Probleme 1,6 16v Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme 1,6 16v Facelift

    cand ma intorceam de la eforie pe autostrada soarelui,aveam 170 km/h,s-a oprit motorul in mers,abia dupa vre-o 2h de incercari a pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic.Pareri?????????

  • #2
    daca si dupa aceea a facut asa, poate fi pompa de alimentare. nu stiu, da si tu mai multe simptome... din mers eu am patit sa se opreasca doar din cauza pompei de alimentare

    Comment


    • #3
      dupa aceea nu a mai facut asa

      Comment


      • #4
        salut nu am mai auzit pana acum sa se opreasca motoru eu am cu ea 31000 km si nu am avut nici o problema pana acum si iam dat ture la greu

        Comment


        • #5
          Singura solutie ca sa stii ce s-a intamplat e sa verifici codul de eroare memorat, la cineva care are calculator cu interfata sau program, sau la service.

          Comment


          • #6
            mergi la service sa-ti citeasca eroarea, nu am mai auzit de astfel de problema, mergi cat mai curand sa nu fie ceva grav si sa-ti afecteze si altele ( de preferat Dacoserv, sunt serioasi)
            ps sa ne zici si noua rezultatul verificarii
            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

            Comment


            • #7
              Eu am patit la fel in localitate la viteza mica . Am cerut sfatul unui prieten care ma sfatuit sa umblu la cutia cu relee, sa scot releul de pe pompa de combustibil si sa il pun la loc mai bine. A mers !!!

              Comment


              • #8
                si eu eram cu un prieten....cu un Logan 1.5 65 CP si i s-a oprit motorul in plina depasire...dupa incercari grele...a pornit si motorul...dar am facut pe noi de frica cum s-ar spune... eu am 1.6 16V si n-am patit nimic de genul...si sper sa nici nu patesc
                Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                Comment


                • #9
                  posibil sa fie inceputul une "hibe" clasice a dci-ului, turbo/pompa/injector. la mine in birou, casa zic asa, pana acum, dupa ce a sughitat dizalul in depasire s-a lasat cu inlocuit pompa la opel, turbina la bmw si injectoare la skoda.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Salut urata treaba ai patit eu cu 16-le am 92.000 km si nu am patit nimic pana acum de genul asta, cred ca cea mai buna solutie e sa te duci la tester si sa iti spuna ce are, multa bafta si benzina multa si la cati mai multi km

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google