Rodaj Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cam multa bataie de cap cu rodajul, absolut inutila. Atata vreme cat nu mergi la turatie mare sustinut si nu iti bati joc de motor pe urcari in 2000 rpm in a 5-a, nu se strica nimic.
    Toate daciile le-am tinut mult peste 100.000 km si cu nici una nu am avut probleme de uzura la motor. Si-s genul care circula totusi, cam la 40k pe an.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Oke,fiecare care face cum vrea,nu prea poti sa compari Dacia cu Loganul.
      In opinia mea,rodajul este sfant pentru o masina.Mergi tu cu 5000 de ture in rodaj,dar nu mai invata si pe altii.

      Comment


      • #18
        Sfaturile urm. le-am primit si eu de la dealer:
        -Nu schimba peste 3000 de ture
        -Nu merge cu mai mult de 130 de km/h
        -Nu greutate

        Sper sa ma pot abtine sa nu-i dau 1 data peste 130 in aceasta perioada)
        Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

        Comment


        • #19
          Si uite asa nu-si dau drumul motoarele pana pe la 10.000 km

          N-am auzit pe unul sa-i spuna: menajeaza motorul cat este rece, circula cu predilectie la drum intins, nu lasa motorul sa mearga mult la ralanti, nu mentine un regim de turatie constant mult timp, nu pune motorul in sarcina maxima in treptele 4 si 5, plus alte reguli de baza in rodaj, care pot fi toate verificate prin cartile de specialitate.
          Inca o data se confunda "banala" procedura de asezare a segmentilor cu rodajul, nu se iau in seama sarcina / treapta de viteza / turatia.

          Evident fiecare face cum doreste, cum poate si cum stie.

          Exemplul cu cele 2 dacii 1310 l-am dat pentru ca unii au apucat sa rodeze si asa ceva de nou si stiu ce inseamna un motor strans, cu piese prost imperecheate, la care felul in care faceai rodajul determina in cea mai mare parte durata de viata a setului motor Rodajul pe care trebuie sa-l faci in ziua de azi la un Logan este floare la ureche. Putem vb si despre felul in care Renault nu isi imperecheaza la fel de strans piesele inainte de montaj precum VW, Toyota, Honda
          sigpic

          Comment


          • #20
            Scrie in carte cum trebuie facut rodajul, cititi de acolo mai intai si apoi dati raspunsuri gen primii km turatii mari sau alte lucruri de genu.
            In general masina se conduce lin, fara bruscari de frana, volan, scartait (condus sportiv) si alte nebunii (dar mai intai de toate siguranta, daca situatia o impune asta e).
            Drumurile sa fie cat mai lungi,ca sa se incalzeasca motorul la temperatura optima.

            Comment


            • #21
              Originally posted by dr_mke View Post
              N-am auzit pe unul sa-i spuna: ... nu mentine un regim de turatie constant mult timp....
              Nu inteleg bucatica asta. Sau este vorba de turatie mare?


              Ca adaugare. In primii 1000 de km nu bruscati masina. Pe langa motor mai sunt si alte piese ce au nevoie de rodaj.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                Nu mai incarcati masinile astea cu 800 kg se va duce naibii suspensia spate, vor curge amortizoarele, rulmentii spate, si Atyentia scurtati viata ambreiajului va pica pe la 80 000 maxim, ca nu este masina de firma e masina personala, puteti sa faceti 2 drumuri la magazin 400 cu 400 de kg si e ok nu distrugeti masina ca nu e pikup

                Comment


                • #23
                  Lasa ca am mai auzit pe unu ca si-a luat 1.2 16v si i-a pus remorca in spate sa care cu ea caramida si ciment ...
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #24
                    Lasa ca am mai auzit pe unu ca si-a luat 1.2 16v si i-a pus remorca in spate sa care cu ea caramida si ciment ...

                    Urat , foarte urat din partea lor mai bine varza , rosii , castraveti ) ) cum cara la tara la mine 2 "mesteri" .Logan chel 1.2 16v cu 300km si omu pleaca cu 1000kg de rosii dupa el ........ !!!
                    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                    Comment


                    • #25
                      da' sa se care cu ea ca deia este Dacie
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        da' sa se care cu ea ca deia este Dacie
                        Dacie ....ne'Dacie e bataie de joc ca se planga peste ceva timp ca bate aia , ca nu porneste ...ca trosneste ....ca pocneste, ca domle' nu e buna ca o dacie 1410 la care-i faceam setu' de 3 ori pe an , mergea numai pe diluant, gazolina + ulei sa nu fie uscata ) , uleiul numai M20-w40 de era namol in motor .......etc , dar domle' puneam si 1500-1600kg si tragea de rupea nu ca asta nou de nu are snaga in ea ....si ex. pot continua proportional cu aceste "specimene" al caror numar este in crestere
                        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                        Comment


                        • #27
                          In legatura cu rodajul ... la mine nu prea a existat masinuta mea a vazut o talpa barbara din fasa si pot sa zic ca era fff sprintena (ma alergam cot la cot cu orice masina cu motor pina in 2 l ) , in prezent fiind familist am lasato in limite legale dar fara sa o menajez (doar carausie : D ) si ca o concluzie , cel putin la mine nu a contat ca nu iam facut rodaj ca la carte bla bla bla.

                          Comment


                          • #28
                            cati km ai cu ea pana acum? si in cat timp i-ai facut?
                            presupun ca daca nu i-ai facut rodajul cum trbuie si i-ai dat talpa in primii 3 mii de km, efectele nu o sa le simiti imediat dar in timp da?!
                            Last edited by Seba; 17 February 2011, 01:23.
                            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                            Comment


                            • #29
                              In prezent ma apropii de 57000 in aprox 3,5 ani ... cat despre efecte negative nu stiu ce sati zic la mine functioneaza fara probleme .

                              Comment


                              • #30
                                nici eu nu am acordat atentie deosebita rodajului nu am exagerat dar am accelerat la pete 3500 ture din primi km(situatie de urgenta)adevarat pentru doar perioade scurte .si am si frinat violent cind era sa intre unu cu un wolsvagan in mine masina merge de rupe.Eu am intrebat si un inginer de la reprezentat si omul a zis ca daca nu exagerezi depasirea ocazionata a turatie recomandata in rodaj nu are nimic.Am si experienta unei masini skoda pe care am avut-o de noua si cind am inntrebat de rodaj omul sa uitat ciudat la mine a spus :ai domnule ce mai sintem in ani 70 a evoluat lumea nici in cartea masini nu scria nimic, asa ca va spun si eu mai oameni buni a evoluat metalurgia materialele de calitate au devenit mai ieftene asa ca motoarele sunt mai rezistente.Am vorbit de rodaj de mii de ori, sa tot repetet topicul .A ramas asa in cartea de la dacia probabil ca oameni au avut experienta cu consumul instat de la inceput cind ia disperat lumea cu telefoanele asa ca au lasat chestia cu rodajul ca sa nu aiba surprize.acum fiecare face cum il taie capul.Noroc si sa nu avem probleme !
                                Last edited by Seba; 17 February 2011, 01:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google