ce imi place sunetul de 6000 rpm a loganului de 105 cp chiar merge glont :P am ajuns la 18000 km trebuie sa ma duc la revizie
Turatie Motor 16 16v
Collapse
X
-
Am senzatia ca topicu' asta se transforma in "Cum a mai turat-o Ceacky" sau "Sa-l invatam pe Ceacky sa schimbe corect". Nu te-a invatat instructorul de la scoala de soferi cum se conduce o masina, Ceacky? Daca iti exprimi in scris absolut orice traiesti cu masinuta aia, nu cred ca faci mai mult decat sa plictisesti. No offence, da mai taie si tu din ieli da-le dreaq.
Comment
-
Pe mine nu mă plictiseşte, aşa eram şi noi la 18 ani, nu? Eu cel puţin aşa eram, tot la 18 ani cu permisul abia luat si cu logan 1.6 16v. Al tău măcar e rodat, eu a trebuit să stau un an să îl rodez. Acum la 21 de ani m-am mai potolit cu talpa că stau mereu lefter. . M-am mai potolit cu forja înainte să dispară cauciucurile şi să rup vreo planetară.
Lasă omul să înveţe, şi eu când auzeam cum urlă motorul la 6000 mă speriam, acum mi s-a făcut dor de cum faci un 0-100 blana cu el că nu am mai făcut de mult. Lasă că vine weekendul acum.
Nu zic că e cine ştie ce motor dar mişcă binişor, nu e nici prea mare să consume prea mult.Last edited by ionescu liviu; 30 March 2012, 08:51.
Comment
-
Subscriu la ce a spus andreyi, topicul asta era despre anumite probleme de turatie la 16v, despre cum exploatam corect plaja de turatii....in nici un caz despre noi posesori de permis care se lauda cu blana pe care au dat-o ei la masina.
De multe ori "blana" e insotita si de scheme in trafic, scheme la viteze mari...etc.
Deschideti topic cu "Scheme cu 16v-ul!"....e si "viteza maxima 16v"...
Comment
-
Posbil sa nu fie topic-ul corect si imi cer scuze.
Logan MCV SH 77 000 km (achizitionat la 75 000 km), schimbat de curand ulei castrol 5w30 _ buji denso + filtru aer. Le-am facut pe rand sa vad daca am vreo schimbare. Ciuciu .. nici una.
Parca in astia 77 000 de km din cei 105 CP mai am 60. Cand ma bag in depasiri de tiruri 90 - 130 km, regresez chiar si intr-a 3-a si ii dau si intr-a 4-a se tureaza de zici ca-mi ies pistoanele prin capota si viteza sau sa simti oleaca de putere ciuciu.
Cand dau drumul la clima bizonica .. pac tremura ... mai porneste nu stiu ce ventilator prin fata .... mama face ca un tractor.
E problema de motor, de buji, de bobine, ce ma sfatuiti sa fac sa identific problema.
Va multumesc
Comment
-
cred ca ai asteptari prea mari de la un benzinar aspirat, de 100 de cai, pus pe-o caroserie de 1300 de kile si cu o aerodiamica de frigider "fram" in picaj...
daca atunci cand schimbi 3-4 doarse tureaza si nu accelereaza, poate patineaza ambreiajulo, dar dupa cateva depasri de-astea, ar trebui sa si miroase. s-ar putea sa fie cum am zis initial, sa crezi ca masina poate mai mult decat face de fapt.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
irelevant. fa 60-100 si 80-120, astea sunt cele mai des folosite reprize. sfatul meu e sa le faci in treptele 2-3, maxim 3-4. 60-100 in tr4 mai merge, dar 80-120 in tr5 n-are sens...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment