A Montat Cineva Ceasuri De Temperatura Apa Si Ulei Si Presiune Ulei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Montat Cineva Ceasuri De Temperatura Apa Si Ulei Si Presiune Ulei?

    As dori sa stiu daca ati montat ceasuri + senzori (ce model/de unde/la ce pret):
    - presiune ulei
    - temperatura ulei
    - temperatura apa

    Eventual montarea unui buton manual, care sa porneasca electroventilatorul in caz de urgenta?

  • #2
    Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

    Comment


    • #3
      @ Mikelangelo
      Multumesc frumos! Eu as vrea sa montez 3 ceasuri: temperatura apa si ulei + presiune ulei. La ce am vazut, ajunge cam pe la 800 Ron toata treaba.

      Pana la urma ar merge si ceasurile de Dacia 1310 - desi nu indica prea exact, iar sonda de presiune ulei e destul de proasta. Trebuie sa vad la motor pe unde s-ar putea monta, desi la 1.6 16v e inghesuiala cam mare.

      Comment


      • #4
        eu nu vad utilitatea acestor ceasuri,temperatura ulei??,te dai la liniute?daca da atunci se merita daca nu laso asa,sfatu meu,masina ta

        Comment


        • #5
          @ nikuniku
          Nu am spus ca e o necesitate. Dar e ceva ce as vrea sa imi pun. Eventual ma gandesc la un singur ceas de temperatura, cu 2 sonde (ulei + apa) si sa schimb cu un comutator indicatia pe apa sau pe ulei.
          Asa nici turometrul nu e o necesitate, nici jantele de aliaj si asa mai departe.

          Nu este vorba de forje. Vara la 40 grade, cand mergi bara la bara, s-ar putea sa ai nevoie de ceasuri. Acum, ca e iarna nu imi fac nici o problema. Dar la vara vreau sa vad ce valori am la apa si la ulei. Ma gandesc chiar la un radiator de ulei pentru vremea caniculara.

          Comment


          • #6
            Radiator de ulei , poti folosi unul de opel astra Gsi ! nu e foarte mare si isi face treaba cu brio .

            Comment


            • #7
              Intrebare practica: cate motoare ai vz stricate de la mersul bara la bara ?
              Radiatorul de ulei are sa-ti fie un mare dusman in restul de 90% din timp cand nu este necesar. Stii ca uleiul sub o anumita temperatura se uzeaza, nu ?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Doctore, daca in loc sa stea uleiul la 90 - 100 grade, sta la 80, e super bine.

                Stiu ca uleiul nu trebuie sa stea la 60 sau mai jos. Dar si daca sta mai sus de 100 iar nu-i face prea bine - se oxideaza mai repede. La unele masini, si radiatorul de ulei are un termostat care il pune in functiune peste o anumita temperatura, iar sub temperatura respectiva, radiatorul este suntat.

                Comment


                • #9
                  Pui un ulei bun si gata ai rezolvat problema,,,eu zic ca daca mai pui si radiatorul ala in plus cred ca numai ai nici aceiasi presiune!
                  Ceasurile poti sa le pui dar la mine in 3 veri de mers prin Bucuresti bara la bara nu a mai fiert nimic (( vorba lui Dr_mke)) si nici liniutele nu au urcat la 6 pavele sau mai mult .
                  Acu zic si eu nu dau cu parul,,dar degeaba pui radiator de ulei si ceasuri de temperatura suplimentare daca pui si un ulei prost in motor,antigel prost si alte cele.

                  Comment


                  • #10
                    @ Ivan Marian
                    Masina mea are 3000 km parcursi (fabricatie Oct. 2010) - deocamdata nu se pune problema de ulei, antigel, etc - si e la regim de mers moderat (schimbat la 3000 rpm, respectiv 3500 rpm daca e nevoie de un demaraj mai rapid) Forja nu a vazut masina si nici nu o sa vada. Cel mai mult a vazut 4000 rpm - 140 km/h la drum lung - cativa km.

                    Schimbul urmator de ulei ar trebui facut pe la anul prin octombrie, cand o sa ajung cam la 10.000 km. Sau alta idee ar fi sa il dau jos la vara, cand o sa am cam 5000 km si sa pun altceva (ma gandesc la Castrol Edge) --- nici nu se pune problema sa pun consumabile de proasta calitate. Vreau doar sa vad parametrii - temperatura, presiune, etc, cand afara sunt 40 grade Celsius, in conditii de trafic aglomerat. Asta e tot. Prima etapa ar fi ceasuri, iar dupa aia daca vad ceva cifre "prea sus", vine si radiator de ulei. (radiatorul de ulei, daca va fi cazul, va fi fixat chiar pe blocul motor cu suporti, racordat prin conducte metalice - traseu foarte scurt - astfel ca pierderea de presiune va fi minima)

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google