Originally posted by ionutz.nit
View Post
Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti
Collapse
X
-
-
nu stiu daca ati rezolvat problema cu mersul neregulat la relanti intre timp dar la mine s-a rezolvat dupa ce am facut chiptuning la Doc acum 2 ani. oricum asta ar fi singura diferenta care s-a vazut in urma chiptuningului , cresterea de putere / cuplu fiind nesemnificativa.
Comment
-
Originally posted by Dan_Ionut View PostNu stiu de voi, dar la al meu 1.4 cand calc ambreiajul se duce si huruitul dar si fluctuatia de turatie, chiar daca uneori nu apare sau e foarte mica, eu cred ca e de la ambreiaj.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
nu neaparat
o sa-l schimbi o data cu abreiajul ... pana atunci cred ca o sa mai mearga mult si bine
am avut si eu logan 1,6 8v si tot asa facea. Pana la 100000 km cand l-am vandut a mers foarte bine
Cu actualul 1,6 16v am 150000 km si deocamdata nu face nici un zgomot
Cred ca poti sta linistit
Comment
-
La mine s-a rezolvat in sensul ca am incetat sa-mi mai fac probleme legat de aspectul asta. Am fost cu inca doua bucati Logan ce aveau motorul asta (K4M 690) si amindoua fac exact la fel. Am fost si cu o Laguna mai veche de prin 1999 cu motorizarea asta, ma rog, asemanatoare si face la fel. Nu stiu ce sa mai zic, se pare ca mai multe se comporta asa decit sa mearga uniform.
Comment
-
La prima pornire dimineata se aude ca un mic zornait fin metalic undeva sub zona pasagerilor fata, e de mult timp, n-am analizat-o prea mult, dupa 1 minut dispare, si se aude mai mult in interior, la motor nu se aude, si pare a fi zic eu pe la esapament/prindere pe-acolo, nu ma pricep. Ce mama ma-sii ar fi, cand e motorul caldut/cald, nu se mai aude nimic.
Comment
-
La pornire dimineata, motorul e mai turat, iar mersul e unul mai.. bas, supraalimentat, daca ma exprim corect; la aceiasi turatie cand e cald e mai lin; probabil protectiile acelea termice intra in rezonanta.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment