Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am auzit pana acum ca viteza maxima data de constructor este de fapt viteza medie. Oare nu asta face constructorul, testeaza viteza maxima la o masina noua si ia in calcul toate variabilele?
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Originally posted by dr_mke View Post
      Viteza maxima medie este 183 kmh. Viteza maxima este si ea o variabila depinzand de calitatea combustibilului, temperatura si umiditatea aerului precum si variabilele vant, inclinatia drumului
      ...........................................
      Si intre ce valori se face "viteza maxima medie"?
      La ce temperaturi, la ce umiditati, la ce inclinatii..? O testeaza la deal, apoi ii da drumu la vale? Sau cum?

      Uneori deraiezi rau.

      Comment


      • Deloc. Folosind aceleasi anvelope si carburant nu vei atinge cei 183 kmh in varii conditii de temperatura exterioara, umiditate si presiune atmosferica. De asemenea viteza maxima cu 2 persoane la bord este putin mai mica decat cea cu sarcina maxima din simplul motiv al garzii la sol mai mici, chit ca masina va accelera mai lent.
        Nush ce ma bag io in discutiile astea de reisari
        sigpic

        Comment


        • hai sa o luam altfel. de ce au zis ca v max este 183 cand eu i am dat 195 reali pe GPS. un MIO si un Nokia N95 au zis acelasi lucru

          Comment


          • Vant din spate, inclinatie favorabila de 1-2 grade Eu am reusit numai 192 pe GPS, dar sunt sigur de ce am spus mai devreme.
            sigpic

            Comment


            • eu am avut remapare cam aproape un an ,nu numai ca mia crescut consumul dar nu am simtit vreo modificare cred ca doar pana la 100/h ,acum am revenit la cel stock ,cu aceasta ocazie il intreb pe DOC ce crede el daca face el remaparea am sa simt cu adevarat o crestere de putere????
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                hai sa o luam altfel. de ce au zis ca v max este 183 cand eu i am dat 195 reali pe GPS. un MIO si un Nokia N95 au zis acelasi lucru
                pentru ca testul celor de la Dacia/Renault nu l-au facut pe autostrada/strada unde ai mers tu
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • mke, alessandro: Cat aveati pe bord cand pe gps ati avut 192-195 ?
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • intre 200 si 205.

                    dupa calcule la 6300 rpm ar trebui sa fie 200 real. ( calculat dupa raport, diferential, turatie, si cauciuc )

                    Comment


                    • O mustata sub 200 kmh, in bord.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by tvstar1 View Post
                        eu am avut remapare cam aproape un an ,nu numai ca mia crescut consumul dar nu am simtit vreo modificare cred ca doar pana la 100/h ,acum am revenit la cel stock ,cu aceasta ocazie il intreb pe DOC ce crede el daca face el remaparea am sa simt cu adevarat o crestere de putere????
                        Nu stiu ce ai avut inainte si nici nu stiu daca vei fi multumit de resoftarea pe care o fac eu. Depinde de la om la om si de asteptarile fiecaruia, pentru unii resoftare este o schimbare evidenta pentru alti nu.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • In general dupa resoftare intrarea in sarcina este lipsita de finete, lucru care este considerat de unii ''sportiv''.
                          Cert este ca pe vremea cand aveam SN, adica acum 1 an si ceva, cu un bun amic din Bucuresti, medic si el, posesor de SN remapata de DOC, i-am tras distante apreciabile la fiecare liniuta, a mea fiind 100% stoc, exceptie franele.
                          Diferenta cea mai mare a fost pe autostrada, start din a 2-a pana la Vmax. Pe fiecare treapta la turatie mare am mers in fata.
                          Raman la ideea mea fixista ca nu exista nimic mai bun decat motor standard si soft standard. Asa imi scot filtrul de aer si bat orice remapata 16v cu mecanica stock. Nu-i antireclama, doar parere personala bazata pe experienta.
                          Daca oi fi dispus sa schimb axa cu came, arcuri de supape, biele, pistoane, galerii de admisie si evacuare, etc, ar fi logica rempararea. Pe angaralele stock, nu. Vad cu ochi buni o remapare in cazul in care imi pun GPL, pentru ca sunt avantaje palpabile chiar daca creste consumul. Lucru pe care l-am discutat deja la telefon cu un nene de la Agrom, in cazul in care-i vizitez pentru un PRINS VSI.
                          Last edited by dr_mke; 26 April 2011, 09:38.
                          sigpic

                          Comment


                          • exista soft custom facut ca la mama lui.

                            la mine a fost treaba clara si de necontestat. la 190 pe ceas ingheata si acolo ramane. inainte de remapare 200+

                            Comment


                            • dr_mke tin sa te contrazic partial in legatura cu schimbarea softului facuta de doc. Pe supernova se simte foarte bine remaparea in orice turatie fata de cum era softul din fabrica. Pe benzina trec cu acul de 180 iar pe gpl ramane fix la 170.
                              Sambata noaptea drum dus mai pe A1 cu viteza medie 140 km/h, consum de ~10% gpl, iar la intoarcere am venit cu fix 90 km/h iar consumul a fost de 7%, modificat decat soft, 4 oameni in masina fara bagaje.
                              Te cotrazic partial pentru ca am ajuns la concluzia ca orice dacie este unica, una nu seamana cu alta.
                              As incerca oricand o liniuta sa vad vmax in cazul fiecarei masini, stock si remapata.
                              Off : am observat o diferenta de turatie semnificativa cu ulei mobil 1 si cu elf indice 10w40 , in cazul elfului turatia duce mai sus .
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Originally posted by dr_mke View Post
                                In general dupa resoftare intrarea in sarcina este lipsita de finete, lucru care este considerat de unii ''sportiv''.
                                Cert este ca pe vremea cand aveam SN, adica acum 1 an si ceva, cu un bun amic din Bucuresti, medic si el, posesor de SN remapata de DOC, i-am tras distante apreciabile la fiecare liniuta, a mea fiind 100% stoc, exceptie franele.
                                Diferenta cea mai mare a fost pe autostrada, start din a 2-a pana la Vmax. Pe fiecare treapta la turatie mare am mers in fata.
                                Raman la ideea mea fixista ca nu exista nimic mai bun decat motor standard si soft standard. Asa imi scot filtrul de aer si bat orice remapata 16v cu mecanica stock. Nu-i antireclama, doar parere personala bazata pe experienta.
                                Daca oi fi dispus sa schimb axa cu came, arcuri de supape, biele, pistoane, galerii de admisie si evacuare, etc, ar fi logica rempararea. Pe angaralele stock, nu. Vad cu ochi buni o remapare in cazul in care imi pun GPL, pentru ca sunt avantaje palpabile chiar daca creste consumul. Lucru pe care l-am discutat deja la telefon cu un nene de la Agrom, in cazul in care-i vizitez pentru un PRINS VSI.
                                fii serios cu supernova cu tot
                                Supernova de pe plecare nu e in stare sa stea langa un 1.6 resoftat ,deci ma indoiesc ca bate 1.6 stock cu atat mai mult 16v ,cel putin solenza nu era in stare sa bata 1.6 stock, deci nu vad de ce ar face-o supernova . Si sa nu-mi dai duma aia de 2 lei ,supernova , alta cutie , alt motor , alt soft ,soft mai agresiv ca stim ca sunt balarii
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google