Din cate stiu la 1.6 16v, tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza.
Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti
Collapse
X
-
Eu degeaba am incercat cu alte bobine, la fel merge. Insa nu-mi mai fac probleme...Deja am 20.000 cu masina, n-are nicio treaba...Cind pornesc la rece si e mai mare turatia nu se simte absolut deloc, doar cind revine la turatia de ralanti la temperatura de regim (750 sau cit o fi).
Comment
-
-
@andreyi: zdranganeala aia din cand in cand este de la toba. am avut-o si eu. am mers la verificare, vibratii. mi-a schimbat niste tampoane si nu mai face.
Huruitul de rulment cutie n-are nicio treaba cu relantiul. In toate daciile in care m-am urcat toate au acest zgomot tehnologic, huruit mai mult sau mai putin auzibil. Daca apesi ambreiajul dispare. M-a mancat palma sa schimb rulmentul cu unul nou original. A mers o perioada apoi iar a aparut. Exact ca la cablul de ambreiaj unde GMV sufla caldura pe camasa si incepe sa scartaie. Am constatat ca atunci cand apas intr-un anume fel ambreiajul si il debraiez usor mai pacalesc zgomotul tehnologic. Cat timp masina merge mi se rupe cum zice romanu. Am auzit zgomote de rulment si la masini mai cu pretentii.
Comment
-
Logan 1.4, mers neregulat ralanti, in rest se comporta normal.
Mi-a dat multa bataie de cap pana am descoperit cauza.
Prima data am facut proba: am scos mufa de la sonda si am constata ca ralatiul a devenit stabil.
Pe urma am schimbat sonda lambda (cea de pe galerie).
Acum cand stau la stop motorul merge asa de linistit incat am impresia ca este oprit.
Când trebuie schimbată sonda lambda?
Sonda trebuie testată la fiecare verificare. ÃŽn perioadele de interval, următoarele lucruri pot fi indicii că sonda trebuie schimbată:
>> Consum de combustibil ridicat
>> Emisii de eşapament mai mari
>> Vibraţii ale motorului şi ezitări
>> Ralanti neuniform
>> Nefuncţionarea conversiei catalitice
Sondele lambda se defectează?
O sonda lambda poate să se defecteze complet, iar acest lucru se întâmplă, de obicei, instantaneu, datorită contaminării. Majoritatea senzorilor se degradează încet şi trimit semnale puternice dar false către ECU, motorul pierzându-şi din performanţe.Last edited by mikkivoyerist; 27 October 2013, 01:37.
Comment
-
A mea nu a avut niciodata un mers foarte rotund la relanti si cand zic asta ma refer la sunetul ascultat la esapament si trepidatiile lui dar turatia de relanti a fost tot timpul constanta 750 rot/min. Dupa primele revizii la care s-a facut si diagnoza si am vazut cu ochii mei ca motorul este in parametrii, m-am linistit, nu i-am mai dat atentie. Masina a mers tot timpul foarte bine si am reusit cand mi-am propus consumuri foarte bune sau performante foarte bune.
Pentru ca am observat ca majoritatea soferilor in ale caror masini am mers conduc subturat sau chiar enervant de subturat, va sfatuiesc sa nu faceti ca ei. Nu veti proteja motorul din contra ii faceti rau indiferent despre ce motor este vorba si nici transmisia nu se va simtii mai bine. Ca sa fie clar pentru toata lumea,
o turatie in intervalul 2000-4000 este optima pentru acest motor. Ca pe o depasire se poate ajunge si la 5000 sau mai mult, nu este o tragedie in schimb folosirea in mod regulat la 1500 prin oras asa cum am vazut de multe ori are consecinte cat se poate de neplacute: arderi incomplete cu depuneri inclusiv pe sonda Lambda, ungere deficitara, transmisie solicitata inclusiv planetare si ambreaj si nici macar cel mai mic consum.
Am reusit cel mai bun consum in oras de 7,5 cu turatii intre 2000 si 3000 nici mai jos nici mai sus.
Bujiile inlocuite au fost identice cu cele originale.
Comment
Comment