Baterie Dacia 1.6 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai semnat ca e in regula masina... adio. La fel cum tu zici ca esti sigur ca era de 60Ah asa zic si eu ca era de 50Ah. Tu zici ca asa a venit din fabrica si e normal sa fie de 60 ei zic ca poate ai schimbat-o intre timp. E un cerc vicios din care nu ai cum sa iesi. Ai putea sa te uiti dupa urmele lasate de bateria mai mare... daca intelegi ce spun. Sub baterie nu prea intra praful... se vede conturul ei... daca pe suportul bateriei este urma, e ok, daca este sters pe acolo praful e clar ceva necurat la mijloc.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Uite cum arata bateria mea si ce scrie pe ea(pe eticheta) cu markerul...
      La poza 4 ce este gravat acolo(data de fabricatie a bateriei) este si pe eticheta alba,,,iar codul de referinta de pe fisele bateriei(borna -) din poza 5 se regaseste in primele 4 cifre de pe eticheta rombat(codul 8200).
      Poate te ajuta cu ceva pozele mele.
      Attached Files
      Last edited by Ivan Marian; 24 February 2010, 21:37.

      Comment


      • #18
        sigur din fabrica vine cu baerie de 60 ah iar cu baterie cu de 50 ah vin masinile fara servodirectie si asta o stiu de la un mecanic din service dacia pantelimon

        Comment


        • #19
          Uitati o poza facuta acum ceva timp, masina este Dacia Logan, model Prestige PH2, full option (doar garantia extinsa mai puteam cumpara).
          Bateria pe acest model este de ROMBAT CALCIU 60Ah cu 540Ah.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            lasa ca la redac craiova e adunatura de lichele in service....eu merg cu un zgomot pe dr fata de la 2000km si am 53000 acum si tot asa e...am schimbat si anvelopele cum au zis ei..etc...vocea clientului nimic...sunt varza...sunt invatati cu sarma si patent ca la vechile dacii
            traim in romania

            Comment


            • #21
              Multumesc tuturor celor care au postat. Mentionez ca nu am rezolvat nimic
              In legatura cu codul de pe baterie care ar trebui sa se regaseasca in codul de pe firele de la borna (-) , nu demonstreaza nimic. La toate bateriile si cablurile de (-) pe care le-am vazut pana acum montate pe Logan se regaseste codul acela 8200.
              Pe viitor sunt cu ochii-n 14 dupa orice neregula.

              Comment


              • #22
                M-am uitat si eu la a mea 1,6 16V 2009, laureate, 60Ah ...
                Eu oricum am poze , dar la faze dinastea nu ai ce sa faci,

                De service-uri imi e scarba efectic - de fiecare data cand ma duc ma uit la masina ce au mai zgariat ce au mai lovit etc .. - no comment .. si apropo de service-uri dacia .. acolo e chiar ok . dar prin altele e teroare stati linistit (nu insist dar am argumente serioase). La faza cu inspectia vizuala la predare si primire nu mai zic nimic .. ca doar nu stai cu lupa pe masina sa o inspectezi ce au mai indoit si zgariat mecanicii neatenti - ca sa nu zic altfel - oricum neaga indiferent ce ar fi - pun placa asa a fost domne.

                Eu personal stau de paza langa ei si chiar si asa au comis-o .. EFECTIV DE FATA CU MINE unui mecanic i-a scapat un patent pe tabla - s-a ciobit vopseaua vreo 2 ..3 milimetri .. ii atrag atentia - evident ma duc sageata la patron. Am ramas surprins - efectiv mecanicul de fata cu mine si patronul se scuza .. "asa a fost domne". Desii era o nimica toata - practic nesimtirea mecanicilor m-a enervat mai mult am insistat sa imi faca retus altfel fac scandal monstru - oricum retusul care l-au facut ei (in bataie de joc) l-am sters eu si am facut personal altul cu grija acasa.


                VA DORESC CAT MAI PUTINE INTERVENTII IN SERVICE - DACA SE POATE DELOC, si sa va bucurati de masinile voastre.
                Last edited by fainis cristian; 6 August 2010, 14:16.

                Comment


                • #23
                  La masina 1.6 16V pe care am ridicat-o ieri bateria este tot de 50.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru postari. Sa fie drumuri fara incidente pantru toti.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by aggressive View Post
                      Salut. Deschid acest thread din pricina unor probleme cu firma Redac.
                      Rog posesorii de Logan 1.6 16v fabricatie numai anul 2009 sa posteze caracteristicile bateriei cu care a venit stock masina.Ma intereseaza amperajul si firma producatoare.

                      Multumesc.
                      Masina mea , Logan Laureate fabricatie dec 2010 a venit cu Rombat de 50 Ah. Motorul e de 1.6 16v.

                      Comment


                      • #26
                        fac economie ... as fi curios ce altceva in afara de emblema portbagaj au mai scos ...

                        Comment


                        • #27
                          1,6 16v din 2009 baterie de 60A h din fabrica

                          Comment


                          • #28
                            Masina mea, logan laureate, motor 1.6 16v din iulie 2010 - baterie Rombat 50Ah.

                            Comment


                            • #29
                              1.6 16v mai 2010 rombat 5o ah si fara sigla )
                              Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                              Comment


                              • #30
                                Saltutare! Am si eu o problema cu bateria. este cea originala de pe masina (logan pick-up, 1,6 8v), are cam 2,5 ani vechime si cred ca a inceput sa ma cam lase. Am fost plecat vreo doua saptamani si ieri cand am vrut sa pornesc masina, surpriza... cand am pus contactul nu s-a aprins absolut nimic, a trebuit sa chem un prieten sa-mi dea bateria lui ca sa pornesc. M-am plimbat ieri toata ziua in speranta ca se va incarca, dar bulina aia de pe baterie e tot neagra. Mentionez ca mi-am bagat putin nasu' la instalatie dar numai chestii minore cum ar fii pornirea avariilor in mancharier si pornirea stergatoarelor la spritare. I-am pus si proiectoare ca nu avea dar le-am pus in service la electrician. Am verificat toate firele la care s-a umblat sa vad daca fura curent pe undeva dar nu am gasit nimic. Azi dimineata cand am pornito a luat-o la a treia cheie. Din ce cauza mi se descarca asa repede?

                                Am uitat sa mentionez ca bateria e rombat calciu de 12 volti si 45 de amperi
                                Last edited by damian888; 31 January 2011, 18:22. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google