Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bossake View Post
    Daca la demaraj sta bine de tot loganul 16v, la viteza maxima sa recunoastem ca nu e asa roza treaba. eu nu am trecut de 182 pe gps, pe cand un focus,golf,c4 de 1.6 ajung spre 190 .
    Aerodinamicitatea slaba, garda inalta,nr de cai propriu zis...isi cam spun cuvantul. Oricum eu nu as avea tupeu sa merg cu 180 decat pe autostrada (a1 si a2, ma rog mai nou si a3).
    In rest te cam joci cu focul daca mergi pe dn-uri peste 140-150.
    nu stiu cu cat ar trebui sa treaca de 182 km ca in carte scrie ca are viteza maxima 183 km

    Comment


    • #32
      193-195 pe ceas... ca sa arate un 182 -183 pe "gipies"

      Comment


      • #33
        Masina nu are nici o modificare facuta, nici la suspensie si nici la motor... (model Prestige 1.6 16v).
        Viteza maxima pe ceas ~195 km/h (A2), masina avea ~21000km cu benzina petrom 95, singur in masina si cu ceva bagaje (cam cat o persoana 80-100 kg).
        La 180km/h turatie este de 5000rpm, pe la 195 era aproape de 5500rpm.
        Pana la ~185km/h se ridica relativ repede, dar dupa trebuie sa mergi ceva distanta(1-2 km), dupa care ajunge la ~195 si se opreste, ca am mai mers vreo 5-6 km pe autostrada si nu a mai crescut nici nu a scazut.
        Oricum nu recomand peste 175km/h deoarece devine instabila, daca la 150-160 poti tine volanul cu 2 degete, la 195 tii cu ambele maine si strangi de el de te dor mainele...

        Comment


        • #34
          Impresia mea e ca instabila devine de la 130 incolo. O duce motorul, dar nu o lasa caroseria sa te joci la nivelul asta.

          In noiembrie 2008 am prins vant puternic (rafale) intre Viena si Salzburg. Cum treceam de 100-110 kmh, cum ma purta de pe banda 1 pe banda 2. Noroc ca erau trei benzi ;) Anuntau austriecii la stirile rutiere: "o innebunit Martinel"...
          Martinel rules!

          Comment


          • #35
            voi ce vreti acuma?de cecredeti ca are forma de caramida si inaltime de jeep?romanul vrea sa incapa in el cat mai mult, sa si fuga ,sa fie ieftin ,un pic strain,ieftin la intretinere,consum cat mai mic,sa faca cu el off road....etc.putine jeep-uri fug cu 180 .
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #36
              197-198 pe GPS. 210+ pe ceas. singura modificare filtru K&n cu tubulatura. si o toba Akrapovic facuta pe comanda si benzina rompetrol alto 101. am facut asta pe m5 intre szeged si budapesta. a doua data nu mai fac fara suspensii ca aproape ca ma lua vantu pe sus. daca mai reusesc odata fac poze si le postez.

              Comment


              • #37
                daca te lua politia maghiara pe sus, acum de scriei din puscarie vezi ca la ei e ilegal sa ai detector de radar, iti zic eu, ca aproape era s-o patesc
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  doar la noi e ok sa folosesti detectorul ala,asa stiu si eu,sunt tari(gen elvetia)in care daca esti prins cu asa ceva e caz penal,puscarie,nu stiu exact,stiu ca nu trebuie sa folosesc minunea aia daca ies din tara!

                  Comment


                  • #39
                    @seba. stiu ca e nasol cu politia maghiara si austriaca. am aflat si eu dupa ce am ajuns in tara ca e belea rau de tot. nu mai fac asa ceva decat la noi, da la noi nu avem drumuri deci .....

                    Comment


                    • #40
                      Am incercat eu, singur in masina, fara bagaje si cu putina benzina in rezervor si am luat 200 pe bord pe A1 la noi (n-am GPS), dar trebuie sa recunosc ca n-o sa mai fac asa ceva prea curand, mai ales daca o sa am pe cineva cu mine in masina. Prea era instabila, si mergea de pe o banda pe alta fara voia mea. Mi-am facut damblaua, si acum in general nu depasesc 160 pe autostrazi, iar viteza de croaziera e 140, ca sa nu ma rupa la consum.

                      Comment


                      • #41
                        exact sare de pe o banda pe alta fara voia ta. trebuie sa faci corectii permanente si rapide din volan

                        Comment


                        • #42
                          cam 185 apoi am lasat-o ca urma o curba.....pe autostrada nu i-am dat niciodata maxim..

                          Comment


                          • #43
                            5800 - 6000 rpm - 200 si ceva acul tot vrea sa se duca in parte stanga la zero pe A1 pitesti - bucuresti cu un sandel in spate care dadea fleshuri ca nu mai rezista
                            Logan by Renault Pure Blood
                            Nothing beats Low Cost

                            Comment


                            • #44
                              190 pe ceas, la turatii nu m-am uitat ca nu m-a interesat.

                              Comment


                              • #45
                                Ar fi interesant sa vedem viteza maxima la aceasta motorizare cu o masina cu arcuri sport H&R...fiind mai joasa cu 4,5 cm ar putea avea un cx mai mic si automat o viteza maxima mai mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google