Ulei Pe Capacul De La Tacheti .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ieri am fost la ei, si mi-au "reetansat capacul culbutorilor" totul a fost facut pe garanţie...
    baieti buni, ce sa zic...pana acum nu se vede sa fi curs vreunpic....
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • #47
      @Octavian : este vorba de reglat culbutorii la un motor K7J ( 1,4 l, cel din profilul tau nu ? )
      la 1.6 16v parca sint tacheti hidraulici si astia nu am auzit sa se regleze cumva ...

      Comment


      • #48
        plus ca 1.4 are si garnitura, iar la 16v axele le tine capacul ,pe cand la 8v capacul e ca sa nu ploua inauntru )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #49
          Schimbat bujiile intr-un service Dacia, gasit ulei pe langa o bobina, se pare ca axul cu came nu este etans , total reparatie cam 1000 lei , trebuie umblat si pe la distributie desi am facut schimbul de distributie acum un an . Imi pare rau ca nu mi-au atras atentia atunci . Oricum mai astept, daca in 50 000 de km nu s-a intamplat nimic grav , poate mai rezista 3 ani cand o sa fac din nou schimbul de distributie. Dar nu este oare un defect de fabricatie?

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google