Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by ionutz.nit View Post
    curata mpp-ul(motorasul pas cu pas) si senzorul de turatie(ala face figuri mai mult la pornire dar am mai intalnit la un prieten si in mers care ii facea figuri) si dacatot nu vrea, cumpara alt motoras, neaparat VDO(original) nu chinezarii la 25 lei.Salutari
    Asa am sa fac, prima oara am sa incerc sa il curat si daca persista problema il schimb cu altul nou care este in jur de 250 ron parca dar inca nu sunt sigur.
    https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

    Comment


    • #62
      200 de lei este...vezi ca au colegii pe forum, Salutare si numai bine sa iti rezolvi problema!
      ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
      ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

      Comment


      • #63
        nu stiu daca ati rezolvat problema cu mersul neregulat la relanti intre timp dar la mine s-a rezolvat dupa ce am facut chiptuning la Doc acum 2 ani. oricum asta ar fi singura diferenta care s-a vazut in urma chiptuningului , cresterea de putere / cuplu fiind nesemnificativa.
        http://www.loganclub.ro/forum/nebune...2.html?t=20472

        Comment


        • #64
          salutare! Aceasi problema am shi eu cu relantiul,dar de cand am schimbat distributia,oscileaza.Am schimbat bujiile shi mai rau face! O sa schimb shi mpp-ul..

          Comment


          • #65
            Nu stiu de voi, dar la al meu 1.4 cand calc ambreiajul se duce si huruitul dar si fluctuatia de turatie, chiar daca uneori nu apare sau e foarte mica, eu cred ca e de la ambreiaj.

            Comment


            • #66
              Salut! Eu cred ca la tine e de vina rulmentul de presiune, daca spui ca atunci cand calci ambreiajul dispare huruitul

              Comment


              • #67
                Originally posted by Dan_Ionut View Post
                Nu stiu de voi, dar la al meu 1.4 cand calc ambreiajul se duce si huruitul dar si fluctuatia de turatie, chiar daca uneori nu apare sau e foarte mica, eu cred ca e de la ambreiaj.
                Huruitul poate fi din cutie, dar cu relantiul nu prea se leaga; doar atunci cand e foarte rece si uleiul foarte vascos se vede un pic pe turometru o fluctuatie a relantiului, la debraiere- ambreiere, dar asta e alta poveste.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by adr_ian83 View Post
                  Salut! Eu cred ca la tine e de vina rulmentul de presiune, daca spui ca atunci cand calci ambreiajul dispare huruitul
                  Asa a facut de cand am luat-o.Nu stiu ce sa zic.
                  Trebuie schimbat ceva?

                  Comment


                  • #69
                    nu neaparat
                    o sa-l schimbi o data cu abreiajul ... pana atunci cred ca o sa mai mearga mult si bine
                    am avut si eu logan 1,6 8v si tot asa facea. Pana la 100000 km cand l-am vandut a mers foarte bine
                    Cu actualul 1,6 16v am 150000 km si deocamdata nu face nici un zgomot
                    Cred ca poti sta linistit

                    Comment


                    • #70
                      salutare,cred k am 5 mii,de cand am facut ambreajul,k era vorba de tremuratul la relanti,mai ales ca la mine este hidraulic,stiu k nu are cablu.....Inca nu am schimbat mpp-ul,k nu am avut timp,dar zilele astea il schimb!

                      Comment


                      • #71
                        La mine s-a rezolvat in sensul ca am incetat sa-mi mai fac probleme legat de aspectul asta. Am fost cu inca doua bucati Logan ce aveau motorul asta (K4M 690) si amindoua fac exact la fel. Am fost si cu o Laguna mai veche de prin 1999 cu motorizarea asta, ma rog, asemanatoare si face la fel. Nu stiu ce sa mai zic, se pare ca mai multe se comporta asa decit sa mearga uniform.

                        Comment


                        • #72
                          La prima pornire dimineata se aude ca un mic zornait fin metalic undeva sub zona pasagerilor fata, e de mult timp, n-am analizat-o prea mult, dupa 1 minut dispare, si se aude mai mult in interior, la motor nu se aude, si pare a fi zic eu pe la esapament/prindere pe-acolo, nu ma pricep. Ce mama ma-sii ar fi, cand e motorul caldut/cald, nu se mai aude nimic.

                          Comment


                          • #73
                            La pornire dimineata, motorul e mai turat, iar mersul e unul mai.. bas, supraalimentat, daca ma exprim corect; la aceiasi turatie cand e cald e mai lin; probabil protectiile acelea termice intra in rezonanta.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #74
                              Exact, ceva de genul asta. Am un vecin cu un 1.4 mpi (ma rog, aproape nou ca merge rar) cu care compar si la el e mai fina pornirea parca.

                              Comment


                              • #75
                                daca pleaca mai greu la rece este de la reglajul tachetilor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google