in afara de unele suv-uri. Avem caroserii autoportante, adio sasiu...Iar daca a suportat un motor de 2000cmc, 240CP, in testele din 2005 cand se gandeau sa bage loganul in IRC, la clasa S2000, eu zic ca ar merge un 1.6T. Dar cu alte roti si alte frane.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu o sa apara asa ceva, atata timp cat apare VVT-i-ul...
Comment
-
Originally posted by andrei View PostNu o sa apara asa ceva, atata timp cat apare VVT-i-ul...
se pare ca va iesi in cele din urma si un K4M de 130CP. Am citit pe undeva un interviu cu cineva de la Dacia sau RNRO... Nu mai stiu unde pe net si l-au intrebat daca si cand va apare o versiune sport pt logan sau sandero.
raspuns: nu stiu inca nimic despre data de lansare.
reporterul: deci va fi lansata la un moment dat?
raspuns: nu comentez, singurul lucru pe care pot sa il spun este ca va exista o versiune de 1.6 16V imbunatatita
......
mai departe de atat ce sa mai zici?
Comment
-
Vanos, vvt, vtec...Aproape aceeasi chestie. Ideea e sa modifici unghiul de atac al camelor, metoda insa e diferita. Rezultatul e tot ala, aproximativ, dar difera sitemele de corectie.
k4m-ul de 133 de cai are vvt. Si nu e totoia, e renouDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Asa e, K4M de pe Twingo e VVT, de aia are 133 CP.
Comment
Comment