Tacanit Tacheti/distributie Sunet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit Tacheti/distributie Sunet Diesel

    problema mea e urmatoarea:
    e destul de galagios la relanti cand e rece dar si cand e cald.am un sunet de tacheti/distributie, mai exact un sunet de diesel urat, un tacanit.

    uleiuri am pus de la 5 30 ... 5 40 . la fel se aude
    bujii cu 2 electrozi nkg
    sa fie de la distributie ? au legatura cu tachetii hidraulici sau cu ce o bate?
    motoru e relativ nou 60000 de km
    intretinut la zi

  • #2
    Calca ambreiajul si daca mai face mai discutam.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      face la fel indiferent daca e calcat sau nu, ambreiajul e f tare pt o benzinara

      Comment


      • #4
        @george,asa suna motoarele astea ,si l aun opel insignia de exemplu am auzit ca face motorul asa,asa se aude de la pocniturile de la benzina care se arde.E stricat motorul cand se aude ca dracu asa ca o dacia veche sau altele galagioase stricate de "100" de ani.Si la mine face asa,nu e problema

        Comment


        • #5
          la mine problema este alta. In viteza a 4-a subturata apare un zgomot destul de suspect.?

          Comment


          • #6
            transporter..gen un sunet metalic ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by georgex2 View Post
              face la fel indiferent daca e calcat sau nu, ambreiajul e f tare pt o benzinara
              Ciudat. La mine si inca un logan pe care-l mai conduc e moale. Sa fie un arc de la discul de ambreiaj rupt?
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Ce treaba au arcurile de la disc cu taria pedalei de ambreiaj ?
                Din cate vad georgex are 16v iar tu 8v. Din ce am observat si eu, 16v are pedala o idee mai tare. Din cate stiu, constructia sistemului ambreiaj este diferita fata de 8v. Posibil sa fie de la distributie problema.

                Comment


                • #9
                  daca ambreiajul e tare schimba cablul i s-a rupt vreun toron si nu ai cum sa vezi sau s-a rupt tubul de plastic dintre sufa metalica si mantaua exterioara . ambreiajul trebuie sa fie moale trancanitul este constructiv daca ai reglat tachetii si tot se aude poate fi din diverse cauze verifica totusi ungerea rampei si pistoanele bat mai tare dupa o vreme daca ai segmentii uzati. oricum dupa 60000 km ai zgomote mai puternice deoarece chiar daca tobele de esapament sunt o.k. la prima vedere sigur sitele amortizoare din interior sau cam dus

                  Comment


                  • #10
                    si al meu face ca un diesel.eu in curand trebuie sa schimb distributia.si la mine ambreiajul e tare.dar astea nu ma deranjeaza.nu au cum sa se duca asa de repede site ,cabluri si alte rahatele ,ca doar nu e dacia 1300.zgomotul cred ca e de la distributie.poate sa fie o rola sau cureaua tensionata aiurea.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Raziel View Post
                      Ce treaba au arcurile de la disc cu taria pedalei de ambreiaj ?
                      Din cate vad georgex are 16v iar tu 8v. Din ce am observat si eu, 16v are pedala o idee mai tare. Din cate stiu, constructia sistemului ambreiaj este diferita fata de 8v. Posibil sa fie de la distributie problema.
                      E tot cutie JH3 cu acelasi ambreiaj pe cablu ca si la 1,6 8v. Strict la sedan, la MCV parca au ambreiaj hidraulic la 1,6 16v.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12


                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                        cam asa se aude

                        Comment


                        • #13
                          Cel mai bine ar fi sa faci si tu o inregistrare sonora la motor sa auda si urechile noastre.

                          Comment


                          • #14
                            Oau... Daca se aude ca in primul filmulet eu zic sa nici nu mai pornesti ca poate iti intra vreo supapa pe gat.
                            Ca tot ai 60.000, ti-ai schimbat distributia ?
                            Ar fi bine totusi sa pui o inregistrare de la masina TA.

                            @margelatu: efectele curelei tensionate aiurea nu asteptau 60.000KM sa se manifeste si role n-am auzit sa tacane ca in fond sunt niste rulmenti.

                            Comment


                            • #15
                              INTRATI AICI: http://www.youtube.com/watch?v=kWhnT...eature=related

                              E normal, asa se aude

                              SAU ASTA:

                              Renault clio 3, 1.2 TCEThe camera is on the top of the car, and the mic is under the hood, near the turbine :P
                              Last edited by fanrenault; 5 October 2010, 12:06. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google