Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zilvester fara suparare dar cred niciunu nu a inteles ce-ai vrut sa scrii. Adica ? Nu inteleg
    Ce treaba acul de la turometru cu cel de la viteza
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • Mie mi se misca acul cam asa

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by bbszilveszter View Post
        o intrebare as avea....? in viteza a patra cum vi se misca acul de la turometru? fata de cel de viteza!!
        Buna intrebare....cel de la turometru este mai jos, fata de cel de la viteza !!!
        Multumit.....stima !!!
        sigpic
        Maică, ce mafioți de treabă !!!

        Comment


        • Originally posted by bbszilveszter View Post
          o intrebare as avea....? in viteza a patra cum vi se misca acul de la turometru? fata de cel de viteza!!
          Te referi cumva la faptul ca...de fapt intrebi cumva daca si in treapta a IV-a exista eroare de tahometru, raportat la turatia pe care ar trebui sa o ai la o anumita viteza?

          Raspunsul este da. Conform filmuletului postat de dr_mke la 100km/h pe bord are o turatie de 3500rpm. La aceasta turatie in realitate are rotunjit 92km/h.
          La 60km/h pe bord are aprox. 2050rpm, adica 54km/h in realitate.
          La 80km/h pe bord are aprox. 2750rpm, adica 72km/h in realitate
          La 120km/h pe bord are 4250rpm, adica111km/h in realitate
          La 140km/h pe bord are 5000rpm,adica 131km/h in realitate
          La 160km/h pe bord are 5750rpm, adica 150km/h in realitate
          La 175km/h pe bord are 6250rpm, adica 164km/h in realitate

          Se observa ca eoarea creste direct proportional cu viteza.
          Teoretic Loganul poate atinge in tr. a IV-a la turatie maxima unde se taie alimentarea ( cred ca este 6500rpm ) la 170Km/h, ori dr_mke la 6250rpm avea deja 175km/h. Daca la 175 km/h pe bord eroarea este de 11km/h, la 205-210km/h sigur este de 15km/h.
          Last edited by flopy84; 6 January 2012, 02:02.

          Comment


          • Exagerezi cu eroarea. La 108 km/h eroarea este de 6 km/h, adica ai 102 real, conform cutiei de viteze (la benzina in afara de 1.2), conform GPS-ului care arata tot 102. Intre 60 si 100 e ~5 km/h eroarea. La 50 e 4.

            Chiar nu stiu cum ai rotunjit de la 100 la 92, bazat pe ce ? Trebuia rotunjit la 95, drept urmare calculele sunt gresite.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Originally posted by flopy84 View Post
              Te referi cumva la faptul ca...de fapt intrebi cumva daca si in treapta a IV-a exista eroare de tahometru, raportat la turatia pe care ar trebui sa o ai la o anumita viteza?

              Raspunsul este da. Conform filmuletului postat de dr_mke la 100km/h pe bord are o turatie de 3500rpm. La aceasta turatie in realitate are rotunjit 92km/h.
              La 60km/h pe bord are aprox. 2050rpm, adica 54km/h in realitate.
              La 80km/h pe bord are aprox. 2750rpm, adica 72km/h in realitate
              La 120km/h pe bord are 4250rpm, adica111km/h in realitate
              La 140km/h pe bord are 5000rpm,adica 131km/h in realitate
              La 160km/h pe bord are 5750rpm, adica 150km/h in realitate
              La 175km/h pe bord are 6250rpm, adica 164km/h in realitate

              Se observa ca eoarea creste direct proportional cu viteza.
              Teoretic Loganul poate atinge in tr. a IV-a la turatie maxima unde se taie alimentarea ( cred ca este 6500rpm ) la 170Km/h, ori dr_mke la 6250rpm avea deja 175km/h. Daca la 175 km/h pe bord eroarea este de 11km/h, la 205-210km/h sigur este de 15km/h.

              Bre disk, vorbesti pe intelesul tuturor, ca sa nu para ca ai scos din burta niste cifre.
              In treapta a 5 a la 1000 rpm ai 33.94 km/h, deci la x rpm ai x km/h.
              In treapta a 4 a la 1000 rpm ai 26.21 km/h, deci aplicam iar regula de 3 simpla.
              Last edited by Cezar; 6 January 2012, 09:32.

