Salutare,
Azi am mers in service ( Dacia Pantelimon) la constatare cu urmatoarea problema: consum cam cu 1% ma mult in extraurban decat normal si aprinderea martorului de poluare intermitent , cu 2 ocazii.
Masina: laureat 1.6 16v , vechime 4 luni, km 4444.
La diagnosticare ,calculatorul a afisat urm. (poza 1) :
*rateuri de combustie pe cilindrul 1
*diagnostic rateuri combustie luat in considerare
*recunoastere cilindru 1 neefectuat
La cele vazute dragi nostri mecanici s-au cam ingalbenit la fata, fiinca ,, este o eroare foarte rara, doar o singura data am mai avut asa ceva , tocmai la un coleg d'al nostru , dar s-a rezolvat"
Apoi ,dupa circa 15 min de cautare codului de solutie (cod 8372) pt diagnosticul afisat, au verificat solutia ( poza 2) care zice cam asa:
*Efect client- martor OBD se aprinde chiar daca motorul funct. "corect" (nu stiu cum corect, dar asa zic ei)
*Cauza posibila - DF 124 "Rateuri Distructive" in calc de injectie
*Solutie service - INLOCUITI KITUL DE ACCESORII cu ref.117206746R ( care contine galet infasurator, galet intinzator si laniera -> daca stiti ce sunt spunetimi si mie! :d )
Au zis ca in principiu "este o piesa care produce energie statica si provoaca declansarea senzorului OBD" si NU ESTE DAUNATOR MOTORULUI.
Fiinca "este o eroare foarte rara" nu aveau pe stoc ,desigur, acest kit si a ramas ca in decurs de maxim 2 saptamani (cand il aduc) sa ma sune si sa merg la montaj care "nu dureaza mai mult de 2 ore".
Intre timp mi-au spus ca ,,pot merge linistit cu masina'' si ca ,,pot sa o forjez cat vreau eu ca nu o sa pateasca nimik'', eroarea nu o afecteaza!
Voi ce parere aveti despre diagnostic si solutie?
O sa revin cu amanunte dupa montaj!
p1
http://i54.tinypic.com/2ls7bdu.jpg[/IMG][IMG]
http://tinypic.com/?t=postupload[/IMG]
p2
http://i56.tinypic.com/4zz4ft.jpg[/IMG]
Azi am mers in service ( Dacia Pantelimon) la constatare cu urmatoarea problema: consum cam cu 1% ma mult in extraurban decat normal si aprinderea martorului de poluare intermitent , cu 2 ocazii.
Masina: laureat 1.6 16v , vechime 4 luni, km 4444.
La diagnosticare ,calculatorul a afisat urm. (poza 1) :
*rateuri de combustie pe cilindrul 1
*diagnostic rateuri combustie luat in considerare
*recunoastere cilindru 1 neefectuat
La cele vazute dragi nostri mecanici s-au cam ingalbenit la fata, fiinca ,, este o eroare foarte rara, doar o singura data am mai avut asa ceva , tocmai la un coleg d'al nostru , dar s-a rezolvat"
Apoi ,dupa circa 15 min de cautare codului de solutie (cod 8372) pt diagnosticul afisat, au verificat solutia ( poza 2) care zice cam asa:
*Efect client- martor OBD se aprinde chiar daca motorul funct. "corect" (nu stiu cum corect, dar asa zic ei)
*Cauza posibila - DF 124 "Rateuri Distructive" in calc de injectie
*Solutie service - INLOCUITI KITUL DE ACCESORII cu ref.117206746R ( care contine galet infasurator, galet intinzator si laniera -> daca stiti ce sunt spunetimi si mie! :d )
Au zis ca in principiu "este o piesa care produce energie statica si provoaca declansarea senzorului OBD" si NU ESTE DAUNATOR MOTORULUI.
Fiinca "este o eroare foarte rara" nu aveau pe stoc ,desigur, acest kit si a ramas ca in decurs de maxim 2 saptamani (cand il aduc) sa ma sune si sa merg la montaj care "nu dureaza mai mult de 2 ore".
Intre timp mi-au spus ca ,,pot merge linistit cu masina'' si ca ,,pot sa o forjez cat vreau eu ca nu o sa pateasca nimik'', eroarea nu o afecteaza!
Voi ce parere aveti despre diagnostic si solutie?
O sa revin cu amanunte dupa montaj!
p1
http://i54.tinypic.com/2ls7bdu.jpg[/IMG][IMG]
http://tinypic.com/?t=postupload[/IMG]
p2
http://i56.tinypic.com/4zz4ft.jpg[/IMG]
Comment