Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ar avea si o stabilitate mai mare la viteze mari, ca sa nu ai nevoie sa faci tot timpul corectii din volan doar ca sa mergi drept. Si poate si un set de cauciucuri ceva mai bune decat Continentalele de serie ar ajuta la prinderea unei viteze maxime ceva mai mari. Potential exista.
    Oricum, numai pe autostrazi, astea amarate cate sunt la noi, am incercat sa fortez la maxim, pe alte drumuri nu indraznesc sa trec de 120, de frica gropilor, denivelarilor si a posibililor ametiti care pot sa iasa de pe ceva drum secundar fara sa se asigure...

    Comment


    • #47
      cu arcuri weitek si roti stock 185/65r15, 187km/h pe atostrada de la budapesta la szeged. acul kilometrajului e dat inapoi, in sensul ca eu la 3000rpm in tr5 am 100km/h pe bord, nu 110km/h. real, vreo 185-186km/h sa fi mers...de sarit, cu vant lateral, inca mai topaie, chiar si cu supensii sport
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        fratilor usor cu v.max ca eu am ramas fara abecedar
        cu v.maxul meu am stat pe dreapta 1 luna (asta ca am dat examen)
        si in final la 200km/h pe ceas care e viteza reala?ca eu unu nu cred nici gps-ul

        Comment


        • #49
          He,he,he...cu noile radare am putea afla cu precizie...
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #50
            viteza reala e aia data de turatiile motorului, impartite la raportul de treapta, inmultit cu pi*diametrul rotii. ca fapt divers, 102km/h pe gps la 3000rpm corespund cu 103km/h din calcule, cand pe bord sunt afisati 110km/h.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              stiind ca la 3000 cu a 5 a avem 102 103 kmh putem calcula foarte simplu cu regula de 3 simpla viteza exacta pentru absolut oricce turatie din treapta a 5 a. x - turatia motorului. se calculeaza: x / 3000 * 103 de ex: la 4575 rpm vom avea : 4575 / 3000 * 103 = 157 kmh

              Comment


              • #52
                d-fens ai dreptate la targu jiu au adus noile radare...asa ca aveti grija daca ajungeti pe aici
                si seba cand am dat in radar avea in bord aproximativ 125km/h si m-a inregistrat radarul cu 122km/h

                Comment


                • #53
                  exista mituri conform carora masina fuge mai tare noaptea decat ziua. din cauza temperaturii mai scazute a aerului ce intra in admisie. aerul cald se dilata deci distanta dintre moleculele de oxigen creste. aerul rece se contracta deci distanta dintre moleculele de oxigen scade. ex: la caldura intr o sticla de 2 lirtri vor intra 100 molecule de oxigen. la rece pentru ca sunt mai ghemuite si mai stranse vor intra 120. eu zic ca este o explicatie foarte logica. am vazut asta cu o Toyota Hilux 2.5 d4d 102 cai. de la Tm la Budapesta nu lua mai mult de 160 oricat o tineam. era vara, si foarte cald. 36 grade. la intoarcere, noaptea erau 23 grade afara, si viteza maxima era aproape 170. era acul lipit de 170. cu aceiasi motorina cu care alimentasem inainte sa intru pe autostrada, la dus.

                  daca este plauzibil pentru motorina de ce nu ar fi si pe 16 v care este un motor aspirat. performantele motoarelor aspirate depind foarte mult de calitatea aerului. eu zic ca merita incercat un top speed nu neaparat noaptea, dar sa fie racoare afara.

                  Comment


                  • #54
                    Eu am 1.4...dar am incercat eu pe acelasi drum pe acelas sens de mers in aceleasi conditii ziua, si noaptea pe frig...
                    Rezultatul : noaptea a mers cu aproape 10 km/h mai tare, ba chiar am avut inca un pasager de vreo 90 kg in plus.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #55
                      asa e si eu am observat asta

                      Comment


                      • #56
                        este doar o supozitie un mit. dar vad ca se confirma. din punct de vedere stiintific este 100% corect ce se intampla cu volumele si cantitatile de oxigen la schimbarea temperaturilor. o sa fac si eu un test pe 16v cat de curand.

                        Comment


                        • #57
                          Grija mare cu testele. E foarte adevarat ca temp de afara afecteaza mult performantele masinii.

                          Mumus, ce ai patit tu cred ca e de vina persoana din dreapta cu ale sale 90 kile si nu fac deloc misto. Iti dau cuvantu meu ca pe acelasi traseu pe care merg de 5 ani, cand am avut 80 kile in dreapta si 58 in spate (adica 2 pers care mergeau fest cu mine) luam cu 5-7 km in plus fata de cum eram gol, cred e mai asezata pe drum. Pierzi la demaraj, dar sta ceva mai bine la viteze mari, probabil d-aia mai ia si ceva viteza in plus.
                          Nu era vantu de vina si alte chestii demagogice, ca de prea multe ori am patit treaba asta.

                          PS: parca vad ca vine Seba si ne da toate teoriile peste cap

                          Comment


                          • #58
                            sa vina. pt ca eu nu imi explic faza cu greutatea. faza cu noaptea si ziua e defapt faza cu temperatura. nu tine de noapte si zi tine de temperatura. rezultatul este ca trage mai bine noaptea din cauza temperaturi mai scazute.

                            Comment


                            • #59
                              Nu zic ca nu era asezata mai bine...nu contest...dar pe drumul ala topspeedul era de 150...hai 153 , testat de mai multe ori....si noaptea am prins 160..
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #60
                                Viteza Maxima 1,6 16V

                                Tin sa anunt cu mandrie ca in data de 21.03.2010 pe A2 am prins cu Loganul meu (1.6 16V 105 cp, stock) 210km/h (cu alte cuvinte am luat tot bordul). Imi pare nespus de rau ca nu am filmat, a fost asa incognito, am vrut mai mult sa vad daca poate, nu am decat un martor. Sincer va spun ca se tinea bine pe sosea masinuta, nu tremura tabla pe ea nimic (ce-i drept masina are 2500 km parcursi, achizitionata pe 30.11.2009), mergea impecabil.
                                Eu unul sunt foarte mandru de masina, foarte multumit de ea pana acum si nu cred ca ar fi probleme in viitor.
                                Voi ce viteza maxima a-ti prestat cu Loganul 1.6 16v?
                                Negru metalizat, interior crem, 1.6 16v (ph 2 model prestige)...Acel logan care te face si cand sta pe loc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google