daca trage aer fals se tureaza motorul singut... in cate ture iti sta relantiul ?
Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti
Collapse
X
-
v-a zis alessandro mai sus, aer fals. si nu se tureaza de nebun ca sa urce ralanti-ul, ci exact asa face, ba 750 ba 770 ba 800rpm...si sigur e de la aer fals. una din surse e corpul clapeta a doua e chiar senzorul de presiune de pe galeria de admisie (cilindrul 3, daca nu ma insel) care nu etanseaza bine cu galeria. si mai e si furtunul de recirculare vapori din baie sau capacul distributieiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
A mea are acest mers usor neregulat de cand am luat-o, mai mult sau mai putin. Sunt momente cand mi se pare ca merge multumitor de rotund, alteori esapamentul trepideaza destul de tare.
Nu se pune problema suportilor motorului, nu are legatura cu benzina, nu merge in trei bujii ci mai degraba pare sa aiba legatura cu ,,aerul inspirat".
De ceva vreme insa, la pornire, chiar nu imi place cum merge, parca este sugrumat, amestecul nu pare cel corect sau parca pur si simplu un injector nu lucreaza corect.
Uneori porneste dupa o cheie usor mai lunga mai ales de cand s-a incalzit vremea.
Pornirea este cu turometrul la aprox. 1250 rtm pentru ca doua secunde mai tarziu sa scada la putin sub 1000 apoi se mai gandeste putin si urca pe la 1100 de unde scade lent pana la 750 dar destul de balbait.
Niciodata nu mi s-a aprins martorul in bord si la cele 4 verificari pe calculator cu ocazia reviziilor nu a fost gasita nici o eroare.
Bujiile le-am schimbat anul trecut, au cam 13000 km de functionare.
In sarcina totul pare normal. Cat de cat relevant ar fi incercarea de a atinge viteza maxima sau un demaraj 0-100 dar nu am avut ocazia in ultima vreme.
Eu nu menajez motorul, al meu vede frecvent turatii mari in sarcina mare, cu alte cuvinte conduc sportiv.
Comment
-
A mea la pornire se comporta absolut normal, asta daca stiu eu ce inseamna normal. O am din aprilie, deci n-am prins friguri mari cu ea. Porneste pe la 1250 rpm iar dupa vreo 3-4 secunde se razgindeste si scade la 750 rpm. Probabil in functie de temperatura mediului ambiant. Iar in legatura cu tremuratul mie mi se pare ca la rece nu tremura chiar si cind scade turatia la 750. Tremuratul apare la cald.
Comment
-
Update...ieri am verificat partea mecanica, nu are probleme, deci pot exclude suporti, bucse in cazul mersului neregulat in regim de ralanti. Am observat aseara o chestie si nu stiu daca e normal. In momentul cind motorul merge la ralanti si pozitiile sint aprinse, astfel incit intensitatea luminii CB scade, parca fluctueaza si ea (intensitatea) in functie de "ezitarile" motorului. Adica, atunci cind motorul ezita lumina scade in intensitate. Cind accelerez fenomenul se pierde sau devine insesizabil ochiului. Masina trage normal, consuma normal...
Comment
Comment