Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Din cate stiu la 1.6 16v, tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza.

    Comment


    • #77
      cauza este la una din bobinele de inductie, cazul meu bobina 1, se schimba in pereche si problema dispare cu 300 ron
      Logan by Renault Pure Blood
      Nothing beats Low Cost

      Comment


      • #78
        Eu degeaba am incercat cu alte bobine, la fel merge. Insa nu-mi mai fac probleme...Deja am 20.000 cu masina, n-are nicio treaba...Cind pornesc la rece si e mai mare turatia nu se simte absolut deloc, doar cind revine la turatia de ralanti la temperatura de regim (750 sau cit o fi).

        Comment


        • #79
          Asa fac toate Megan-urile 1 1.6 16v, relantiu neregulat , oscilatie aproximativ +,- 50 rot/min, dar numai dupa ce motorul se incalzeste si turatia scade la 750 , no problem, e de la ei, nu a reusit nimeni sa rezolve problema.
          Last edited by marlanu; 22 June 2013, 22:01.

          Comment


          • #80
            @andreyi: zdranganeala aia din cand in cand este de la toba. am avut-o si eu. am mers la verificare, vibratii. mi-a schimbat niste tampoane si nu mai face.

            Huruitul de rulment cutie n-are nicio treaba cu relantiul. In toate daciile in care m-am urcat toate au acest zgomot tehnologic, huruit mai mult sau mai putin auzibil. Daca apesi ambreiajul dispare. M-a mancat palma sa schimb rulmentul cu unul nou original. A mers o perioada apoi iar a aparut. Exact ca la cablul de ambreiaj unde GMV sufla caldura pe camasa si incepe sa scartaie. Am constatat ca atunci cand apas intr-un anume fel ambreiajul si il debraiez usor mai pacalesc zgomotul tehnologic. Cat timp masina merge mi se rupe cum zice romanu. Am auzit zgomote de rulment si la masini mai cu pretentii.

            Comment


            • #81
              Logan 1.4, mers neregulat ralanti, in rest se comporta normal.
              Mi-a dat multa bataie de cap pana am descoperit cauza.
              Prima data am facut proba: am scos mufa de la sonda si am constata ca ralatiul a devenit stabil.
              Pe urma am schimbat sonda lambda (cea de pe galerie).
              Acum cand stau la stop motorul merge asa de linistit incat am impresia ca este oprit.


              Când trebuie schimbată sonda lambda?
              Sonda trebuie testată la fiecare verificare. ÃŽn perioadele de interval, următoarele lucruri pot fi indicii că sonda trebuie schimbată:

              >> Consum de combustibil ridicat
              >> Emisii de eşapament mai mari
              >> Vibraţii ale motorului şi ezitări
              >> Ralanti neuniform
              >> Nefuncţionarea conversiei catalitice


              Sondele lambda se defectează?
              O sonda lambda poate să se defecteze complet, iar acest lucru se întâmplă, de obicei, instantaneu, datorită contaminării. Majoritatea senzorilor se degradează încet şi trimit semnale puternice dar false către ECU, motorul pierzându-şi din performanţe.
              Last edited by mikkivoyerist; 27 October 2013, 01:37.

              Comment


              • #82
                Cat te-a costat sonda lambda?

                Comment


                • #83
                  Aceeasi problema din titlul topicului, la un Logan 1,6-16v (MCV).
                  Rezolvat la Norauto in 2 ore (diagnoza si remediere) prin inlocuirea bujiilor.

                  Comment


                  • #84
                    Ce tip de bujii ai avut, ce tip sunt cele noi si cati km. ai parcurs cu cele vechi?; cateva intrebari a caror raspunsuri poate ajuta la nevoie.
                    Multumesc.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #85
                      Champion, cele vechi si nu-mi amintesc sa le fi schimbat vreodata, numai daca asta a intrat la vreo revizie.
                      Acum sunt Bosch.
                      Masina are aproape 58k.

                      Comment


                      • #86
                        Mda, probabil RC87YCL , asta am avut si eu la 16v, pe care le-am inlocuit cam pe la 45.000.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          Mda, probabil RC87YCL , asta am avut si eu la 16v, pe care le-am inlocuit cam pe la 45.000.
                          Exact astea au fost, inseamna ca sunt de-o varsta si de-un kilometraj cu masina...
                          Acum Bosch 510FR78X.

                          Comment


                          • #88
                            A mea nu a avut niciodata un mers foarte rotund la relanti si cand zic asta ma refer la sunetul ascultat la esapament si trepidatiile lui dar turatia de relanti a fost tot timpul constanta 750 rot/min. Dupa primele revizii la care s-a facut si diagnoza si am vazut cu ochii mei ca motorul este in parametrii, m-am linistit, nu i-am mai dat atentie. Masina a mers tot timpul foarte bine si am reusit cand mi-am propus consumuri foarte bune sau performante foarte bune.
                            Pentru ca am observat ca majoritatea soferilor in ale caror masini am mers conduc subturat sau chiar enervant de subturat, va sfatuiesc sa nu faceti ca ei. Nu veti proteja motorul din contra ii faceti rau indiferent despre ce motor este vorba si nici transmisia nu se va simtii mai bine. Ca sa fie clar pentru toata lumea,
                            o turatie in intervalul 2000-4000 este optima pentru acest motor. Ca pe o depasire se poate ajunge si la 5000 sau mai mult, nu este o tragedie in schimb folosirea in mod regulat la 1500 prin oras asa cum am vazut de multe ori are consecinte cat se poate de neplacute: arderi incomplete cu depuneri inclusiv pe sonda Lambda, ungere deficitara, transmisie solicitata inclusiv planetare si ambreaj si nici macar cel mai mic consum.
                            Am reusit cel mai bun consum in oras de 7,5 cu turatii intre 2000 si 3000 nici mai jos nici mai sus.
                            Bujiile inlocuite au fost identice cu cele originale.
                            Last edited by ddor71; 29 December 2013, 15:25. Reason: Completare

                            Comment


                            • #89
                              Sunt si eu posesoru unui logan 1.6 mpi an 2004 si am un tremurat al motorului la relanti si la fel fac si becurile din interior la fel cum face si motoru , precisez ca masina este si pe gpl si la fel face si pe benzina si pe gpl ?

                              Comment


                              • #90
                                incearca sa pui un fir de "masa" mai gros....
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google