1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut si eu aceasta minora problema la turometru, recunosc ca in prima faza am crezut ca s-a intamplat ceva dar dupa ce a revenit la turatia normala si nu am mai reusit sa repet faza m-am linistit, la celalalt care l-am avut aveam problema cu temperatura imi cresteau toate liniutele dar daca dadeam drumu la dezaburire luneta se rezolva.
    Logan Prestige 1.6, SunTek Tints, Pilot exhaust, White Rims sigpic

    Comment


    • ok..ms
      apropo cu viteza la 205 km/h pe bord pe gps imi arata 198 km/h (oare e viteza reala)???

      Comment


      • depinde la cati sateliti era conectat GPS-ul la momentul respectiv ... si puterea semnalului.

        dar diferenta doar de 7KM/h intre vitezometru si GPS e cam mica la viteza aia. eroarea ar trebui sa fie ceva mai mare... (la mine la 160 aveam o abatere de ~11KM/h)

        S.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • asta nu mai stiu
          am testat si eu sa vad asa cum ati spus voi cu gps mio c520(poate conteaza si gps-ul)

          Comment


          • Cine ma poate lamuri si pe mine va rog! am niste vapori de ulei (see attach) ! a mai patit cineva asa ceva ? trebuie sa-mi fac griji? nici nu stiu sigur ce poate fi acolo cred ca ceva legat de admisie aer, corectati-ma daca gresesc
            Attached Files
            http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
            жалюзи плиссе

            Comment


            • Vapori de ulei pe filtru de aer???cam greu de crezut!mai bine zis: speli motorul cu ceva chimic?
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • vaporii de ulei pot sa vina de la capacul distributiei, daca dupa o forja sanatoasa lasi masina in soare, pe canalul de respiratie vapori ulei din admisie, acel ulei iese inspre filtru, motorul fiind oprit si deci nimeni in zona sa-l aspire
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Salutare. Ca tot e vorba de ulei: spuneam ca am cam 10100 km (masina noua, primul ulei). Dupa ultimul drum lung facut, am verificat uleiul dimineata inainte de a pleca. E cam negru... Am vorbit la reprezentanta si mi-au spus ca schimbul se face la 20000 km. Experientele mele anterioare cu uleiuri imi spun ca totusi ar trebui sa schimb uleiul. Ce ma sfatuiti cei cu mai multa experienta la Loganuri si ce uleiuri merita sub aspect calitativ? Ca oricum ma costa, indiferent ca-l schimb acum sau la 20000. Mersi.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • peste 80% din cei din Service-uri sunt niste cretini...din pacate. Schimba uleiul acum si il mai schimbi la revizia de 20.000 daca esti sigur ca FACI 20.000 pana sa faca masina un an
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Cretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • cu a mea fac acum 6000, si mi-am propus ca la 10000 sa-l schimb, adica peste vreo 3 -4 luni (cred).Masina am cumparat-o in prin decembrie anul trecut.Ma gandesc cum sa fac? sa-i fac si revizia acum cand ii schimb uleiul sau pot sa-i schimb numai uleiul la reprezentanta si revizia la iarna...voi cum ma sfatuiti?
                        http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                        жалюзи плиссе

                        Comment


                        • revizia fa-o cum scrie in carte, la un an sau 20000km, care vine prima. uleiul shimba-l cand vrei, oricum ti-l vor schimba si la revizie.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by JREwing View Post
                            Cretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.
                            In cazul asta schimba acum uleiul si-l mai schimbi la revizie..cat despre ce ulei ar fi potrivit, exista un thread special despre uleiuri unde n-ai cum sa nu-ti faci o idee...asta daca n-o ai deja
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • da "monstrii" astia de la service isi pot da seama ca am schimbat uleiul? de exemplu stiu o statie ITP care face treaba buna si ma gandesc sa schimb uleiul la ei si dupa aia ma duc la revizie.Exista un sigiliu ceva pe la filtru? sau cum isi pot da seama...ca sa nu pierd garantia?
                              http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                              жалюзи плиссе

                              Comment


                              • Nu au de unde sa-si dea seama daca vei folosi un filtru de ulei Renault si vei lucra curat, adica fara sa murdaresti scutul de ulei scurs sau in dreptul filtrului de ulei...eventual poti spala motorul inainte de revizia la dealer ca sa fi sigur ca nu sunt urme
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google