1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se monteaza.Si eu as fi interesat pe viitor de axe cu came sport,calculator sport si catalizator sport.Cred ca mai multe detalii ne poate oferi Seba.Si as mai dori sa intreb in ce ordine se fac operatiunile acestea..Adica:
    -intai axe cu came,apoi filtru,evacuare si la sfarsit calculatorul sport pentru a putea face reglajele necesare pe dyno.
    Rog sa ma corectati daca gresesc.
    Apropo:rezista motorul la un asemenea tuning,ma refer la fiabilitate,adica sa nu pice dupa 10-20k de km.

    Comment


    • Pai la vtec s-a ajuns de la vvt care e ceva asemanator si care este asemanator vtec...
      Axele cu deschidere de 280*is alea rally&race care nu cred ca se recomanda pentru strada,plus ca o sa mai trebuiasca sa schimbi arcurile de la supape...
      249 / 245°
      211 / 204°
      9.70 / 9.50mm
      1.05 / 1.35mm
      O.E.M.
      HYDR: sport
      asta e ultima care se recomanda la motorul K4M ,si costa undeva la 700 euro,plus 150-200 euro softul .Si mai mult de 10-15 cp cu o galerie de evacuare completa fara cat io zic ca nu castigi.O sa traga ceva mai bine in ture,si probabil o sa si traga pana in 7000 nu doar sa urce turatia
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Eu am renuntat deocamdata la axe sport, ca nu am la ce dracu sa le pun, eventual daca m-ar ajuta pe ine sa alerg mai tare si sa manac mai putin daca urmatoarea masina va fi logan, va anunt ce se castiga si cat. Eu am pus intrebari mai multe decat voi si am dat detalii complete despre motor la 2 firme ce fac axe cu came, xp v-a facut un rezumat cat de cat real al situatiei, cu mentinunea ca nu se va strica motorul, axele cu came "cracanate" permitandu-i sa urce la 7000rpm fara sa se chinuie. Plaja de cuplu nu ca va fi aceeasi, va fi chiar mai intinsa si cuplul va avea o valoare mai mare, deci implicit si caii vor fi mai multi. Dodo are dreptate cu ordinea operatiilor, e bine cum a zis el. Asa ziceu si cei de la catcams, cu care am vb eu de axe. La caii aia as fi un pic mai optimist decat xp, in sensul ca ma gandesc mai mult la 15 decat la 10. Nu de alta, dar 110cp are megane 2 care n-are axe sport si nici vvt. Cu chiulasa rectificata si volanta usurata, as indrazni sa sper la 125 sau chiar 130 de cai putere. Chiar daca motorul va tine 150000km in loc de 250000km.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Axe cu came 700 euro,galerie evacuare(serpisori 15 mil ,traseu evacuare fara catalizator 4-5 milioane,toba finala sport 5-6 mil) , soft 5 mil ,teste dyno fara numar ...Kit admisie 5-6 mil estimare cai la sfarsitul modificarilor in jur de 128-133 cp
          Total in jur de 1700 euro
          Last edited by Cristi_Xp; 7 December 2008, 05:24.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Eu va intreb ceva simplu:
            Ce anume este limitat electronic la Prestige: viteza maxima sau puterea motorului? Tinand cont ca motorul poate 120CP in loc de 105CP, ar fi un gand frumos ca e limitata viteza maxima, asta inseamna ca la depasiri ai acceleratia unui motor de 120 cai. Nu ma intereseaza sa merc cu 200km/h, vreau sa stiu daca masina asta accelereaza ca una cu un motor de 120CP. Multumesc.

            Comment


            • Pai ce sa limiteze Renault la Logan?...doar masinile germane sunt limitate (alea mai puternice) la 250 km/h iar ca sa fim ontopic singurul lucru limitat la motoarele de Logan e turatia...adica e ceva ce exista la orice masina stock...ma refer la regimul in care se "taie" injectia pentru ca ar insemna s-o ridici peste turele la care motorul are puterea maxima si implicit ar dauna
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • @orbul: singura limitare e turatia, se taie alimentarea cu benzina si scanteia la bujii cand motorul ajunge la 6500rpm. in ultima treapta de viteza, deoarece motorul nu dispune de suficient cuplu ca sa ajunga la turatia respectiva, se limiteaza singur la 5800-6000rpm. poti s amergi cu el asa si 500km daca rezista, ca nu va urca la 6500 sa se limiteze. pt ca nu poate mai mult, nu de altceva.
                de unde ai dedus tu ca motorul are 120 de cai? are 105. poate fi dus undeva la 120-125 dar modificand interne, nu doar din soft. cum 105<120, never un motor de 105 nu va bate un motor de 120, decat daca ala de 120 are cu cu cel putin 20% mai multe kilograme de tras dupa el decat ala de 105. si asta pe demaraj, ca la viteza de top, ala cu cai mai multi iese in fata intr-un final
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • @orbul: Limitare de viteza nu exista la K4M, in nici un caz.
                  Si mototrul montat pe Logan (K4M690) are fix 105 CP, nu 120 CP.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    @orbul:
                    de unde ai dedus tu ca motorul are 120 de cai? are 105.
                    Mi-a spus cineva ca e acelasi motor de pe Megane I care cica are 120CP. Si ca sa nu ne dam de-a berbeleacul cu Loganul, care e mai de familie decat Meganul, cica l-au limitat la 105CP. Asa mi-a spus persoana si eu incerc sa verific.

                    Comment


                    • motorul ala are 115 cp ,si distributie variabila adica VVT si se pune pe megane II ,megane 1 tot atatia cai are,al dracu limitari pe motoare de 100 cai.Codul de motor e tot k4m da e diferenta ca de la cer la pamant intre ele.
                      Last edited by Cristi_Xp; 29 January 2009, 20:05.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Am inteles ce vrea sa zica @orbul. El nu vorbeste despre motorul cu distributia variabila VVT ci exact de motorul acesta de pe logan, care pe megane I si pe Laguna I (intre 1996-2000) avea 110 cp in loc de 105 cp cati are Loganul cu EXACT acelasi motor. Totusi nu era vorba chiar de 120 cp.
                        sigpic

                        Comment


                        • daca e vb de motorul de 1.6 16v de pe megane I si laguna I are 107 cp!
                          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                          Comment


                          • Motorul de pe Megane I este K4M720 si da, are 107 CP. Nu e acelasi cu cel de pe Logan.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Motorul K4M de pe Logan este acelasi care echipa si Laguna 1, numai ca acela de pe Laguna era Euro 2 sau 3 iar cel de pe Logan este Euro 4.

                              Comment


                              • Daca tot contrzici un lucru, ar fi corect sa aduci si o dovada.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google