Ce conteaza greutatea, daca motorul e mai puternic.
1.6 16v
Collapse
X
-
-
Eu am un Prestige si vreau sa zic ca nici nu am stiut cand am ajuns la 150.La depasirir intreadevar se tine tare,nu ma face de rusineFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Salut!
Credeam ca 200 km/h cu Prestige-ul ar fi ceva usor avand in vedere ca am fost la mare si i-am dat 185 cu 4 oameni si bagaje dar se pare ca m-am inselat!
Am facut de curand un drum pe una din autostrazile minunate ale patriei si am vrut sa vad cat vrea cu doar 2 persoane si fara bagaj... Surpiza mare! Cu aer conditionat n-a vrut sa treaca de 190, dar dupa ce l-am oprit, acul a mai urcat pana la 195... Tin sa mentionez ca motorul era la 5500 de rotatii la 195 deci cu modificari masina ar avea rapoarte sa treaca de 200! De limitare nu se pune problema pt ca nu mi-a taiat gazul...
Oricum, senzatiile tari le ai la 1600 de metri altitudine pe Transfagarasan cand ii dai a2a pana la 6000, schimbi a3a, 120, frana, retrogradare a2a, sicana stanga dreapta in blana, iar a3a, s.a.m.d.
Filmuletul, foarte prost din pacate il gasiti aici:
Me and my friend returning home from a trip... doing 195 km/h with a Dacia Logan 1.6 16v .. stock :P
Per total sunt foarte multumit de Prestige-ul meu!
Comment
-
OFF TOPIC:
vezi ca senzatii tari ai si daca o sa iti admiri loganul cu rotile in sus in vreo rapa din Fagaras.
ON TOPIC: cat e el de prestige tot nu are sisteme de siguranta active care sa iti permita un asemenea mod de condus in conditii de siguranta pe Transfagarasan. Chiar daca ai lectii de pilotaj la activ tot e periculos.Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
10.000 km - 22.01.2007
Comment
-
ShinyG stai mai usor nu vream sa te pierdem.Trebuie sa fim cati mai multi membrii nu inversFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
De acord cu Christnacht si 1,5 DCI.
Pe langa ca nu are elemente de siguranta pentru asemenea manevre si viteze, nici trenul de rulare nu e adaptat. Au pus motorul de Mégane in loc de cel de Clio, dar la trenul de rulare n-au umblat. Daca stiti portiunile de coline de dupa Sibiu, mergand inspre Alba, unde este portiune destul de intinsa cu doua benzi: cu patru in 100 la urcare, am tras putin mai brusc de volan sa evit un dobitoc cu o duba ce mi-a luat fata si ... nu mi-a placut deloc cum s-a redresat. Nu s-a intamplat nimic deosebit, insa nu trebuia sa "danseze" asa larg.
OT: Loganul e masina economica, facuta pe cererea romanului. Am mers bland, fara sa folosesc tot ce poate motorul si am scos consum pe Cj-Bucuresti de 5,7.Martinel rules!
Comment
-
banuiesc ca aveai detector...nu de alta da eu am luat un radar la 173km/h ...in afara locPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
confirm pe transfagarasan ca poti sa mergi frumos dar trebuie sa ai singe in instalatie ca sa mergi la limita(eu am fost si mam dat cum am vrut eu - nu va recomand daca vreti sa muriti acasa)toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
Si mie imi place viteza dar totusi numai cand ma gandesc ca pe partea cealalta e prapastie ..... vaileu )Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Originally posted by virtualmansorinconfirm pe transfagarasan ca poti sa mergi frumos dar trebuie sa ai singe in instalatie ca sa mergi la limita(eu am fost si mam dat cum am vrut eu - nu va recomand daca vreti sa muriti acasa)
Ma duc cu familia asa ca o-sa admir natura cu viteza redusa
Comment
Comment