Buna am ulei pe capacul de la tacheti de ce se intampla asa ceva mai trebuie stranse suruburile???????????????????????????
Ulei Pe Capacul De La Tacheti .
Collapse
X
-
-
Probleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
Bine macar ca au spalat locurile respective...Attached Files
Comment
-
Originally posted by sirV View PostProbleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
Bine macar ca au spalat locurile respective...
Pentru prima poza - nu stiu ce sa zic, cred ca ar trebuii un pic umblat pe la suruburile alea...
Pentru poza 2 - aici pot spune 99% este de la nivelul de ulei, Ai avut ulei peste maxim... sfatul meu e sa pui un pic sub maxim (la 1.6 16v joja are 8X, eu pun ulei 7X, ultimul il las gol - asta la rece, cand se incalzeste creste pana la jumatatea ultimului X). Fa testul asta si o sa vezi, nu schimba garnitura aia pana nu faci testul asta, o sa-ti para rau daca incep aia sa demonteze cadru motor, baia ...
Data care vine ii dai in cap cu cartea masinii unde scrie clar sa nu se depaseasca nivelul maxim la ulei, deoarece se poate strica motorul.
Comment
-
Originally posted by sirV View Post.....................................
Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
Bine macar ca au spalat locurile respective...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by sirV View PostProbleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
Bine macar ca au spalat locurile respective...
schimb distributie complet
schimb curea accesorii
schimb pinion + simering la vibrochen
etansare capac chiulasa
plus ceva suruburi care nu stiu pe unde veneau
parerea mea dute inapoi peste ei si amenintai ca suni la vocea clientului si ar trebui sa se rezolve
bafta multa
Comment
-
Clarificari
Da.
Se pare ca sau trezit tot mai multi cu aceasi problema la motorul de 1.6 16v.
Vedeti si postul "Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie".
Nu va faceti probleme. rezolvarea e simpla.
Desfaceti usor suruburile (pe rand!) unde vedeti mizguiala de ulei in jurul bobinei(bujiei). Stergeti cu grija si cat mai bine. Apoi pe buza surubului aplicati putin mastic sau silicon rezistent la temperatura (nu mult!) Apoi strangeti usor, cu mare atentie, pt. ca puteti da peste cap filetul in chiuloasa, sau crapa capacul! Am facut eu treaba asta la doua suruburi ,iar acum doi ani la un surub mi-au facut acelasi lucru in service cand am fost la revizie. Probabil din fabrica sunt stranse cu prea mare grija, adica insuficient. Momentan nu mai am urme de ulei acolo unde am actionat. Oricum pierderea e infima, dar pt. noi tine de imagine, nu?
Pt. tvstar1. Esti sigur ca ai atatia cai? Si cum ai reusit? Eu m-am oprit simplu la aproximativ 116cp. printr-o remampare facuta de Doc.
Comment
Comment