Cobra7,nu contest indemanarea si abilitatile tale.Deloc.Ce nu inteleg e de ce sa folosesti un lucru pentru o treaba pentru care nu-a fost proiectat sa o faca.
Viteza Maxima 1,6 16V
Collapse
X
-
Care-i diferenta cobra7? Vorbim de frana de motor? Sau de necesarul de putere pentru a iesi din curba? Oricum ar fi, tot aceeasi trasa are masina, doar daca nu folosesti niste frana cu acceleratie simultan, lucru care n-are ce cauta la un utilizator obisnuit.
Nu zic ca-i ca mine, dar lamureste-ne si pe noi
Comment
-
@IancuMIC
Poate pentru ca eu pot si tu nu, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci ca mine sau sa fii de acord cu mine.
@Cezar
Pai daca stii de ce mai intrebi?(Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine ca masina va avea aceeasi trasa oricum ar fi...)
Nimeni nu o sa reinventeze acum legile fizicii (mai ales cu Loganul) ci unii le stapanesc mai bine decat cei care se plang de masina ca nu e buna. Atata tot.:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Seba Citat:
Original a fost postat de marilucaciu
La dacia logan 1.6 16v euro 5 viteza e limitata la 182km/h. Am testat-o eu pe autostrada cu gps-ul. Exact la 182 pe gps se taia gazul... La bord aveam undeva la 195.
acolo se taia caii, gaz mai ai, dar motorul nu mai poate. loganul n-are limitator de viteza, decat daca visati voi la el. nu poate mai mult, oricat de drept si fara vant ar fi drumul.
Comment
-
Nu. La coborare te ajuta si forta gravitationala printre altele.
Si tu poti alerga mai repede cand cobori desi tot 2 picioare ai!
@Cezar
Mai bine va las sa testati. E mult mai simplu si mai eficient.:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
@cobra, incearca sa alergi cu 40km/h in loc de 30, cat prinzi maxim, pe o coborare de 45 de grade, ia vezi, prinzi 40 fara sa te impiedici si sa cazi? ei, cand o sa cazi, se cheama c-ai atins maximul de putere ce-l pot dezvolta picioarele tale. nu stiu daca-i analogia perfecta, dar sa zicem ca se "pupa" cumva.
@marilucaciu: nu neaparat, depinde de curba de cuplu, de aerodinamica, una e sa cazi din 120 in 110Nm ca sa prinzi 6000rpm, alta e sa cazi din 130 in 110Nm ca sa faci 6000rpm. In al doilea caz, desi la 6000rpm ambele motoare vor dezvolta aceeasi putere, undeva mai devreme de Pmax, motorul 2 va dezvolta 103CP, sa zicem, iar motorul 1 doar 101CP. de aici diferenta de vmax in cazul a doua motoare cu puteri egale la aceeasi turatie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am luat 192-193 pe gps, aveam cam 5800-5900rpm. mai mult nu l-am lasat sa se chinuie, ca intrasem pe limitare de 70 si statea si radarul. dar sincer vorbind, nu cred ca ar mai fi urcat ceva. poate cu o linie de-aia dreapta ca pe autostrada, sa zicem, ca puteam spera la 195. dar asta e doar o presupunere.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment