Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oricat am dori si oricat am discuta aici Loganul la viteze de 180 190 este total imprevizibil. azi sta bine maine sta prost, azi e subvirator maine supravirator. in general sta prost si foarte prost

    Comment


    • Tocmai de aia e bine sa ne cunoastem mai bine masina.Mai lasati-o naibii de viteza,nu vedeti ce de "eroi" vedem pe marginea soselelor.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • topicul a dat-o de mult prin balarii.

        LE > masina sta pe drum mereu la fel, doar dispozitia ta sta azi mai bine, maine mai prost ;)
        Last edited by dr_mke; 3 November 2011, 21:48.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by marilucaciu View Post
          La dacia logan 1.6 16v euro 5 viteza e limitata la 182km/h. Am testat-o eu pe autostrada cu gps-ul. Exact la 182 pe gps se taia gazul... La bord aveam undeva la 195.
          acolo se taia caii, gaz mai ai, dar motorul nu mai poate. loganul n-are limitator de viteza, decat daca visati voi la el. nu poate mai mult, oricat de drept si fara vant ar fi drumul.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Tocmai i-ai oferit solutia. Isi pune pinion de dCi pentru a 5-a si o sa-i ia 200 real
            sigpic

            Comment


            • cred ca o sa prinda aceiasi viteza maxima doar ca la o turatie mai mica

              Comment


              • Daca la 180-190/h comparati Loganu stock cu un Trabant in cadere libera, atunci da, e relativ sigur/stabil Loganu.

                Comment


                • ON: 200km/h(la ac),~5700rpm, A3, rezervor 75%-Efix95, 3 oameni, noapte!

                  OFF:Omul se teme de ce nu poate controla intotdeauna!
                  Instabilitate, subvirare, supravirare si alte asemenea nu au nicio legatura cu masina ci cu cel care o intretine si o foloseste!
                  Cat despre zgomot la 130-140 este, pentru mine, o ciudatenie sa sustii ca e de la motor cand ai capitonaj ca la diesel. Cel mai probabil e de la cauciucurile proaste/neadecvate care rapaie.
                  :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                  Comment


                  • "Instabilitate, subvirare, supravirare si alte asemenea nu au nicio legatura cu masina ci cu cel care o intretine si o foloseste!" - hai ca ai dat-o in barci deja. Cum sa tina de cel care o foloseste? Iti dai seama ce ai spus, nu?

                    Comment


                    • Nu am dat-o in nicio barca. Stiu foarte clar ce-am spus.
                      Orice masina urmeaza trasa pe care i-o impui tu. Daca nu stii sa i-o impui atunci te duce ea pe tine unde vrea.
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • Bine.....

                        Comment


                        • Sa-nteleg ca nu esti de acord cu mine?!
                          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                          Comment


                          • Nu prea, ca nu totul depinde de tine ca sofer. Are si masina aportul ei. Nu poti pune totul in seama ta. Cat poti redresa cu covrigul?

                            Comment


                            • Da, corect, are si masina aportul ei dar trebuie s-o cunosti ca s-o poti stapani.
                              Redresarea nu se face numai din covrig. Mai ai si alte "instrumente" la dispozitie.
                              Dar daca vorbim deja de redresare inseamna ca eroarea s-a produs!
                              De exemplu, una e sa abordezi un viraj de 180 cu treapta a 4-a la 2000 de ture si alta e sa intri cu a 2-a la 4000 de ture, nu? Parca altfel se comporta masina(oricare ar fi ea)...
                              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                              Comment


                              • Cezar ti-a raspuns mult mai elegant decat as fi facut-o eu. Mesajul este insa acelasi :-P
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google