If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Poza promisa, luata de pe net, nu am reusit sa gasesc inca fisierul cu pozele toate, sa pun una cu toata chiulasa, sa se vada clar ca-i destul de curata peste tot, cu depunerile in curs de ''evacuare''. Depunerile le-a facut la primul proprietar probabil, la mine a scanteiat numai bujia de iridium sau V-line.
Motorul avea 99.9xx km, nu fac absolut nici un misto vis a vis de rulaj.
tata are 16v faza 1 cel mai stock posibil. de la 0 km merge numai cu benzina de 100. carrera alto 101 mol evo sau 99+
la 2000 schimba treapta. tampoanele de la motor sunt duse si mult imbatranite inainte de vreme de la trepidatiile generate de mersul subturat
tzeava de la toba este absolut curata. o murdaresc daca pun mana pe ea la modul cel mai serios. este curata curata curata
dupa ce mi am facut traseul si am schimbat finala am bagat numai benzina scumpa de 100. sa fiu al naibii daca s a mai afumat tzeava. e impecabil de curata
eu am avut un 16v stock inaintea astuia si tot ca la dizal arata evacuarea. la fel si la 1.6mpi, cu si fara remapare. 1.4-le nevestii-mii tot cu duda neagra se lasa cand il iau eu, cand merge ea, nu. eu zic ca-i clar, cand dai ca orbu in pedala aia mica, merge in amestec bogat si face funingina. simplu.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Era demontata de 1-2 ore cand am pozat-o. NU ma deranjez sa caut restul pozelor in care se vede si partea ''spalata'' corespunzatoare cilindrului 1 unde a fost arsa garnitura de chiulasa, care arata aproximativ idem, cam la fel de ''afumata''
La 100.000 km calamina depusa nu se duce cu apa de ploaie, nici chiar cu apa sfintita. A propos, iti place cum sclipesc bujiile ?
Alte mistouri mai sunt de facut ?
si eu am 16v si e teava neagra neagra...pai e ceva normal can la 100km\h ii dai din tr 5 tr 3 sa se duca, scoate si ceva funingine dar lasa sti macar ca nu e infundat catalizatorul
eu nu o sa inteleg niciodata de ce amestecul trebuie imbogatit in ture .
sau mai de graba se imbogateste de la sine putere fiindca la 5000 6000 rpm pistoanele nu mai trag aer corespunzator cu benzina injectata.
Incepe sa imbogateasca in acceleratie ,de pe la 3500-4000 in sus , unu pentru ca e avans mai mare si asa se evita din detonatii si doi ca se face racirea pistonului cu benzina , chestii care s-au discutat de zeci de ori ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
pistonul se raceste pentru ca amestecul bogat arde la temperatura joasa. cantitatea de benzina injectata este insuficienta pentru racirea pistonului.
motorul se comporta cel mai bine la un afr de 14 adica usor bogat.
unde gasesc o diagnoza care poate sa imi faca un grafic de afr in sarcina si in functie de turatie ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment