Am avut si eu aceasta minora problema la turometru, recunosc ca in prima faza am crezut ca s-a intamplat ceva dar dupa ce a revenit la turatia normala si nu am mai reusit sa repet faza m-am linistit, la celalalt care l-am avut aveam problema cu temperatura imi cresteau toate liniutele dar daca dadeam drumu la dezaburire luneta se rezolva.
1.6 16v
Collapse
X
-
depinde la cati sateliti era conectat GPS-ul la momentul respectiv ... si puterea semnalului.
dar diferenta doar de 7KM/h intre vitezometru si GPS e cam mica la viteza aia. eroarea ar trebui sa fie ceva mai mare... (la mine la 160 aveam o abatere de ~11KM/h)
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Cine ma poate lamuri si pe mine va rog! am niste vapori de ulei (see attach) ! a mai patit cineva asa ceva ? trebuie sa-mi fac griji? nici nu stiu sigur ce poate fi acolo cred ca ceva legat de admisie aer, corectati-ma daca gresescAttached Files
Comment
-
vaporii de ulei pot sa vina de la capacul distributiei, daca dupa o forja sanatoasa lasi masina in soare, pe canalul de respiratie vapori ulei din admisie, acel ulei iese inspre filtru, motorul fiind oprit si deci nimeni in zona sa-l aspireDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salutare. Ca tot e vorba de ulei: spuneam ca am cam 10100 km (masina noua, primul ulei). Dupa ultimul drum lung facut, am verificat uleiul dimineata inainte de a pleca. E cam negru... Am vorbit la reprezentanta si mi-au spus ca schimbul se face la 20000 km. Experientele mele anterioare cu uleiuri imi spun ca totusi ar trebui sa schimb uleiul. Ce ma sfatuiti cei cu mai multa experienta la Loganuri si ce uleiuri merita sub aspect calitativ? Ca oricum ma costa, indiferent ca-l schimb acum sau la 20000. Mersi.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Cretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
cu a mea fac acum 6000, si mi-am propus ca la 10000 sa-l schimb, adica peste vreo 3 -4 luni (cred).Masina am cumparat-o in prin decembrie anul trecut.Ma gandesc cum sa fac? sa-i fac si revizia acum cand ii schimb uleiul sau pot sa-i schimb numai uleiul la reprezentanta si revizia la iarna...voi cum ma sfatuiti?
Comment
-
Originally posted by JREwing View PostCretini, da' multi... Teoretic fac 20.000 pana la un, daca umblu la fel. Pe de alta parte, cu uleiurile de la noi, cred totusi ca 10.000 e mai bine. Am inteles - din sursa cinstita si sigura - ca in Ungaria, acelasi uleiuri sunt mai ieftine (cu tot cu drum) si mai bune.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
da "monstrii" astia de la service isi pot da seama ca am schimbat uleiul? de exemplu stiu o statie ITP care face treaba buna si ma gandesc sa schimb uleiul la ei si dupa aia ma duc la revizie.Exista un sigiliu ceva pe la filtru? sau cum isi pot da seama...ca sa nu pierd garantia?
Comment
-
Nu au de unde sa-si dea seama daca vei folosi un filtru de ulei Renault si vei lucra curat, adica fara sa murdaresti scutul de ulei scurs sau in dreptul filtrului de ulei...eventual poti spala motorul inainte de revizia la dealer ca sa fi sigur ca nu sunt urmeIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment