1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_Xp
    Trage nu trage...io-te ce-am gasit eu.Oricum mie imi pare trucata,mai ales ca vad chestia aceea rosie...deasupra de catalizator care seamana cu o proiectie de la frana de mana.Pe dyno stiu ca se trage frana de mana cand se pune pe bancul de teste...
    din 2 detalii se vede clar ca-i trucata:prima linie a vitezometrului de dupa ac e inclinata aiurea rau si, mai evident, lumina de pe marginea autostrazii (pe dreapta) e statica rau) . La viteza aia ar fi drebuit sa apara ca o dunga , nu caun punct. Este regretabil faptul ca desi loganurile sunt masini excelente, exista unii care incearca sa-i atribuie puteri supranaturale doar pentru a se da mari sau a-i face invidiosi pe altii!

    Comment


    • v-ati luat careva presuri de interior originale logan?
      eu mi-am luat si sunt de rahat.cel putin ala de la sofer ma incurca teribil la ambreiaj si acceleratie.imi puteti recomanda ceva?

      Comment


      • Toate presurile incurca la apasarea acceleratiei si ambreiajului.
        Cele originale au si o clema de prindere in podea, depinde de model.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • da ce enervante sunt !ce presuri or fi mai bune asa sport?

          Comment


          • Intreb si eu posesori de logan prestige 1.6 16valve ... in cazul masinilor voastre in momentul in care va apropiati de 3000 de rot/min pana la 3200 de rot/min motorul este mai zgomotos ??? dar repet doar in intervalul asta de ture (2850-3200 cam asa),ca mai apoi dupa 3200 de ture sa isi revina??
            sigpic
            Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

            Comment


            • Originally posted by speaker
              din 2 detalii se vede clar ca-i trucata:prima linie a vitezometrului de dupa ac e inclinata aiurea rau si, mai evident, lumina de pe marginea autostrazii (pe dreapta) e statica rau) . La viteza aia ar fi drebuit sa apara ca o dunga , nu caun punct. Este regretabil faptul ca desi loganurile sunt masini excelente, exista unii care incearca sa-i atribuie puteri supranaturale doar pentru a se da mari sau a-i face invidiosi pe altii!
              eu iti zic ca e reala,si am una a unui amic cu 205 km/h luata de pe tel netrucata
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Eu am un cunoscut care mi-a spus ca mai mult de 190-195 nu s-a putut duce cu ea...De nebun, e nebun bine.
                Acu' ala la aproape 220 mi se pare SF, cu toate erorile posibile.

                Comment


                • Originally posted by andrei
                  Toate presurile incurca la apasarea acceleratiei si ambreiajului.
                  Cele originale au si o clema de prindere in podea, depinde de model.
                  si unde gasim si noi presuri originale cu clema de prindere...in afara de dealer unde au niste preturi cu adaos enorm.

                  Comment


                  • @ tezeu

                    Nu, nu am avut niciodata diferenta de zgomot. Poate iti intra ceva in rezonanta.
                    Martinel rules!

                    Comment


                    • Originally posted by SUPERCAR
                      si unde gasim si noi presuri originale cu clema de prindere...in afara de dealer unde au niste preturi cu adaos enorm.
                      Nu prea ai unde, la dealer sunt in jur de 100-150 ron/setul. Nu cumparati pana nu va uitati daca masina voastra are acea gaura in podea.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • sa ma bag si eu in seama pe aici...sal la toata lumea....cu presurile, am stock de mocheta si sunt bune, ca au adeziv si le lipesti bine, de nu pleaca ideea e sa pui marginea superioara dinspre pedale pana la buza de la acceleratie(scobitura unde intra pedala de acc) daca intelegeti...cand e vb de zgomote eu am scaunu...asa ca muzica tare si merge...si cand e vb alceva monetan nu...la inceput aveam ceva fluctuati la relanti de la 500 urca undeva la 750 si cobora fara sa trag de volan fara aer s.a.m.d. (momentan nu mai face deocamdata)...in rest mai mult de 185 si 5000 de ture in treapta a 5 nu vrea asa ca, asta e, poate mai umblu prin ea....sal
                        Last edited by 30rdd; 27 October 2007, 16:16.
                        JUST ME.....30-rdd......

                        Comment


                        • Salutam, mai da' ce ''telegrafic'' esti ) Cum nu merge mai mult de 185? Ai dus-o bine intr-a 4-a? Poate ca e nou noutza si de aia, e strans motoru'...

                          Comment


                          • iam cam dat destul de binisor in a 4....dar urmatoarea data o sa incerc sa fie de 99 benzina si sa nu am vant din fata
                            JUST ME.....30-rdd......

                            Comment


                            • eu am prins 195 km/h si cred ca se mai ducea 2-3 km dar greu. tin sa precizez ca asta era cu benzina de 98 cu aia de 95 mai mult de 188 nu mergea. poate cu benzina mai buna se duce la 205-210.

                              Comment


                              • poate daca bagai Carera 100 de la OMV atingeai 200

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google