Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se referea ca SN stock bare SN remapata si 16v al lui fara filtru bate 16V remapat

    la faza cu 16v remapat il cred. 16v remapat trage bine 2000 4000 dupa care se cam gatuie mai rau ca 16v stock

    Comment


    • am inteles acu .
      Eu am pus doua 16v , unu resoftat si unu stock . si pe 0-100 ala resoftat avea distanta de 1 masina fata de cel stock ,pe 402m distanta sarea mult mai mult . Chestie testata de 3 ori cu aceleasi masini ,cu doi soferi care au habar .
      Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 11:31.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • atunci zi mi , gaseste mi o explicatie.

        eu 16v cu traseu 50mm dupa cat vs 16v cel mai stock posibil a lu' tata

        ma crapa si ma umileste 16v stock. inainte de remapare si de softul stock imi luam juma de masina de la el. acum imi iau 2 masini. asta este o faza testata si rastestata de multe ori.
        16veu stock trage in ture rau. cu cat ii dau mai tare cu atat trage mai tare. al meu dupa 5000 se gatuie
        - 16v stock smuceste si cand ii dau a 4 a de ma baga in scaun. a mea ioc. si daca schimb bine de la 2 la 3 scartaie
        - a mea topspeed 190 ceas a lu tata 210

        mai specific ca 16v lu tata este un motor care in viata lui nu a vazut mai mult de 3000 rpm decat la mine.
        si in viata lui nu a mers decat cu alto101 si carrera 100

        Comment


        • Fara filtru de aer rezultatele sunt neasteptat de bune.

          XP-ule, pe un drum gen Babarunca nu te tii cu un 16v stock dupa o SN in mintile ei. N-ar fi totusi rau sa citesti postarile lungi ceva mai atent
          Poate esti curios sa stii cum ar sta pe drum un 16v cu bara antiruliu de Van dCi, sau mai bine zis cum nu mai reuseste sa stea pe drum

          PS > asta o spune unul care a avut probabil cea mai bine intretinuta SN de pe 2 forumuri, completamente stock afara de frane, bujii, fluide si vopsea.
          Last edited by dr_mke; 26 April 2011, 15:05.
          sigpic

          Comment


          • mke cred ca e doar o impresie falsa care ti-a ramas dupa ce ai avut supernova respectiva iar acum conduci un 1.6 16v , nu cred ca se compara masinile intre ele, asta o spun eu care am o supernova intretinuta ca la carte, motorul are 65 de mii luata de noua.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Depinde ce gume ai, amortizoare iti sunt deja tari de tot, scutura.

              Eu compar cele 2 masini la capitolul tinuta de drum si stabilitate, unde diferentele sunt mari in favoarea SupeRNovei, pe care am condus-o pana la 130.000 km, deci cred ca n-am impresii false
              sigpic

              Comment


              • A, credeam ca te referi ca putere si ca acceleratie .
                Sunt multumit de masina in general, ieftin de intretinut, suficient de fiabila are cateva minusuri consistente cum ar fi lipsa AC, zdranganitul care am reusit cat de cat sa-l mai contracarez, dar antifonarea e jale, de la 130-140 in sus deja e inuman ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  Fara filtru de aer rezultatele sunt neasteptat de bune.

                  XP-ule, pe un drum gen Babarunca nu te tii cu un 16v stock dupa o SN in mintile ei. N-ar fi totusi rau sa citesti postarile lungi ceva mai atent
                  Poate esti curios sa stii cum ar sta pe drum un 16v cu bara antiruliu de Van dCi, sau mai bine zis cum nu mai reuseste sa stea pe drum

                  PS > asta o spune unul care a avut probabil cea mai bine intretinuta SN de pe 2 forumuri, completamente stock afara de frane, bujii, fluide si vopsea.
                  efect supravirator ca la supernova intr-adevar nu cred ca mai gasesti niciunde
                  cu curu inainte . Si merge foarte tare , si stabilitate extraordinara ...
                  Ma detasez de discutia asta , ca vad ca o dati usor in fanatism .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • In materie de acceleratii si reprize este cot la cot langa Loganurile 1.6 8v de 90cp.

                    Vis a vis de Vmax la 16v si nu numai, nimeni nu s-a sesizat de diferentele intre masina goala si masina incarcata, cu garda la sol redusa cu cativa centimetri.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post
                      atunci zi mi , gaseste mi o explicatie.

                      eu 16v cu traseu 50mm dupa cat vs 16v cel mai stock posibil a lu' tata

                      ma crapa si ma umileste 16v stock. inainte de remapare si de softul stock imi luam juma de masina de la el. acum imi iau 2 masini. asta este o faza testata si rastestata de multe ori.
                      16veu stock trage in ture rau. cu cat ii dau mai tare cu atat trage mai tare. al meu dupa 5000 se gatuie
                      - 16v stock smuceste si cand ii dau a 4 a de ma baga in scaun. a mea ioc. si daca schimb bine de la 2 la 3 scartaie
                      - a mea topspeed 190 ceas a lu tata 210

                      mai specific ca 16v lu tata este un motor care in viata lui nu a vazut mai mult de 3000 rpm decat la mine.
                      si in viata lui nu a mers decat cu alto101 si carrera 100
                      marxule , la tine nu mai stiu ce sa cred , odata esti remapat odata nu esti remapat ,apoi iar esti remapat, odata merge de rupe masina cu tiganiile alea de tobe ce ti le-ai pus , odata nu mai trage deloc ... Eu sincer n-am vazut logan 16v care sa mearga stock 210 km/h , la tine vad ca totul e posibil . Mai lasa-le naibii de smucituri , alea se datoreaza cuplului mare in ture exagerat de mici combinate cu o calcare aiurea de pedala de acceleratie si un lasat ciobabanesc din ambreiaj ,ca sa nu mai vorbim ca odata obisnuit pe masina ta , ambreiajul la cealalta nu prinde la fel ca la a ta .
                      Parerea mea pentru ca un 16v sa traga cum trebuie ,ar trebui dus undeva aproape de 7000 rpm ...
                      Inca o varianta care vi-o dau exemplu :
                      Opel astra GTC 1.6 16v 115 cp vs logan 16v , inainte de soft batea opelul pe 4a , dupa soft bate loganul cu foarte putin .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Cel mai simplu ar fi sa le filmezi pe amandoua simultan, bullet proof
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          In materie de acceleratii si reprize este cot la cot langa Loganurile 1.6 8v de 90cp.
                          pana undeva pe 3a , undeva se simte diferenta de 15 cai
                          cunosc o supernova cu admisie , evacuare , chiulasa comprimata ,soft , ce abia statea langa 16v .
                          Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 15:36.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Doar spre Vmax pierde teren SN. Posedam diverse pasaje filmate, cu varii ocazii, inclusiv pe drumul Turda_Cluj, in urcare. Nu cred ca-i necesar sa pun pe YT si sa postez. Tin la permisul meu destul de mult
                            sigpic

                            Comment


                            • pai si ce demonstrezi cu alea daca le pui ? cu ce compari ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Logan 1.6 8v vs SN Nu vad insa rostul, la fel cum nu vad de ce as pune clipul in care eu si badea Ozon ne facem de cap pe Transfagarasan. Brusc, multi si-ar face pareri gresite despre 2 oameni cat se poate de responsabili.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google