1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gabriel..vezi ca acel cablu de acceleratie e conectat la clapeta de aer si are si un potentiometru care da informatie ecului cat e apasata acceleratia. E o combinatie de viteza si turatie la care e limitata.
    La dci, acest potentiometru e la pedala nu la clapeta iar un motoras pas cu pas comandat de ecu deschide mai mult sau mai putin clapeta de aer (nu cablul)

    Comment


    • deci....in computeru de bord are functie pt acceleratie si are un senzor....care il gasesti acolo langa baterie un pic mai sus in unitatea centrala a masini..si acolo sunt ca daca pui masina pe tester gasesti si functie acceleratiei...)
      JUST ME.....30-rdd......

      Comment


      • @rdd30 cred ca te referi la senzorul de viteza la masinii, singurul senzor de acceleratie pe care l-am gasit in manualul de service este accelerometrul de la calculatorul care declanseaza airbag-urile.
        @dantes daca spuneai de la inceput ca viteza este limitata la 183 as fi inteles si stiu ca este posibil si la benzinare dar din felul in care ai scris mai sus eu am inteles ca faceai referire strict la cutia de viteze.
        acum am ramas cu alta nelamurire,gps-ul calculeaza viteza in functie de distanta dintre satelitii pe care ii vede (sincer nu cred ca este foarte precis nici gps-ul),laptop-ul in schimb citeste senzorul de viteza al masinii si tot apare diferenta intre vitezometru si laptop.
        oare de ce ?

        Comment


        • pt ca laptopu nu ia in calcul si suprafata de rulare ,vantu si alti factorii...si senzorul care vb eu, nu apare in carte ca e vb de tehnica lor proprie si nu se vb despre asta , eu am aflat multe punand KTS pe masina ,si am aflat multe care nu apar in carte asa ca ....;)
          JUST ME.....30-rdd......

          Comment


          • si gps...mai precisis este un fel de radar avand unde care raspund si prin asta se calculeaza viteza(incluzand conditiile de rulare)...)P
            JUST ME.....30-rdd......

            Comment


            • Originally posted by rdd30
              pt ca laptopu nu ia in calcul si suprafata de rulare ,vantu si alti factorii..
              dupa mintea mea la ce spui tu ar trebui ca valoriile sa fie inversate laptop =190,vitezometru =183.
              eu cred ca stiu de unde apare difereta de viteza,sa vedem daca tu iti dai seama ca doar ai pus KTS pe masina si ai citit si alti parametrii.

              Comment


              • daca ma iei la misto sa sti ca nu facem treaba....si nu mai are rost sa pui posturi pe aici...eu am zis ca am ceva informati de la persoane care cunosc....dar daca vrei polemica nu o sa ai .....
                JUST ME.....30-rdd......

                Comment


                • Originally posted by dantes
                  Exact. Asta mai mult pentru a vedea diferentele de la vitezometru, gps si ce viteza stie ecu... Gps-ul si Ecu stiau 183km/h fix. Vitezometru 190km/h, dar la vitezometru am mai incercat cu un prieten care are doar gps iar la el era 200 pe ceas, dar gps 183...culmea fix aceeasi viteza...
                  Stock, motorul e limitat la 5500 parca, oricum mult mai putin decat in treptele inferioare...

                  app asta e postu depre care se vorbea....dar in fine....
                  JUST ME.....30-rdd......

                  Comment


                  • hai sa nu ne suparam,uite concluzia mea (si daca e gresita sa ma corectezi) diferenta care apare se datoreaza sistemelor de afisare laptop = digital (mai precis),vitezometru = analog (mai putin precis) acul vitezometrului este actionat de un motoras pas-cu-pas si probabil de aici diferentele de afisaj.
                    sa stii ca si eu m-am lamurit in timpul "polemicii" noastre

                    Comment


                    • corect ce ai scris...idee e ca analog(turometru)nu masoara si conditiile ca in masina nu bate vantu si sunt conditi prielnice...pe cand digital e masurat prin satelit...si aici se tine cont si de conditiile de mers(ex.radaru inregistreaza si pe ploaie si pe vant viteaza reala...asa functioneaza si gps alis masurarea pe digital)....... si nu ma supar dar din simple conversati facem subiecte de misto...ca am mai vazut pe alte forumuri...cu "impatimiti logan".....
                      JUST ME.....30-rdd......

                      Comment


                      • bun,la ceea ce m-am referit eu cu 205 km/h m-am referit la vitezometru,si cam toata lumea se refera la vitezometru cand zice asta,care calculeaza pe gps...e altceva,sa specifice
                        cat despre limitare,tare curios as vrea sa vad eu un logan in treapta a 5a la 6000 rpm,sau 6200 rpm...sau 7000 rpm,sau chiar un BMW in ultima treapta de viteza la turatia maxima...
                        din cate am observat 1.6 8v are limitarea in 1a sub 6000 rpm,undeva pe la 6000 rpm este la treptele celelalte...
                        Last edited by Cristi_Xp; 31 October 2007, 00:51.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Diferentele intre viteza reala si cea pe vitezometru e data din mai multi factori:
                          1. Afisarea e analogica desi transmisia e digitala
                          2. Posibile erori sau decalibrari ale acului
                          3. Intentionat mai mare facuta de fabrica.

                          Ref. la pct. 3, e o practica des intalnita la toti producatorii sa afiseze pe vitezometru o viteza mai mare pentru a satisface poftele soferului ca vede o astfel de racheta, insa cea reala e mai mica sau mult mai mica. Din testele facute personal pana acum nici o marca nu a afisat corect viteza pe bord. Intotdeauna e un aproximativ 10% in plus sau chiar mai mult.
                          GPS-ul se apropie ffff mult de viteza reala daca receptioneaza destui sateliti, iar diferentele fata de viteza reala sunt f mici. De exemplu in stabilirea recordului de viteza la TGV de 500 nustiucat km/h au fost folosite 3 tipuri de masurare a vitezei. Adica "vitezometru" f bine calibrat, gps si radar. Toate au inregistrat sub 1km/h diferenta, insa oficial a fost luat radarul.

                          Comment


                          • Eu diferenta asa mare ca la Logan n-am vazut pe nici o masina...Poate fi chiar si 10 km (in plus pe ceas).

                            Comment


                            • voi sunteti total pe din afara aici se vorbea de motoru 1.6 16v si ati inceput sa va bateti in ECU-uri GPS-uri si alte chestii...

                              sigpic

                              Comment


                              • Mda, cam ai dreptate. A fost vorba de limitarea de turatie in tr 5 la 16 V si s-a ajuns la indicator viteza... Oricum suntem in jurul subiectului..prin zona )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google