1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • putem termina discutia asta? loganul are 105 cai, nu 120. iar laguna si megane vechi au avut 107 cai. nu exista benzinar 1.6 de 120 de cai in gama renault
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • seba sincer sa fiu am citi toate posturile 16v
      eu m-am dat cu masina sa vad ce poate
      ford focus 2008 tdci pana la 120 i-am dat fum
      laguna 2005 dci pa 400 m l-am facut cu o masina si ceva
      bmw 318 2002 pe 1.2.3 nu a avut ce sa imi faca cu plecare de pe loc
      octavia 2008 1.4 benzina din mers da la 20km/h pana la 110 km/h sincer e mai tava loganul de 1.4 (skoda are undeva la 1600 kg sau mai mult)
      opel vectra 1995 1.8 16 v l-am facut pe 1 si 2 pana la 100 km/h
      intelegi conteaza mult cand schimbi si la cate r/min
      eu unu sunt multumit de masina

      Comment


      • deci sa inteleg ca limitarea e pentru viteza maxima?
        daca da, inseamna ca pana la vmax eu am un motor cu P >105 CP iar la vmax P = 105CP.
        e corect rationamentul meu?

        Comment


        • Degeaba s-a scris pana acum...
          Limitare exista doar la turatie maxima, in orice treapta de viteza si la ralanti, atat.
          Nu exista nici o limitare de viteza!
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • fiind informatician si nu inginer va rog sa bifati afirmatia corecta:

            1. motorul este de 105 CP din constructie, dar este limitat la mai putini CP
            2. motorul este > 105CP din constructie dar este limitat la 105 CP.

            Comment


            • Nici una din afirmatii nu este corecta.
              Afirmatia corecta este: motorul are 105 CP si nu este limitat in nici un fel, de nimic anume.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
                seba sincer sa fiu am citi toate posturile 16v
                eu m-am dat cu masina sa vad ce poate
                ford focus 2008 tdci pana la 120 i-am dat fum
                laguna 2005 dci pa 400 m l-am facut cu o masina si ceva
                bmw 318 2002 pe 1.2.3 nu a avut ce sa imi faca cu plecare de pe loc
                octavia 2008 1.4 benzina din mers da la 20km/h pana la 110 km/h sincer e mai tava loganul de 1.4 (skoda are undeva la 1600 kg sau mai mult)
                opel vectra 1995 1.8 16 v l-am facut pe 1 si 2 pana la 100 km/h
                intelegi conteaza mult cand schimbi si la cate r/min
                eu unu sunt multumit de masina
                Corect, din tot ce ai spus se intelege (ce se stie) ca e rapida pana in 120-130/h raportat la cele enumerate de tine, dupa care??
                Focus tdci de care? 90 cp?

                Comment


                • ma da reisari mai sunteti.... chiar nu conteaza motorul, conteaza soferul, a si cu masina se merge 50 - 60 si 80 - 90 respectiv 120 - 130.....
                  Logan by Renault Pure Blood
                  Nothing beats Low Cost

                  Comment


                  • ce nu pricep eu ... de ce tot aveti impresia ca un motor de 100 cp amarati...este limitat ?bine domnilor...ca sa fiti voi fericiti... motorul poate dezvolta 205 cp,dar l-au limitat neseriosii astia la 105 ca e prea periculos pentru logan si cu o resoftare in spatele blocului la un mecanic de la dacia cu laptop il duceti la 210 cp si o sa bata Clio RS.
                    Daca nici de afirmatiile astea nu sunteti multumiti ...nu stiu ce sa zic )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Corect, din tot ce ai spus se intelege (ce se stie) ca e rapida pana in 120-130/h raportat la cele enumerate de tine, dupa care??
                      Focus tdci de care? 90 cp?


                      sincer sa fiu pana in 150 urca repede in rapoartele 1.2.3.4 (in tr 4 mi-a luat 170 km/h)
                      de la 180 la 200 urca in timp
                      parerea mea e ca loganul de 105 cp pana in 130 km/h asa cum ai zis tu octaviane e campion,mai ales pe tr a 2 a

                      Comment


                      • am spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
                        http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                        жалюзи плиссе

                        Comment


                        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          ce nu pricep eu ... de ce tot aveti impresia ca un motor de 100 cp amarati...este limitat ?bine domnilor...ca sa fiti voi fericiti... motorul poate dezvolta 205 cp,dar l-au limitat neseriosii astia la 105 ca e prea periculos pentru logan si cu o resoftare in spatele blocului la un mecanic de la dacia cu laptop il duceti la 210 cp si o sa bata Clio RS.
                          Daca nici de afirmatiile astea nu sunteti multumiti ...nu stiu ce sa zic )
                          Dupa cum vezi din putinele mele postari, nu sunt genul care sa se incinga la discutii gen 'care masina "baga" mai tare'. Doar ca cineva mi-a spus ca nu se fac motoare pentru fiecare caroserie in parte ci e mai simplu sa pui un motor gata facut/testat si pur si simplu sa limitezi puterea in limita sigurantei - masina sport/familie. Deci presupun ca daca Renault o sa scoata candva un Logan mai inalt cu jumatate de metru pentru ca romanii s-au imbolnavit de nanism, o sa bage acelasi motor dar o sa-i mai ia din putere ca sa nu le creasca statistica masinilor rasturnate in curbe.
                          Mie logica inca imi spune ca un motor limitat la turatia maxima mai are o rezerva de CP in cilindrii lui acolo undeva :-)
                          Asta nu ma incalzeste cu nimic la capitolul viteza, rar trec de 120 pe autostrada. In schimb, ar fi un gand frumos sa ai un motor facut pentru mai multi CP, asta ar insemna fiabilitate din faza de proiectare.

                          Comment


                          • Originally posted by SSO View Post
                            am spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
                            Da' nu cred ca a hulit nimeni motorul 1.6 16V (cum se face cu 1.4) ci din contra , eu il vad ca fiind poate cel mai fiabil motor 1.6 16V din toate marcile raportat la o putere corecta sa spunem.

                            Comment


                            • @orbul, dupa 6000 rpm nu mai exista putere, chiar daca scoti limitarea de turatie ( se poate face prin chiptuning).
                              Logica ta e buna, insa nu are treaba cu mecanica.

                              Comment


                              • Originally posted by SSO View Post
                                am spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
                                Supr tare!!!
                                Ai dreptate si fiindca am avut si un 1.4 pot spune sincer ca nu exista comparatie. 16v mult peste1.4, fara nici o rautate la adresa posesorilor de 1.4! Nu am facut liniute niciodata si nici nu am sa fac vreodata. Ah, ba da, venind duminica de la Buzau unul cu o duba cu 1.6 a incercat ceva dar eu aveam familia cu mine, (fecior'miu dormea in spate) altfel cine stie?!
                                Sincer stiu ca in motorul de 16v mai exista o resursa mica de putere, habar n-am de ce nu ne este pusa la dispozitie, dar vorba lui tot cu 120 maxim 140 poti merge pe "drumurile" noastre,E 85, E 87, A1 sau alea de prin vestul tarii!
                                Last edited by Seba; 4 February 2009, 11:21. Reason: Automerged Doublepost

                                Mare e gradina Ta Doamne;
                                Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google