daca am vorbi de cat arata pe ceas mi as decalibra grav acele de la vitezometru hahaha
Viteza Maxima 1,6 16V
Collapse
X
-
auzi eddyy pe talonu unui prieten cu un passat scria viteza maxima 190 si la fel si pe un abtipild care era lipit pe ceasurile de la bord si el ia dat 235km pe ora..si are motor de 1.8 20v 160 de cai..cum ar fi fost ala la 160 de cai sa atinga doar 190?eu la un ford focus 1.8tddi 90cp in cartea lui scrie maxim 175 si eu iam dat 190?tu te iei dupa ce scrie in talon?datele alea sunt puse ca sa acopere spatiu liber ;) precizez ca fordul este al meuMobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
Cine este interesat ma poate contacta pe privat
sigpic
Comment
-
La mine la Lastun scrie doar 85 km/h, insa eu sunt barbat adevarat si stiu cum "sa-i dau", astfel am mers cu 220.
Scoate-ti niste dume uneori, de rad si curcile de voi.
Nu-i clar ca ati avut viteza mare pt ca era drumul avea inclinatie?
Sau poate a fost o maestrie demna de un pilot F1 (fara referire la Alessandro, ci la astia mici).
"Faraoane" si eu i-am dat loganului 185 pe ceas, dar fi sigur ca n-avea mai mult de 165 reali, si aia trasi de coada, impinsi de vant si atrasi de acceleratia gravitationala. Iar legat de datele din talon, nici eu nu ma iau dupa ce scrie in ele. Deci, tu n-ai 1.4, si nici 75 de cai. La cum merge, as zice ca ai un 1.0 si vreo 40 de cai.
PS: momumentale expresiile astea: "prietenul meu cu passat" Ma cac pe mine de ras de fiecare data cand aud referiri la Passat, cum ca ar fi masini de "fuga".
Comment
-
pe A2 am avut 192 pe GPS cand ma intorceam de la mare....sa nu fie drumul in panta ba chiar in urcare. de la Constanta la Bucuresti sunt 100 metri diferenta de altitudine
ca Loganul 16v sa se opreasca la 183 inseamna ca turometrul sa incremeneasca la 5100 5200 rpm in treapta a 5 a .
chiar credeti ca nu trece de rotatiile astea in tr 5 ? va garantez ca trece si cu pinion de diesel si 2 persoane in masina
P>S> sa nu mai zic ca pinionul de DCI la 5000 rpm are peste 195 pe bord
Comment
-
Originally posted by eddyy View Postam mers cu 16valve mai mult decat am mers cu dci ul meu
Daca ai fi mers cu asa ceva cred ca numai ai fi fost atat de frustrat( MA REPET SI AICI ) si de acid in declaratii!
Probabil si mai mult ca sigur tu esti genul de om care RESPECTA CARTEA MASINII mai ceva ca o Biblie si mergi si cu ulei de la bunica in motor ca asa scrie in cartea tehnica, ca de la ala de soi gen castrol,mobil/etc sughite motorul si se gripeaza la final.
ai depasit viteza maxima cu care a proiectat-o uzina cu aproape 10 km , tu sfidezi regulile fizicii ,,,,,,oricum lumea pe voi va crede nu datele tehnice ale Automobile Dacia
Comment
-
Ivan Marian te domina grav tehnologia sincer , daca Dacia iti spune 183 de km/h ma doare n cur ca ti ai calibrat tu ceasul sa ti arate 220 , in viata ta nu o sa depasesti viteza aia stock , pana si aia 183km /h sunt atinsi in anumite conditii de uzina dar tu fiind in totalitate rupt de realitate (cum esti si cu topicul de consum urban in capitala cu 7% , stiu ca va vine sa radeti dar atat scoate omul) nu ai cum sa intelegi asta si continui sa ne faci frustrati pe cei care iti expun realitatea asa cum apare
alessandro a mers cu 193 pe gps in rampa cu o masina care are viteza maxima constructiva 183 km /h pe drum drept ,ar mai fi ceva de spus ? exista ceva mai penibil? isi mai are rostul un comentariu sa contrazica asa ceva? ....oamenii traiesc in lumea lor
Comment
-
vad ca se incing spiritele, dar cred ca degeaba. ia vedeti cum se da vmax la o masina, pe cati km de drum? sigur nu pe 20-30, cat ii dati pe autostrada. una e sa faci teste in poligonul de incercare, alta e sa chinui masina pe autostrada, ca nemernicul. in principiu orice masina poate merge mai tare decat ce e scris in talon, dar asta nu inseamna ca mereu, in orice conditii, va merge mai tare. plus ca eroarea de vitezometru la logan e destul de mare. nici eu nu cred ca real masina merge mai tare de 190, hai, maxim 195, indiferent cat arata bordul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment