1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa o varza faci unde postezi...

    Comment


    • mai tati chiar e interesant .da sa ne explice cineva pe unde e ascunsa rezerva aia de putere .cred ca e vreun buton ca la bmw care regleaza puterea .am sa citesc manualul mai atent.
      Last edited by margelatu; 4 February 2009, 10:50.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • @orbul: informatica si mecanica nu se "pupa" intotdeauna puterea maxima e la 5750rpm si are valoarea de 105CP. e un punct de pe o curba. orice punct corespunzator unei alte turatii inseamna putere mai mica, chiar daca motorul urca la 6500rpm. nu exista rezerva de putere decat de la o turatie n<5750 pana la 5750, dupa care puterea scade. uita-te pe o curba de putere/cuplu la orice motor si-o sa intelegi despre ce e vorba. masina in tr5 nu poate depasi 5800rpm pt ca ar insemna ca la 220km/h sa ai putere mai mica decat la 200km/h, ceea ce inseamna ca n-o sa prinzi never viteza aia, deoarece nu poti accelera cand puterea scade, nu? e ca si cum tu ai fugi tot mai tare cu cat iti bate vantul tot mai tare din fata nu se poate, n-ai cum...deci nu e limitare din soft, limitarea e din constructia motorului. ala nu poate dezvolta mai mult de 105CP la 5750rpm asa cum e el acum. cu resoftare il poti duce undeva la 110-112CP, atat. vrei mai mult, schimbi piese din motor, dar aia deja e alta socoteala...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Si asta nu inseamna ca din soft este scazuta(limitata) puterea?
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • limitata turatia da...performantele motorului nu .
            Oricum un motor ca sa fie fiabil foloseste doar 60-70% din potentialul sau.
            Cum ziceam,se face confuzie intre motoarele de pe laguna 1 si megane 1 cu euro 2 care aveau 107 cp,si alea ce se pun pe megane 2 cu VVT(distributie variabila) care au undeva la 115 cp...dar nu are nici o legatura cu motorul de logan.Motorul de pe logan este acela de pe megane 1 si laguna 1 .Are 105 cp si e euro 4.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Si cine nu crede asta, sa mearga in service sa intrebe sau sa se documenteze pe internet, cel mai simplu, si o sa gaseasca exact codurile motor date de mine mai sus si o sa se convinga ca nu are mai multa putere decat dezvolta.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Originally posted by Seba View Post
                @orbul: informatica si mecanica nu se "pupa" intotdeauna puterea maxima e la 5750rpm si are valoarea de 105CP. e un punct de pe o curba....
                In sfarsit cineva care stie si mecanica si pedagogie. Am priceput, cu ocazia asta am vazut si eu ce e curba asta si poate voi invata sa schimb si vitezele mai bine. Foarte multumesc!

                Comment


                • sa fii sanatos !
                  cristi_lcd: daca motorul e dus la 6000 in limitare e ca sa nu se sparga dracului la functionarea blana la limita de rezistenta mecanica. degeaba il faci cu limitare la 7000 daca nu adaptezi hartile de injectie, oricum dupa 5800 nu va mai creste puterea, dimpotriva va continua sa scada, doar vei avea satisfactia ca pe treptele mici prinzi viteza mai mare la cap de turometru, desi daca schimbi la 6000 scoti timp mai bun decat daca astepti sa ajungi de la 6000 la 7000 si apio schimbi. trebuie sa schimbi in asa fel incat punctul de putere maxima sa fie pe mijlocul intervalului de turatie dat de turatia de dinainte de schimbare cu turatia de dupa schimbare. atunci obtii acceleratia maxima a amsinii. altfel, vorbim ca sa discutam...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian___30 View Post
                    Asa o varza faci unde postezi...
                    Daca te-ai referit la posturile mele, macar le scriu corect gramatical.
                    Daca nu, Mea Culpa!

                    Mare e gradina Ta Doamne;
                    Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

                    Comment


                    • putem discuta si off-topic aici, chestii financiare?
                      scuze, s-a marit dobanda? E cineva cu Prestige in rate pe aici? Ati auzit de asa ceva?

                      Comment


                      • vezi ca e un topic "cum va descurcati cu ratele"...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          sa fii sanatos !
                          cristi_lcd: daca motorul e dus la 6000 in limitare e ca sa nu se sparga dracului la functionarea blana la limita de rezistenta mecanica. degeaba il faci cu limitare la 7000 daca nu adaptezi hartile de injectie, oricum dupa 5800 nu va mai creste puterea, dimpotriva va continua sa scada, doar vei avea satisfactia ca pe treptele mici prinzi viteza mai mare la cap de turometru, desi daca schimbi la 6000 scoti timp mai bun decat daca astepti sa ajungi de la 6000 la 7000 si apio schimbi. trebuie sa schimbi in asa fel incat punctul de putere maxima sa fie pe mijlocul intervalului de turatie dat de turatia de dinainte de schimbare cu turatia de dupa schimbare. atunci obtii acceleratia maxima a amsinii. altfel, vorbim ca sa discutam...


                          ai perfecta dreptate seba eu am testat-o
                          cand ma dau cu ea schimb la 6000 si se cunoaste (tinand cont ca puterea maxima e la 5750r/min)
                          si inca ceva la 180 am 5000 r/min iar la 205 am 6500 r/min

                          Comment


                          • la 180 ai 5000, dar la 205 nu ai 6500, ar insemna la 110 sa ai....cat?
                            la 130 iti vin vreo 2000rpm dupa socoteala ta. eu i-am dat cat a putut si n-a trecut de 5800-6000rpm. si pe bord avea 205-210...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Urgent!!!zilele astea tre sa ii fac revizia!si sunt curios...ce ulei sa ii pun???5-40 sau 10-40?tin sa precizez ca 90% din viata masina mea si-a petrcut-o in plina adrenalina la 6000 rpm!
                              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                              Comment


                              • Vezi ca este alt topic despre ulei.
                                Ca sa-ti raspund la intrebare:eu iti recomand 5W30 Mobil1,acum depinde si de buget.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google