              Comment


              • Originally posted by bbszilveszter View Post
                o intrebare as avea....? in viteza a patra cum vi se misca acul de la turometru? fata de cel de viteza!!
                eu am inteles perfect. se misca aproape paralel pentru ca pinioanele sunt aproape egale ca dinti. adica raport de transmitere 1:1
                la foarte multe masini sunt proportionale cadranele de viteza si turatie

                Comment


                • vitriol, crede-ma ca nu sunt atat de prost si de teribilist ca multi altii, incat sa-i dau in gura in oras, sau unde mai sunt si altii pe drum. ii dau doar unde e liber. in fine, nu ma iau in polemici cu tine ca nu are rost

                  Originally posted by Doc View Post
                  Eu am fost sofer in Peugeot si inainte sa plec i-am aplicat o remapare la 110-115CP. Chiar si asa, nu era cine stie ce furie turbata pe sosea, avand in vedere ca este masina de carat marfa si limita de viteza 145km/h. Totusi, in Austria pe autoband si in spatele T5-ului am prins cu ea 170-180Km/h. Asta nu inseamna ca viteza maxima a masinii este 180km/h. Intamplarea a facut sa am vant din spate, sa stau la aspiratie si sa ma dau pe autoband la vale. Pe drum drept nu sarea de 150km/h. Deci se poate sa atingi viteze mai mari, dar in alte conditii decat cele normale.
                  Deci se poate. nici eu nu am spus ca viteza maxima ar fi fost peste 200, am spus doar ca, anumite conditii au facut masina sa ajunga acolo, printre care si o panta cu inclinatie foarte mare, doar ca multi nu ati citit chestia asta.
                  Anyway, sa mai discut pe tema asta, asa ca ma retrag dupca cum spune si o vorba din batrani

                  Comment


                  • Pune poza aia, ca doar nu subit ai schimbat valorile de la 224 la 214. Sa inteleg ca ai avut o poza dupa care te-ai ghidat, nu?

                    Comment


                    • Nu am gresit nici un calcul, numai ca trebuia sa fiu mai explicit:
                      Cum a spus Cezar, conform http://dacia-logan.bynet.ro/dacia-lo...te-tehnice.php, in tr. a IV-a la 1000rpm ai 26,21km/h. Din filmuletul lui dr_mke se vede clar ce turatie are la diferite viteze. La 100km/h pe bord are o turatie de 3500rpm. Inmultind 26,21km/h ( cat are la 100rpm ) cu 3,5 ne da rezultatul 91.735km/h, pe care l-am rotunjit la 92km/h. Toate celelalte calcule le-am facut dupa acelasi principiu.
                      Eu am spus ca la 160km/h pe bord in realitate are 150km/h. Uite niste masuratori prin satelit care sustin calculele mele:http://www.automobiletv.ro/promotion.php?id=13

                      Comment


                      • Tot din ce zice Cezar la 1000 RPM in TR5 ai 34 km/h, la 3000 RPM ai 102 km/h, exact cat am zis eu, exact cat zice GPS-ul. Pe bord ai 108 deci 6 km/h eroare. Nu vad de ce daca i-as da TR4 sa imi creasca eroarea. Plus ca din cate vad in film, mie imi arata exact ca la dr_mke kilometrajul in TR4, ceea ce e si normal. Undeva e o greseala si tind sa cred ca la viteza la 1000 RPM in TR4. Garantat la <100 km/h eroarea nu e 8, e maxim 5.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • La mine, eroarea cu cauciuce de vara e de fix 5 km/h, iar cu cele de iarna - un pic peste 8 km/h.
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • Eroarea de viteza nu are legatura cu treapta in care esti, ca doar nu iti sare instantaneu acul de la vitezometru la o alta viteza cand schimbi din a IV-a in a V-a.
                            Voi puteti sa o tineti pe a voastra, eu m-am lamurit din toate filmuletele pe care le-am vazut.

                            Comment


                            • Normal ca nu are, am si zis ca nu vad de ce ar creste eroarea in functie de treapta, iar din moment ce la 3000 RPM ai 108 pe bord si 102 in realitate (34 x 3), undeva e o problema, nu crezi ? Vrei si poza la 3000 RPM in TR5 ? Nici nu stiu de ce ma contrazic cu tine in privinta erorii la kilometraj, cred ca eu stiu mai bine ce imi indica, sau poate am luat-o razna, mai stii ?
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Va dau alt exemplu:http://www.youtube.com/watch?v=oBlBB...520F7587C1B51E

                                La 60km/h pe bord in tr. a II-a are aprox 4125rpm, adica 13,18 ( viteza la 1000rpm in tr. a II-a ) x 4,125=~54km/h real, cat era si in tr. a IV-a.

                                La 100km/h pe bord in tr. a III-a are 4750rpm, adica 19.37 ( viteza la 1000rpm in tr. a III-a ) x 4,750 = 92km/h real, cat era si in tr. a IV-a.
                                Si nu este vorba de aceeasi masina. Asta inseamna ca eroarea este aceeasi la toate.

                                Asta este eroarea la anvelope stock. Daca unii dintre voi au anvelope de dimensiuni mai mari este normal ca eroarea sa scada.

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                                La 80km/h pe bord are aprox. 2150rpm, adica 33.94 x 2,15=~73km/h real
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                                La 100km/h pe bord are 3750rpm, adica 33.94 x 3.75=~93km/h real
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                                La 163km/h pe bord are 4500rpm, adica 33,94 x 4.5=153km/h real

                                Si cu astea am terminat. Sunt suficiente exemple.
                                Last edited by flopy84; 6 January 2012, 19:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google