Manual de Reparatie K4M, Descrierea Motorului 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manual de Reparatie K4M, Descrierea Motorului 1.6 16v

    Iata ce am gasit pe net despre motorul 16 v de pe logan si unde sunt amplasati anumiti senzori si cum functioneaza ei...

    Sper sa va fie de folos!
    Last edited by valeriuciprian; 28 September 2010, 18:32.

  • #2
    mai era un site, calameo.co.uk, unde gasiti manuale de service pt laguna, megane si restul gamei renault, inclusiv manual pt motorul k4m, daca sunteti interesati.
    le: in poza respectiva, nu apare potentiometrul corpului clapeta, in schimb apare motorasul pas cu pas. fara potenstiometru, de unde "stie" ECU cat de tare e deshisa clapeta? la 1.4/1.6mpi sunt doua mufe la corpul clapeta, la 16volti e doar una, cu 3 pini, care seamana mai mult a contact de potentiometru decat a conector mpp (care la restul de mpi-uri are 4 picioruse). aici imi "scapa" ceva...
    Last edited by Seba; 26 April 2010, 12:22.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      sonda in spatele motorului

      Stie cineva ce este chestia asta?
      O am si eu pe motorul meu dar nu este conectat nimic acolo. Pare o sonda ...
      Attached Files

      Comment


      • #4
        sonda temperatura ulei? ca detonatia e un pic mai sus, daca retin eu bine...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          @gl_mmm- pare mai degraba o sonda de nivel, probabil la alte modele care au acelasi motor e utilizata.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            sonda temperatura ulei? ca detonatia e un pic mai sus, daca retin eu bine...
            Temperatura ulei? La motorul in discutie?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              pai ala de presiune ulei e sus, in rampa. sau confuzez eu senzorii acum, poate n-am dormit destul azi-noapte nu mi-a raspuns nimeni legat se mpp cu 3 fire si lipsa "pontzometru" corp clapeta...sunt "dezizolat"
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Gata, s-a dezlegat misterul, e sonda de nivel ulei. La Clio e si folosita
                Attached Files
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru raspunsuri. Cred ca asta e sonda care la unele renouri arata "nivel ulei ok", in franceza, in bord. Ar fi fost un gadget util si la loganelul meu ...

                  Comment


                  • #10
                    @Seba , asta e tot ce am gasit in manuale .Acolo se pomeneste si de motor pas cu pas si de potentiometru clapeta fluture.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      aha, deci mpp e ala de unde se recircula si vaporii de benzol...bine de stiut
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by madi View Post
                        @Seba , asta e tot ce am gasit in manuale .Acolo se pomeneste si de motor pas cu pas si de potentiometru clapeta fluture.
                        Buna,

                        Raspunsul la intrebare a fost dat, dar eu am alta problema:

                        ..... cu scuze pt offtopic:
                        Madi, m-am uitat in manualul de service si nu gasesc la sectiunea "17B" paginile atasate de tine - cu motorul ....
                        A aparut si manualul pentru 16v in limba romana sau am eu o varianta incompleta? (a mea are 1553 pagini)

                        Imi cer scuze daca e vre-o problema vorbim pe privat.

                        Toate cele bune!
                        Radu

                        Comment


                        • #13
                          manual reparatie k4m ???

                          Nononono ... vrem si noi manual pt 16v Vorbiti pe privat cat vreti, dar dati-ne si noua manualul.
                          ms anticipat madi.

                          Comment


                          • #14
                            Uitati ce am eu la Cap. "17B" (paginile urmatoare nu le-am mai pus ca nu au nici un rost - sunt complet diferite)

                            Mai mult, m-am uitat la numerotare si nu imi lipseste nici o pagina.
                            Madi, daca este cumva vorba de alt document din care ai introdus imaginile anterioare? Care este?
                            Sau poate a aparut o versiune mai noua a aceluiasi manual. Eu o am din vara lui 2009.

                            Multumesc si scuze iarasi ca denaturez scopul topicului !
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa nu mai deschid alt thread aiurea,,intreb aici:
                              Cum se schimba/scot bujiile la 16 v?
                              Care este distanta intre electrozii bujiilor?
                              Cand se scoate bobina din varful fiecarei bujii se tine cont de ceva?,,Se scoate pur si simplu dupa ce ai scos surubul ala de fiaxare si apoi bujia?
                              La urma dupa ce schimbi bujiile se da cu vreo pasta(unsoare fluorata) ceva in varful bujiilor ca sa faca contact mai bine cu bobina pt o scanteie mai buna?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google