daca nu-i pui roti pe 17, cu 2 kile /buc mai grele decat rotile de fabrica...si nu cu gume de iarna, care au si rezistenta la inaintare mare si-s si mai grele decat alea de vara, stock. cu 4 persoane in masina, gume de 195 si jante mai grele, nici eu n-am trecut de 190.
Viteza Maxima 1,6 16V
Collapse
X
-
@ManGreek, cauta si ai sa vezi ca e posibil. 1.6 16v si stock depaseste 200Km/h (cel putin pe berlina) iar remapat ajunge pe la 113CP deci nu vad o problema sa depaseasca viteza aia pe TdB. (constructorul declara viteza reala; cea de pe TdB nu este reala ci cu vreo ~15km/h mai mare la Logan 1, la viteza de 200km/h).Last edited by Silviu; 2 July 2017, 11:02.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Poti sa si argumentezi?
De exemplu, la pct.1? Teoretic poti scoate mai mult insa practic cam greu doar din remapare. Am vazut fisa de dyno cu 111,8CP dupa remapare....
Iar pentru pct.2, te invit sa vizualizezi niste filmari youtube (sunt o gramada, si nu facute doar de romani)I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
S-a ajuns toata lumea. A trecut la Logan 2 cu turbo.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
190km/h pe bord cam acum 1 ora...destul de greut dar a luat . aaa si mentionez ca eram 5 in masina si fostul proprietar mi-a zis ca are soft...cica 112 cai i-au spus baietii ca are dar cred ca s-ar fi descurcat mai bine cu softul de fabrica . ce parere aveti ?
Comment
-
din cate am inteles...la 1.6 16v cu remapare e posibil sa traga mai prost... acum nu stiu ce sa zic . nu am condus niciodata unul cu softul de fabrica ca sa pot sa imi dau seama de diferenta . P.S. nu pot sa imi dau seama cum de altii au sarit de 200 pe ceas...sau cum naiba au ajuns ei la 200
Comment
-
Nici eu nu inteleg, am citit despre treaba asta, dar nici inainte de remapare nu ajungeam la 200 kmh, insa pot zice ca ajunge mai repede la 180 kmh cu remapare(trece chiar de 180), dar chiar nu mai conteaza, e riscant oricum la viteza aia. Pentru mine conteaza mai mult sa traga pe reprize 80-120, 100-140 kmh, acolo unde e nevoie pe drumurile noastre. Cateodata o mai desfund cu un 160-170 kmh pe autostrada dar ocazional si cand e liber.
Comment
-
nu asa se "desfunda".
la viteza aia e periculos chiar si daca drumul este liber!
nu mai bine bagi a 2-a si o poti tine in limitare mult si bine pe majoriatea drumurilor (cca 80-90 km/h).....ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
Comment