Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca trage aer fals se tureaza motorul singut... in cate ture iti sta relantiul ?

    Comment


    • #17
      v-a zis alessandro mai sus, aer fals. si nu se tureaza de nebun ca sa urce ralanti-ul, ci exact asa face, ba 750 ba 770 ba 800rpm...si sigur e de la aer fals. una din surse e corpul clapeta a doua e chiar senzorul de presiune de pe galeria de admisie (cilindrul 3, daca nu ma insel) care nu etanseaza bine cu galeria. si mai e si furtunul de recirculare vapori din baie sau capacul distributiei
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Acul turometrului sta FIX la prima linie sub 1000 rpm, deci 750 rpm banuiesc...

        Comment


        • #19
          Si eu confirm acest fapt la ralanti.

          In plus am mai observat ca la unele porniri parca nu pleaca toti caii putere ai motorului, masina "trage" mai slab, cam ca 1.6MPI-ul.
          Situatia se remediaza dupa oprire si repornire dar nu de fiecare data.

          Comment


          • #20
            daca aerul fals este in cantitate suficient de mica motorasul pas cu pas este capabil sa il regleze.

            Comment


            • #21
              A mea are acest mers usor neregulat de cand am luat-o, mai mult sau mai putin. Sunt momente cand mi se pare ca merge multumitor de rotund, alteori esapamentul trepideaza destul de tare.
              Nu se pune problema suportilor motorului, nu are legatura cu benzina, nu merge in trei bujii ci mai degraba pare sa aiba legatura cu ,,aerul inspirat".
              De ceva vreme insa, la pornire, chiar nu imi place cum merge, parca este sugrumat, amestecul nu pare cel corect sau parca pur si simplu un injector nu lucreaza corect.
              Uneori porneste dupa o cheie usor mai lunga mai ales de cand s-a incalzit vremea.
              Pornirea este cu turometrul la aprox. 1250 rtm pentru ca doua secunde mai tarziu sa scada la putin sub 1000 apoi se mai gandeste putin si urca pe la 1100 de unde scade lent pana la 750 dar destul de balbait.
              Niciodata nu mi s-a aprins martorul in bord si la cele 4 verificari pe calculator cu ocazia reviziilor nu a fost gasita nici o eroare.
              Bujiile le-am schimbat anul trecut, au cam 13000 km de functionare.
              In sarcina totul pare normal. Cat de cat relevant ar fi incercarea de a atinge viteza maxima sau un demaraj 0-100 dar nu am avut ocazia in ultima vreme.
              Eu nu menajez motorul, al meu vede frecvent turatii mari in sarcina mare, cu alte cuvinte conduc sportiv.

              Comment


              • #22
                A mea la pornire se comporta absolut normal, asta daca stiu eu ce inseamna normal. O am din aprilie, deci n-am prins friguri mari cu ea. Porneste pe la 1250 rpm iar dupa vreo 3-4 secunde se razgindeste si scade la 750 rpm. Probabil in functie de temperatura mediului ambiant. Iar in legatura cu tremuratul mie mi se pare ca la rece nu tremura chiar si cind scade turatia la 750. Tremuratul apare la cald.

                Comment


                • #23
                  Atunci verifica corpul clapetei, garnituri.... Vezi daca are joc la ax. (pune-i o picatura de ulei de motor curat)

                  Comment


                  • #24
                    Ca sa verific corpul clapetei trebuie sa dau jos capacul ala negru al motorului pe care scrie "Renault 16v" ?

                    Comment


                    • #25
                      ala pe care scrie renault 16v e colectorul/galeria de admisie. e riscant sa dai clapeta jos. este unu din problemele motorului k4m. etansarea corpului clapeta

                      Comment


                      • #26
                        Si ce sa-i fac, sa-l las sa tremure asa ?

                        Comment


                        • #27
                          nu prea are legatura aerul fals cu tremuratul. alta e cauza

                          Comment


                          • #28
                            Mentionez ca nu se aprinde nici un martor in bord cum ca ar avea ceva probleme. Dar daca scoatem din ecuatie bobinele, bujiile, filtrul de aer oare ce-ar mai ramine ?

                            Comment


                            • #29
                              Update...ieri am verificat partea mecanica, nu are probleme, deci pot exclude suporti, bucse in cazul mersului neregulat in regim de ralanti. Am observat aseara o chestie si nu stiu daca e normal. In momentul cind motorul merge la ralanti si pozitiile sint aprinse, astfel incit intensitatea luminii CB scade, parca fluctueaza si ea (intensitatea) in functie de "ezitarile" motorului. Adica, atunci cind motorul ezita lumina scade in intensitate. Cind accelerez fenomenul se pierde sau devine insesizabil ochiului. Masina trage normal, consuma normal...

                              Comment


                              • #30
                                tare ciudat. am vazut azi cum face cand ia aer fals. se balbaie si tremura.
                                daca nu vedem masina live cum face e destul de greu sa te ajutam

                                fa un film cu imagine si sunet de calitate poate poate. in special sunet de calitate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google