Eu nu am auzit pana acum ca viteza maxima data de constructor este de fapt viteza medie. Oare nu asta face constructorul, testeaza viteza maxima la o masina noua si ia in calcul toate variabilele?
Viteza Maxima 1,6 16V
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Originally posted by dr_mke View PostViteza maxima medie este 183 kmh. Viteza maxima este si ea o variabila depinzand de calitatea combustibilului, temperatura si umiditatea aerului precum si variabilele vant, inclinatia drumului
...........................................
La ce temperaturi, la ce umiditati, la ce inclinatii..? O testeaza la deal, apoi ii da drumu la vale? Sau cum?
Uneori deraiezi rau.
Comment
-
Deloc. Folosind aceleasi anvelope si carburant nu vei atinge cei 183 kmh in varii conditii de temperatura exterioara, umiditate si presiune atmosferica. De asemenea viteza maxima cu 2 persoane la bord este putin mai mica decat cea cu sarcina maxima din simplul motiv al garzii la sol mai mici, chit ca masina va accelera mai lent.
Nush ce ma bag io in discutiile astea de reisarisigpic
Comment
-
eu am avut remapare cam aproape un an ,nu numai ca mia crescut consumul dar nu am simtit vreo modificare cred ca doar pana la 100/h ,acum am revenit la cel stock ,cu aceasta ocazie il intreb pe DOC ce crede el daca face el remaparea am sa simt cu adevarat o crestere de putere????Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Originally posted by alessandro View Posthai sa o luam altfel. de ce au zis ca v max este 183 cand eu i am dat 195 reali pe GPS. un MIO si un Nokia N95 au zis acelasi lucru" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Originally posted by tvstar1 View Posteu am avut remapare cam aproape un an ,nu numai ca mia crescut consumul dar nu am simtit vreo modificare cred ca doar pana la 100/h ,acum am revenit la cel stock ,cu aceasta ocazie il intreb pe DOC ce crede el daca face el remaparea am sa simt cu adevarat o crestere de putere????Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
In general dupa resoftare intrarea in sarcina este lipsita de finete, lucru care este considerat de unii ''sportiv''.
Cert este ca pe vremea cand aveam SN, adica acum 1 an si ceva, cu un bun amic din Bucuresti, medic si el, posesor de SN remapata de DOC, i-am tras distante apreciabile la fiecare liniuta, a mea fiind 100% stoc, exceptie franele.
Diferenta cea mai mare a fost pe autostrada, start din a 2-a pana la Vmax. Pe fiecare treapta la turatie mare am mers in fata.
Raman la ideea mea fixista ca nu exista nimic mai bun decat motor standard si soft standard. Asa imi scot filtrul de aer si bat orice remapata 16v cu mecanica stock. Nu-i antireclama, doar parere personala bazata pe experienta.
Daca oi fi dispus sa schimb axa cu came, arcuri de supape, biele, pistoane, galerii de admisie si evacuare, etc, ar fi logica rempararea. Pe angaralele stock, nu. Vad cu ochi buni o remapare in cazul in care imi pun GPL, pentru ca sunt avantaje palpabile chiar daca creste consumul. Lucru pe care l-am discutat deja la telefon cu un nene de la Agrom, in cazul in care-i vizitez pentru un PRINS VSI.Last edited by dr_mke; 26 April 2011, 09:38.sigpic
Comment
-
dr_mke tin sa te contrazic partial in legatura cu schimbarea softului facuta de doc. Pe supernova se simte foarte bine remaparea in orice turatie fata de cum era softul din fabrica. Pe benzina trec cu acul de 180 iar pe gpl ramane fix la 170.
Sambata noaptea drum dus mai pe A1 cu viteza medie 140 km/h, consum de ~10% gpl, iar la intoarcere am venit cu fix 90 km/h iar consumul a fost de 7%, modificat decat soft, 4 oameni in masina fara bagaje.
Te cotrazic partial pentru ca am ajuns la concluzia ca orice dacie este unica, una nu seamana cu alta.
As incerca oricand o liniuta sa vad vmax in cazul fiecarei masini, stock si remapata.
Off : am observat o diferenta de turatie semnificativa cu ulei mobil 1 si cu elf indice 10w40 , in cazul elfului turatia duce mai sus .Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostIn general dupa resoftare intrarea in sarcina este lipsita de finete, lucru care este considerat de unii ''sportiv''.
Cert este ca pe vremea cand aveam SN, adica acum 1 an si ceva, cu un bun amic din Bucuresti, medic si el, posesor de SN remapata de DOC, i-am tras distante apreciabile la fiecare liniuta, a mea fiind 100% stoc, exceptie franele.
Diferenta cea mai mare a fost pe autostrada, start din a 2-a pana la Vmax. Pe fiecare treapta la turatie mare am mers in fata.
Raman la ideea mea fixista ca nu exista nimic mai bun decat motor standard si soft standard. Asa imi scot filtrul de aer si bat orice remapata 16v cu mecanica stock. Nu-i antireclama, doar parere personala bazata pe experienta.
Daca oi fi dispus sa schimb axa cu came, arcuri de supape, biele, pistoane, galerii de admisie si evacuare, etc, ar fi logica rempararea. Pe angaralele stock, nu. Vad cu ochi buni o remapare in cazul in care imi pun GPL, pentru ca sunt avantaje palpabile chiar daca creste consumul. Lucru pe care l-am discutat deja la telefon cu un nene de la Agrom, in cazul in care-i vizitez pentru un PRINS VSI.
Supernova de pe plecare nu e in stare sa stea langa un 1.6 resoftat ,deci ma indoiesc ca bate 1.6 stock cu atat mai mult 16v ,cel putin solenza nu era in stare sa bata 1.6 stock, deci nu vad de ce ar face-o supernova . Si sa nu-mi dai duma aia de 2 lei ,supernova , alta cutie , alt motor , alt soft ,soft mai agresiv ca stim ca sunt balariiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment