putem termina discutia asta? loganul are 105 cai, nu 120. iar laguna si megane vechi au avut 107 cai. nu exista benzinar 1.6 de 120 de cai in gama renault
1.6 16v
Collapse
X
-
seba sincer sa fiu am citi toate posturile 16v
eu m-am dat cu masina sa vad ce poate
ford focus 2008 tdci pana la 120 i-am dat fum
laguna 2005 dci pa 400 m l-am facut cu o masina si ceva
bmw 318 2002 pe 1.2.3 nu a avut ce sa imi faca cu plecare de pe loc
octavia 2008 1.4 benzina din mers da la 20km/h pana la 110 km/h sincer e mai tava loganul de 1.4 (skoda are undeva la 1600 kg sau mai mult)
opel vectra 1995 1.8 16 v l-am facut pe 1 si 2 pana la 100 km/h
intelegi conteaza mult cand schimbi si la cate r/min
eu unu sunt multumit de masina
Comment
-
Degeaba s-a scris pana acum...
Limitare exista doar la turatie maxima, in orice treapta de viteza si la ralanti, atat.
Nu exista nici o limitare de viteza!
Comment
-
Nici una din afirmatii nu este corecta.
Afirmatia corecta este: motorul are 105 CP si nu este limitat in nici un fel, de nimic anume.
Comment
-
Originally posted by GJ-85-SRY View Postseba sincer sa fiu am citi toate posturile 16v
eu m-am dat cu masina sa vad ce poate
ford focus 2008 tdci pana la 120 i-am dat fum
laguna 2005 dci pa 400 m l-am facut cu o masina si ceva
bmw 318 2002 pe 1.2.3 nu a avut ce sa imi faca cu plecare de pe loc
octavia 2008 1.4 benzina din mers da la 20km/h pana la 110 km/h sincer e mai tava loganul de 1.4 (skoda are undeva la 1600 kg sau mai mult)
opel vectra 1995 1.8 16 v l-am facut pe 1 si 2 pana la 100 km/h
intelegi conteaza mult cand schimbi si la cate r/min
eu unu sunt multumit de masina
Focus tdci de care? 90 cp?
Comment
-
ce nu pricep eu ... de ce tot aveti impresia ca un motor de 100 cp amarati...este limitat ?bine domnilor...ca sa fiti voi fericiti... motorul poate dezvolta 205 cp,dar l-au limitat neseriosii astia la 105 ca e prea periculos pentru logan si cu o resoftare in spatele blocului la un mecanic de la dacia cu laptop il duceti la 210 cp si o sa bata Clio RS.
Daca nici de afirmatiile astea nu sunteti multumiti ...nu stiu ce sa zic)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostCorect, din tot ce ai spus se intelege (ce se stie) ca e rapida pana in 120-130/h raportat la cele enumerate de tine, dupa care??
Focus tdci de care? 90 cp?
sincer sa fiu pana in 150 urca repede in rapoartele 1.2.3.4 (in tr 4 mi-a luat 170 km/h)
de la 180 la 200 urca in timp
parerea mea e ca loganul de 105 cp pana in 130 km/h asa cum ai zis tu octaviane e campion,mai ales pe tr a 2 a
Comment
-
am spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postce nu pricep eu ... de ce tot aveti impresia ca un motor de 100 cp amarati...este limitat ?bine domnilor...ca sa fiti voi fericiti... motorul poate dezvolta 205 cp,dar l-au limitat neseriosii astia la 105 ca e prea periculos pentru logan si cu o resoftare in spatele blocului la un mecanic de la dacia cu laptop il duceti la 210 cp si o sa bata Clio RS.
Daca nici de afirmatiile astea nu sunteti multumiti ...nu stiu ce sa zic)
Mie logica inca imi spune ca un motor limitat la turatia maxima mai are o rezerva de CP in cilindrii lui acolo undeva :-)
Asta nu ma incalzeste cu nimic la capitolul viteza, rar trec de 120 pe autostrada. In schimb, ar fi un gand frumos sa ai un motor facut pentru mai multi CP, asta ar insemna fiabilitate din faza de proiectare.
Comment
-
Originally posted by SSO View Postam spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
Comment
-
Originally posted by SSO View Postam spicuit si eu un pic threadu' dar nu am inteles ....ce e cu atata inversunare..pe aceast subiect ....puteti schimba motorul...daca nu va place! sau scrieti pe pobagaj 3.0 cu 15 mii de valve ca oricum in romania tot cu aceiasi viteza o sa mergeti
Ai dreptate si fiindca am avut si un 1.4 pot spune sincer ca nu exista comparatie. 16v mult peste1.4, fara nici o rautate la adresa posesorilor de 1.4! Nu am facut liniute niciodata si nici nu am sa fac vreodata. Ah, ba da, venind duminica de la Buzau unul cu o duba cu 1.6 a incercat ceva dar eu aveam familia cu mine, (fecior'miu dormea in spate) altfel cine stie?!
Sincer stiu ca in motorul de 16v mai exista o resursa mica de putere, habar n-am de ce nu ne este pusa la dispozitie, dar vorba lui tot cu 120 maxim 140 poti merge pe "drumurile" noastre,E 85, E 87, A1 sau alea de prin vestul tarii!
Mare e gradina Ta Doamne;
Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.
Comment
Comment