Turatie Motor 16 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu scot in oras 8,5-9 in Arad mergand la ore de varf dimineata la lucru si dupa masa la 16.30-17 spre casa, in trafic uneori bara la bara... Cu clima pornita poate sa sara pana la 9,5. Deci se poate...

    Comment


    • #32
      Normal ca se poate.
      Depinde de sofer, nu numai de trafic, cum spui si tu Wotan. Si in aglomeratie (nu spun Bucuresti, aia e altceva decat aglomeratie) se poate scoate un consum rezonabil.
      Nici la mine nu sare de 8% cu toata aglomeratia din Arad.
      Desi seara (cand e mai liber) scot lejer 10-11% )))

      Comment


      • #33
        Daca nu tremura in sarcina atunci nu-i subturata ... desi cuplul maxim este pe la 3500 rpm la K4m

        Comment


        • #34
          Am inceput sa ma obisnuiesc cu "dansul" asta, la pornirea la rece, pe ger! Nu stiu, o fi daunator motorului?

          Dupa ce se incalzeste putin, turatia revine la normal.

          PS Acolo unde turatia urca peste 2.000, eu o calc.

          Comment


          • #35
            Salut.
            Cred ca de vina e MPP-ul.
            L-ai curatat vreodata?Stiu ca atunci cand o pornesti intra socul electronic si din aceea cauza este peste 1000rot/min(in cazul tau sunt cam 17oorot/min).
            Se incalzeste motorul si atunci scade la 900rot/min.
            Incearca sa o bagi pe tester si sa-ti regleze cursa de la mpp.
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #36
              Vezi sa nu-ti traga aer fals pe la garniturile de la corpul clapeta.
              Din cate tin eu minte iti facea figuri si vara cu pornitul la rece.

              Comment


              • #37
                sorinacho stie .

                @ sorinacho mai ai probleme ?

                parerea mea este ca motorul de 16v poate rula si la viteze mici (rpm) si la viteze mari datorita profilului de axa cu came si a celor 2 axe .

                desi are cuplu max la 3800, si 1.6 are la 3000 cuplul la 3000 este net superior la 16v. de la 1000 la 6000 16v are cuplu superior.

                deci ceva de genul 1.6 la 2000 e subturat , 16v la 2000 nu este
                Last edited by alessandro; 3 January 2011, 16:18.

                Comment


                • #38
                  Deloc

                  Comment


                  • #39
                    inca odata ma conving ca in service uri sunt numai ratoni.

                    ma bucur ca iti merge masina. asta conteaza cel mai mult

                    Comment


                    • #40
                      Drept este ca am umblat pe la garnituri pe-acolo mai demult dar nu le-am inlocuit. Si, tinand cont ca motorul merge bine, nici nu am sa le schimb decat cand am sa umblu a 2-a oara pe-acolo.
                      Si intradevar, motorul meu si vara are o pornire cam anormala si uneori greoaie, dar atat. Merge si trage bine, nu consuma mult. Asa ca ... asa ramane pan' la vara!
                      Multumesc pentru sfaturi.

                      Comment


                      • #41
                        iti trage aer fals pe la clapeta de acceleratie.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by gl_mmm View Post
                          Drept este ca am umblat pe la garnituri pe-acolo mai demult dar nu le-am inlocuit. Si, tinand cont ca motorul merge bine, nici nu am sa le schimb decat cand am sa umblu a 2-a oara pe-acolo.
                          Si intradevar, motorul meu si vara are o pornire cam anormala si uneori greoaie, dar atat. Merge si trage bine, nu consuma mult. Asa ca ... asa ramane pan' la vara!
                          Multumesc pentru sfaturi.
                          Ai grija pentru ca aerul pe care il trage pe la clapeta nu trece prin filtru ;)

                          Comment


                          • #43
                            nu ar fi o problema foarte mare ca nu trece prin filtru. dar acolo in zona sunt depuneri de praf amestecate cu ulei pe care le trage la pornire.

                            la mine clapeta era imbacsita rau de tot cand am remediat problema

                            Comment


                            • #44
                              Nu mi se pare ca pentru motoarele pe benzina 2000-2500 rpm este un regim subturat.CHIAR DELOC!
                              Aaaa, daca ai 300 de CP sau mai mult poti , pe buna dreptate, sa afirmi acest lucru....
                              In Romania multi sunt cocalari, folosesc masina ca sa se smechereasca cu ea, nu sa o foloseasca in scopul in care a fost conceputa(deplasari mai rapide, economie de timp etc).Inainte de iti cumperi o masina de 300 de CP, stii pentru ce o cumperi.
                              E ca si cum ai cumpara un Lamborghini cu 5 cm garda la sol si sa faci off-road cu el!

                              Dar la 105 CP....?!?!
                              Total de acord cu sorinacho
                              Cheers

                              Comment


                              • #45
                                O mica observatie --- cat motorul e in rodaj e bine sa nu mergeti cu el sub 2000 rpm (asa cam pana la primii 3000 - 4000 km parcursi). La 2500 rpm motorul se simte in largul lui in orice treapta de viteza, inclusiv in tr. 5. care corespunde vitezei de aprox. 90 km/h (este viteaza ideala pentru mers economic, la care motorul se simte foarte bine)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google