Cutia de rezonanta n-ar trebui sa aiba impact asupra performantelor masinii, fiind inainte de filtrul de aer.
Ce are un efect asupra performantelor e cutia de aer dintre filtrul de aer si corpul clapeta care are rolul de a-i da motorului aer "instantaneu", adica aer trecut deja prin filtru care poate fi tras cu minim de efort in cilindri. Daca vreti senzatii auditive maxime cuplate cu o pierdere draguta de putere, puteti pune admisie "directa", aka tzava de la corpul clapeta + ditai filtrul conic. Se pare ca motoarele Renault pe benzina au galerii de admisie atent calculate pentru a maximiza performantele. Ca dovada, iata un test comparativ de filtre si admisii pe un Clio RS:
Ce are un efect asupra performantelor e cutia de aer dintre filtrul de aer si corpul clapeta care are rolul de a-i da motorului aer "instantaneu", adica aer trecut deja prin filtru care poate fi tras cu minim de efort in cilindri. Daca vreti senzatii auditive maxime cuplate cu o pierdere draguta de putere, puteti pune admisie "directa", aka tzava de la corpul clapeta + ditai filtrul conic. Se pare ca motoarele Renault pe benzina au galerii de admisie atent calculate pentru a maximiza performantele. Ca dovada, iata un test comparativ de filtre si admisii pe un Clio RS:
Comment