Rodaj Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si ca o completare,,,cand a aparut prima data loganul,,exact in perioada aia lucram la Omv Sura Mare sau Bellu.Cand veneau loganistii sa alimenteze intrebam de consumul masinii,,,la care astia disperati...""BAG CEVA IN EA DE MASINA....MA OMARAT..O VAND..II DAU FOC,,,CONSUMA DE MA RUPE""
    Pe vremea aia a fost o adevarata isterie ca ziceau soferii ca au consumuri de 15,16,20 la suta si ca mai bine pastrau vechea dacie si nu luau logan

    Comment


    • #32
      foarte tare )
      Last edited by darksid3; 27 October 2010, 18:43.
      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

      Comment


      • #33
        Originally posted by dr_mke View Post
        Si uite asa nu-si dau drumul motoarele pana pe la 10.000 km

        N-am auzit pe unul sa-i spuna: menajeaza motorul cat este rece, circula cu predilectie la drum intins, nu lasa motorul sa mearga mult la ralanti, nu mentine un regim de turatie constant mult timp, nu pune motorul in sarcina maxima in treptele 4 si 5, plus alte reguli de baza in rodaj, care pot fi toate verificate prin cartile de specialitate.
        Inca o data se confunda "banala" procedura de asezare a segmentilor cu rodajul, nu se iau in seama sarcina / treapta de viteza / turatia.

        Evident fiecare face cum doreste, cum poate si cum stie.
        Un om care stie ce vorbeste...
        Unii dintre voi aveti impresia ca menajati motorul mergind la maxim 3000 rot/min, sau lasind-ul sa se incalzeasca la ralanti in fata blocului pina atinge temperatura normala de functionare?
        Motorul are nevoia de ture pentru a avea ungere buna, incalzirea se face in mers, nu in ralanti, pina la atingerea temperaturii optime ( 4 linii), schimbati undeva pina in 3000, dupa asta puteti urca cit de mult vreti, motorul nu se supara cind e turat in sarcina (nu in gol).
        Si ca regula generala, motoarelor pe benzina cu cilindree sub 2000 cmc, nu le prieste mersul la regim constant (autostrada), asta este domeniul motoarelor diesel, si al benzinarelor mari.

        Comment


        • #34
          Rodaj Logan 1.6 16v

          Eu unul inca o menajez - am 3000 km parcursi. Schimb vitezele la 3000 rpm. O mai duc uneori pana la 3500. Foarte rar 4000 rpm. (Pana la 2500 km nu i-am dat peste 3000 rpm, si dupa aia pana la 2900 doar de cateva ori 3500 rpm)

          Am mai vorbit cu cineva care a avut 1.6 16v si mi-a spus ca dupa 5000 - 6000 km se lasa motorul. Pana atunci e bine sa nu-i dai forja.

          Comment


          • #35
            Eu am 10k km, 1 an si jumate aprox ... , de lasat motorul - greu de spus - nu am sesizat diferente notabile in timp .. in schimb o chestie "ciudata" pe care am observat-o si la alti utilizatori .. in jurul valorii de 3000 rpm .. sa zicem intre 2800 si 3200 .. motorul are alt zgomot, peste 3200 isi schimba zgomotul - sa fie oare de la ulei (dacia oil i-am pus la prima revizie, elf 5w30).
            Ce ziceti?

            Comment


            • #36
              Esapamentul are o anumita plaja de turatie a motorului in care produce niste rezonante ciudate, care se intampla intre 2500-3250 rpm. Asa fac toate, nu are sens sa va agitati. Sa vedeti ce rezonante are in regim de sarcina in jurul vitezei de 100-110 kmh in a 5-a motorul de 1.4.
              sigpic

              Comment


              • #37
                hmm .. se poate oare modifia sistemul de prindere al evacuarii ... ma refer la tubulatura

                Comment


                • #38
                  Nu prinderea trebuie modificata, ci frecventa proprie de rezonanta a sistemului.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by fainis cristian View Post
                    Eu am 10k km, 1 an si jumate aprox ... , de lasat motorul - greu de spus - nu am sesizat diferente notabile in timp .. in schimb o chestie "ciudata" pe care am observat-o si la alti utilizatori .. in jurul valorii de 3000 rpm .. sa zicem intre 2800 si 3200 .. motorul are alt zgomot, peste 3200 isi schimba zgomotul - sa fie oare de la ulei (dacia oil i-am pus la prima revizie, elf 5w30).
                    Ce ziceti?
                    Sunt absolut de acord cu tine in legatura cu lasatul motorului, la fel am 10k km si apropae un an, abia am facut revizizia nr1 si nu am obs inca nici-o mare diferenta :d. in schimb din cele citite majoritatea au spus ca dupa 15k km au obs modificari in sensul ca a inceput sa consume mai putin! ceea ce e f bine ) zgomotul e la fel peste 3000 - 3500 rpm adica mai puternic de parca ar fi ferrari ;) mie unul daca nu dauneaza imi place
                    Numai bine!
                    Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                    Comment


                    • #40
                      Salut

                      Sincer imi e cam frica dupa ce am citit forumul!eu am cumparat masina acun 2 saptamani,am deja 1000 KM dar spun sincer ca 130Km/H nu am depasit dar in schimb am ajuns pana si la 6500Rpm sper sa nu fie chiar asa de grav acum imi cam pare rau (

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionut230 View Post
                        Sincer imi e cam frica dupa ce am citit forumul!eu am cumparat masina acun 2 saptamani,am deja 1000 KM dar spun sincer ca 130Km/H nu am depasit dar in schimb am ajuns pana si la 6500Rpm sper sa nu fie chiar asa de grav acum imi cam pare rau (
                        o data , nu cred ca are nimik dar sa nu fi fost de mai multe ori peste 3000 rpm! ai mare grija cum circuli cu ea si tine cont de ce s-a discutat mai sus! mai bine intreaba decat sa gresesti, asa e cel mai bine ;)
                        PS: sa o stapanesti sanatos!
                        Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                        Comment


                        • #42
                          @ ionut230: n-are nimic masina, stai chill. Poti spune ca ai facut un rodaj corect
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by RADU 1.6 16V View Post
                            o data , nu cred ca are nimik dar sa nu fi fost de mai multe ori peste 3000 rpm! ai mare grija cum circuli cu ea si tine cont de ce s-a discutat mai sus! mai bine intreaba decat sa gresesti, asa e cel mai bine ;)
                            PS: sa o stapanesti sanatos!

                            6500 ?!?!?!? - e limitata la 6200

                            Daca ti-a scapat piciorul o data - n-are absolut nimic, mai ales daca motorul era cald

                            Comment


                            • #44
                              6500 rpm limitare ยก
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by ionut230 View Post
                                Sincer imi e cam frica dupa ce am citit forumul!eu am cumparat masina acun 2 saptamani,am deja 1000 KM dar spun sincer ca 130Km/H nu am depasit dar in schimb am ajuns pana si la 6500Rpm sper sa nu fie chiar asa de grav acum imi cam pare rau (
                                Sunt tot felul de pareri. Eu ti-as recomanda sa schimbi pe la 3000 - 3200 rpm. Dupa ce treci de 3000 km, poti sa mai schimbi uneori si pe la 3500 sau 4000 rpm.

                                Nu-ti face mari probleme. Cand motorul e rece iarna lasa-l sa mearga 2 - 3 minute si dupa aia mergi cu a 2-a sau a 3-a pe la 2000 - 2500 rpm pana motorul se incalzeste 2 linii si dupa aia il pui la treaba serios, abia cand ai toate 4 liniile aprinse la temperatura.

                                APROPOS - sa verifici nivelul de ulei, sa nu ai peste nivel. Multi - (si eu) asa am luat masina de la dealer (asa vine din fabrica) --- IN CAZUL ASTA TREBUIE SCOS ULEIUL IN SURPLUS.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google