Asa e si la mine deci confirm spusele de tine...relantiul e normal asa ca in poza.
Turatie Motor 16 16v
Collapse
X
-
-
da...si mie imi sta intre linia de 500 si cea de 750...am sa incerc sa vad...maine..daca se poate strange un pic acceleratia, si poate asa sa-i ridic relantivul mai sus.Last edited by Ceachy; 25 March 2012, 22:10.Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!
Comment
-
-
Originally posted by IancuMIC View Postin acest fel ai pedala de acceleratie mai sus,(daca la cablu te referi) dar relantiul ramane acelasi.
Cum adica ai pedala de acceleratie mai sus...?
Comment
-
In compartimentul motor, cablul de acceleratie trece printr-un tul de plastic filetat ,. care intra intr-un alt tub; daca miscam inainte sau inapoi acel tub filetat, nu faci decat sa ridici sau cobori pedala. Scuze daca nu am fost prea clar in explicatii. Eu am ridicat mai sus pedala; imi place mai mult asa.
Erau si niste poze undeva pe forum.Parca AICI, era explicat.Last edited by IancuMIC; 25 March 2012, 22:45.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Vorbesti de acest cablu?
nu mai folosi :quote" ca sa raspunzi la ultimul post!Attached FilesLast edited by Seba; 26 March 2012, 00:53.
Comment
-
Si imbunatateste cu ceva? putere, timp raspuns, consum?
Comment
-
Da, pentru ca nu se modifica si pozitia tijei care actioneaza clapeta(se vede discret in foto deasupra cercului rosu)
Nu e mai lunga; cursa ramane aceiasi; e ca un segment fix care se misca mai sus sau mai jos.Last edited by IancuMIC; 25 March 2012, 23:03.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Atunci imi voi lasa relantivul asa, nu voi umbla niciunde, poate isi revine cu timpul...oricum nu ma deranjeaza absolut deloc, deoarece eu nu plec doar din ambreaj...acceleratia fiind sfanta.Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!
Comment
Comment