If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nici eu n-am inteles misto-ul pe care-l faci vis a vis de profilul drumului
LE > idem si pentru Seba care face acelasi misto ieftin.
Tu ia-o cum vrei.
Eu chiar n-am iteles ce ai vrut sa spui cu ''profilul'' drumului. Raman cu banuiala ca te refereai la aderenta.
Si nu la profil=vale sau deal, ca aia stie tot bou' cum fuge .
Drum perfect plat rar ai sa gasesti. Am auzit ca are VAG un poligon de testare cu ceva km perfecti si plati. In rest mai greu de gasit.
Pe macadam nu m-am gandit s-o duc la viteza maxima constructiva ca sa conteze rezistenta la inaintare. Nici in desert n-am sa ajung cu ea.
Frigiderul meu ajunge la 5500 rpm in treapta a 5-a fara prea mari probleme.
Viteza maxima este variabila in functie de vant, temperatura exterioara, calitatea combustibilului, garda la sol, profilul drumului.
In consecinta, frigiderul dvs va prinde fie mai mult fie mai putin decat Vmax din carte, dupa caz.
Acum am softul schimbat, si nu mai pot sa-l duc asa usor pana la limitare, poate sa-mi spuna cineva care ar putea fii cauza? la turatii mai joase trage mai bine, is multumit, si cu consumul... dar de ex intr-a 4 nu mai pot sa-l duc pana la limitare!!
ce inseamna ca nu mai poti? cand ai facut remaparea limitarea a ramas standard sau a fost pusa mai sus ?explica fenomenul ca mie mi se pare foarte ok masina avand in vedere viteza maxima prinsa
asta e inainte de resoftare, acum nu merge mai mult de 180-85. benzina poate face atata diferenta?
Deci: conduc un pic mai turat de obicei... si inainte in a 4-a o limitam usor..., acum nu mai, de la 4500 -5000max, dupa care parca nu poate, in a 5-a nici gand, dar la turatii mici merge foarte bine, trage!Nu cred ca s-a umblat la limitare (am sa incerc!)
99% din hartile de injectie ''remapate'' sufera de meteahna asta. Masina cu motorul, admisia si evacuarea stock merge cel mai bine cu softul stock Pe 0-1000 m ai sa ramai sanatos in urma unui 16v stock, in mintile lui. Eu am incercat 2 remapari, ambele cu rezultate mai slabe decat softul de fabrica, la care am si ramas de altfel.
same shit mi s a intamplat si mie. acum dau din gard in gard sa gasesc o reprezentanta sa imi puna un soft original de 16volti
toti imi zic ca nu pot pt ca nu pot sa scrie peste un soft cu acelasi cod. asa o fi. puii mei
de exemplu : la mine la tara am o portiune de cox. un triplu s de curbe cu care ies tr 1 blana si urmeaza o linie dreapta mare rau.
- sfarsitul liniei drepte ma prindea in 200 pe bord tr 5 blana - soft stock
- asta inainte de remapare
- in timpul remaparii si dupa remapare ( soft stock reinstalat ) ies din s uri tr 1 blana si sfarsitul ma prinde in 180 185 tr 5 blana
- trageti concluziile. nu imi ramane decat varianta soft custom
- 16v lu' tata ph1 ( mai stock nu exista ) ma crapa si ma rupe . sfarsitul acelei linii ma prinde in 200 kmh pe ceas orice benzina orice temperatura si orice alte conditii neprielnice ar fi
Cat este viteza maxima data de constructor pentru Logan 1.6 16v? Din cate imi aduc eu aminte este de 183km/h. De ce credeti ca ar trebui sa aiba mai mult loganurile voastre?
Viteza maxima medie este 183 kmh. Viteza maxima este si ea o variabila depinzand de calitatea combustibilului, temperatura si umiditatea aerului precum si variabilele vant, inclinatia drumului
Amortizoarele stock prea moi pe detenta sunt depasite de situatie la 183 kmh.
Colega OZON, de plimbarica de pe Transfagarasan din vara zici tu acolo ? Cea pe care nu ma lasi s-o ''public'' pe net Strasnic partener de ''plimbare'' am avut Ar fi cazul sa repetam anul asta in iulie/august.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment