Turatie Motor 16 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by ddor71 View Post
    Dupa ce aproape ajunsesem sus, depasind multe masini asa cum ii sade bine unui loganist frustrat,
    mare mare dreptate ai. poate cel mai corect post de pe tot forumul asta

    si ca sa fiu on topic, am si eu o problema legata de turatie. am mai tot postat pe ici pe colo si nu m a ajutat nimeni.

    daca este foarte frig afara si pornesc masina dimineata imi sta turata sub 1000. undeva la 900 rpm
    o las pornita 1 minut, o opresc si o repornesc. eh acum sta turata la 1250 rpm, cum ar trebui sa stea din fabrica. asta se intampla de cand i am facut soft la sub 10 15 grade. deci de la 10 grade la - 20 tot asa face

    inainte sa ii fac soft o porneam la -20 si statea turata din prima la 1250. am schimbat ECU si UCH si tot asa face. am schimbat sonda de temperatura apa senzor temperatura aer si tot asa face.
    nu cred sa aibe legatura cu softul dar mi s a intamplat fix in prima dimineata dupa ce am chipuit o.
    dau la cheie sare turatia la 1500 coboara treptat pana la 1250 unde zici ca da un rateu sau se intrerupe si dupa coboara la 850 900. cam asa face. cand este cald afara vara sau motorul este foarte putin incalzit porneste normal 1500 rpm si scade usor la 1250.
    pe tester nu da nici un fel de eroare

    Comment


    • #62
      Eu zic sa te linistesti. Si a mea face la fel. Am incetat de ceva vreme sa incerc sa o inteleg. La revizie nu s-a gasit nici o eroare, la ITP la fel. Porneste, functioneaza bine, consumul este OK. Acum cand este frig, porneste destul de repede dupa care de obicei turatia scade la 1000 si de acolo lent catre 750. Dar se intampla uneori sa ramana la 1250 si de acolo la fel, sa scada lent la 750. Cand este ceva mai cald afara porneste dupa o cheie usor mai lunga si scade de la 1200-1100 spre 750 cu un mers usor neregulat, pare usor inecata. La cald porneste bine.
      Recent m-a vizitat un prieten care tocmai si-a cumparat un 1,6 16V Euro 5.
      Am fost curios sa vad cum porneste si pot spune ca a mea este parfum. A lui dupa ce a pornit mai ca era sa se opreasca dupa care a sarit din nou la turatie mai inalta, nu stiu cat pentru ca eu eram cu nasul in motor care apropo in zona admisie aer unde este motorasul pas cu pas arata altfel.

      Comment


      • #63
        nu mai arata deloc motorasul pas cu pas ... ca aia are clapeta electronica si e incorporat ala in clapeta .
        am eu o presimtire ca la iarna pe frig o sa fie tare problematice la prima cheie si o sa porneasca bine la a 2a
        Last edited by Cristi_Xp; 5 November 2011, 22:59.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #64
          Am vazut ca si a mea a facut chestia asta... A pornit foarte bine si a stat turata la aprox. 950 rpm... Am apasat foarte usor pe acceleratie si s-a dus la 1250 rpm, acolo unde statea ea in mod normal, acum 1 an cand era noua.

          A gasit cineva vreo explicatie pentru chestia asta? Am filtru de aer proaspat schimbat - deci nu se pune problema filtru infundat... Oare sa traga aer fals pe undeva?

          Sau trebuie sa fie mai rece afara? (cel mult 5 grade?)
          Last edited by ion_R5; 7 November 2011, 11:46.

          Comment


          • #65
            la mine cand e rece si foarte rece sta turata jos cand o pornrsc

            Comment


            • #66
              Motorasul asta e vestit cu relantiul... nu incercati sa-l intelegeti cum si ce fel ca nu o sa reusiti.
              Am peste 70.000Km facuti in 3 ani si relantiul variaza ca si la voi, dar probleme 0.

              Comment


              • #67
                Deci cel mai bine sa il reparam cu altul nou, nu?
                Eu l-am dat jos l-am curatat lam facut bec si nu s-a modificat nimic a doua zi bineinteles ca se tura singur motorul la fel ca inainte, dar figura asta o face doar cand e rece afara ca acum dimineata la 7 grade se comporta normal.Bineinteles ca nici eu nu am probleme in rest.
                https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                Comment


                • #68
                  apai cine poate intelege turatiile la loganul nostru eu unu nu...asta iarna imi statea relantivul si la 1500 de ture...acum imi sta si la 500...doar el stie cum functineaza
                  Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                  Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                  Comment


                  • #69
                    vezi ca 500 inseamna prima gradatie, turometrul incepe cu 500, nu cu 0. m-as mira sa ai 500rpm, ca ar trebura ca o piftie. nici dizalul nu sta asa jos la ralanti. deci, daca ai cumva 750rpm, e absolut normal.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Seba...poate nu am chiar 500...dar 550-600 am...imi sta foarte jos relantivul acum...
                      Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                      Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                      Comment


                      • #71
                        Cand cuplezi consumatori importanti, faruri dezaburirea, presupun ca se duce si mai jos turatia; se readuce acest relanti la cel initial,550-600 cum zici tu ca e, adica ECU, gestioneaza aceasta scadere a turatiei?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #72
                          nu neaparat...cand merg vreo 20 de km...sa zic, pana se incalzeste motorul cum trebuie...apoi dupa ce o scot pe liber sa ma opresc sa vorbesc cu cineva, de exemplu..chiar daca am porniti sau nu consumatorii...tot asa jos imi sta...sincer chiar nu stiu, dar nici nu are vreun comportament ciudat. Oricum merg pe principiul "de ce sa ma leg la cap, daca nu ma doare" si o las asa, sa-si faca ea damblaua
                          Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                          Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                          Comment


                          • #73
                            Nu e treaba mea, dar la 550-600 ture face urat motorul nu ai putea sa pleci din ambreiaj de pe loc. Ar muri imediat. E foarte probabil ori sa ai informatie gresita afisata de turometru ori chiar sa citesti gresit turometrul cum au zis si ceilalti.
                            Last edited by cro84; 25 March 2012, 12:07.

                            Comment


                            • #74
                              @cro84 nu prea pot pleca deloc din ambreaj...decat daca il ridic foarte foarte lent si asta pe loc drept, sau mai usor in vale. Cat despre citit turometrul...stiu sa-l citesc, nu is chiar asa paralel
                              Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                              Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                              Comment


                              • #75
                                Atentie la liniutele de pe turometru: intre 1 (1000) si 2 (2000) rpm sunt niste liniute subtiri 1250-175- si una groasa 1500...
                                sub 1 e subtire la 750 si groasa la 500 rpm...
                                poze: acul turometrului la 500....motorul e OPRIT!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google